ik ga het ook proberen :)

kiekert

Bewuste gebruiker
2 lijntjes van een cm of 2.5, niet al te dun

Na een goeie 30 min is het 'strak'effect echt wel uitgwerkt. :)

Kxtel

Experimenterende gebruiker
als ik jou was zou ik een halve gram halen, elk uur 2 lijntjes er uit leggen in totaal iets van 6 ofzo.. en er 1 avond van genieten en daarna nooit meer kopen of gebruiken.. je wilt niet een coke habit krijgen!

maar uiteraard , veel plezier ervan :wink:

t0maat

Newbie
Kxtel zei:
als ik jou was zou ik een halve gram halen, elk uur 2 lijntjes er uit leggen in totaal iets van 6 ofzo.. en er 1 avond van genieten en daarna nooit meer kopen of gebruiken.. je wilt niet een coke habit krijgen!

maar uiteraard , veel plezier ervan :wink:

hmm straks kan ik niet meer zonder haha :smilingimp:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als je meer achtergrond informatie wilt hebben (engelstalig) kan je ook erowid raadplegen: Klik!

En hier op het forum is ook genoeg te vinden met de zoek functie hoor :rolleyes:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb vorige vrijdag en vnd weer ook men eerste twee keer coke gedaan.
eerste keer 5 lijnen om de 10 min naar binnen gesnoven. had wel wat effect maar niet echt een effect voor 50 euro aan uit te geven.
en een vriend van me zei dat het zeer goede was. hij en zijn vrienden vonden het te bon ( was niet hun eerste keer. )

xplusif

Experimenterende gebruiker
Je moet er niet te veel van verwachten.
het is duur,verslavend.
En naar mijn mening saai.
Als je echt op zoek bent naar een avontuur zal ik je xtc aanraden.

Mvg

Xpres

Newbie
xplusif zei:
Je moet er niet te veel van verwachten.
het is duur,verslavend.
En naar mijn mening saai.
Als je echt op zoek bent naar een avontuur zal ik je xtc aanraden.

Mvg

Ik ben het honderd procent met je eens.

Een lijntje leggen is soms wel is leuk maar veel te duur voor het effect. XTC is veel tripachtiger en goedkoper. Van coke wordt je lekker scherp maar het gevoel gaat snel weg.

Psychisch

Newbie
Tja ik ben de laatste die hier iets over te zeggen hebt, omdat ik het zelf doe, maar ik raad je aan het nooit te doen. Ik wist al vanaf me eerste lijntje dit is te lekker voor me hier wordt ik verslaafd aan... Maar ieder mens is anders natuurlijk. Veel plezier dan maar. :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:
1e keer coke..

Ik zou er echt speciaal mee omgaan, ben nooit meer zo strak geweest sinds mijn 1e keer coke..

:wave:

mijn eerste keer merkte ik helemaal niks, na anderhalve gram, wist ook niet wat ik ervan moest verwachten.

Wacky

Badass junkie
Ik hoor erg uiteenlopende verhalen over mensen hun eerste coke ervaring. Ik denk dat het vooral kwaliteitsverschil in de coke betreft.
Probeer jezelf dus te verzekeren van kwaliteit spul, niet dat wat je 16 jarige vriendje van zijn neefje krijgt, maar de coke van je buurman die er al 5 jaar aan verslaafd is.

1/6 gram was bij mij prima voor een eerste en enige keer. In welke vorm jij je lijntjes legt en hoe groot je sleutels zijn weet niemand.

Albino

Bewuste gebruiker
Ik zou er vanaf blijven, het is erg duur en uiteindelijk is het effect niet zo geweldig. Mijn onderkaak en keel raakte een beetje verdoofd en ik voelde me goed, vrij zonde om daar nou 40 euro aan uit te geven. Het enige wat echt kut is dat je steeds meer en meer wilt, als het op is heb je echt de neiging om meer te halen.

t0maat

Newbie
nou ik heb het toch geprobeerd!

ik heb er opzich niet zo heel veel van gemerkt! wel dat me mond en tong een beetje verdoofd waren, was een lekker gevoel!! waarschijnlijk was het toch te weinig...

ik weet nog niet of ik het weer ga doen

de GT

Bewuste gebruiker
koop je coke een x ver van te voren, en laat het testen. dan kan je wat je ervan voelt tenminste relativeren.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Heb ook een stuk of 10 keer coke gedaan het werd me telkens aangeboden..
Heb er een paar keer voor betaald.

De 1e keer was spannend en leuk

De andere keren, eerder zonde van me geld.
Vind het zelf echt geen reet aan, zeker niet voor €50!

Xtc is 10x leuker en grappiger (naar mijn mening), maar dat moet je niet elke week doen dan is de lol er snel van af (nou ja je zal wel lol hebben maar tis zonde van serotonine)
Gewoon 1x per maand goed los gaan!

t0maat

Newbie
het is misschien een hele domme vraag maar jullie weten het vast wel...
of dat je dunne shit van dat spul krijg haha :grin:

Bovenaan