ik ga op reis en ik neem mee...

alfie

Newbie
Hallo iedereen!
Binnekort vertrek ik met enkele vrienden naar Lloret.. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om cocaine mee te nemen.. Natuurlijk wel een kleine hoeveelheid, enkel voor eigen gebruik. Is dit riskant? Is er strenge controle in de luchthaven? Heeft iemand hier ervaring mee?
Of zou het beter zijn alas we ginder iets zoude kopen?
Grtz
Alfie

eXeCuze

Bewuste gebruiker
wil je levenslang vast komen zitten ofwat ? je kunt tog wel een paar weekjes zonder drugs komop zeg beter als de kans lopen weg te rotten in 1 of andere turkse gevangenis

alfie

Newbie
Nee, zeker niet.. 't is maar dat ik er echt geen idee van heb hoe streng men ginder is.. Daarom dat ik hier m'n licht eens kom opsteken hé..

Weednator

Bewuste gebruiker
Straffen ivm drugs in het buitenland zijn zeer streng. Ik raad je aan om zeker geen drugs mee te nemen , zeker al niet als je met de vlieger gaat ! Je kan ginder ook wel wat wiet / hasj kopen hoor !

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou het ook niet doen, heb er ook wel es over gedacht... Maar het is het niet waard joh, straks word je gepakt en dan ben je dus echt zwaaaar de lul! Ze flippen daar echt op drugs... Ik zou de gok niet wagen als ik jou was... :wave:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Ik en vrienden wilden het ook doen, maar het is gewoon TE riskant. Hoe goed en slim je plan ook is. Het is te risky..

En ze verkopen daar ook wel pillen en sos enzo alleen zou ik het niet vertrouwen. Ik ga ook naar Lloret en ik koo pdaar gwoon flink wat wiet als ik weet dat het te vertrouwen is.

HTID

Bewuste gebruiker
Voor een paar gram zullen ze je niet levenslang opbergen maar het kan wel je hele vakantie verpesten.

alfie

Newbie
't is waar.. Het zou zonde zijn om ons vakantie te laten verpesten door een paar gram.. Derbij, in die discotheken daar zullen ze zeeeker en vast ook wel van alles te verpatsen hebben :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Als je met de bus gaat kan het best. Ik ga over een paar weekjes naar Lloret en zou wat mee kunnen nemen in een ongemarkeerde tas en die gewoon tussen de rest zetten. Mochten we dan gecontroleerd worden weet natuurlijk niemand van wie die tas is :)

Robdebob

Bewuste gebruiker
Als je in de periode van 7 tot 25 juli gaat, wil je dan ook wat voor mij meenemen? :rolleyes:
Voor de rest zou ik het niet doen, je hebt kans dat je dan helemaal niet meer op vakantie kan gaan.

caatje

Badass junkie
gebruik de zoekfunctie eens op: buitenland, smokkel, vliegtuig. Dan kom je een aantal topic's tegen over dit onderwerp. Succes

alfie

Newbie
Amai mercie voor de respons!
Ik zal die zoekfunctie eens gebruiken.. En 5 juli vertrek ik :sunglasses:
Wie weet kom ik u nog tegen Robdebob :wink:

avalon

Experimenterende gebruiker
djeez wie begint hier over turkse gevangenissen, hij gaat naar Lloret!

Maar idd, ik zou persoonlijk ook niks meenemen, vrienden van me die binnen europa reizen nemen ook altijd kleine hoeveelheid weed mee. Zijn nog nooit gepakt, maarja als je naar spanje gaat, waarom het risico nemen. Spanje is de doorgang voor voor coke naar de rest van europa, als je wat zoekt vind je heus wel een grammeke, prijzen zijn wel iets hoger, betaal als toerist niet meer dan 70 euro en ALTIJD proeven!

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik zou niets meenemen. Het is algemeen bekend dat Nederland tov andere landen veel toleranter is. Je wordt heus niet de dodencel ingegooid als ze je pakken maar denk er ook een aan dat als je gepakt wordt, en je zit eventjes vast...dat gelijk je hele familie het weet. Zie dat dan maar eens te verbergen.

DreamWeaver

Badass junkie
Robdebob zei:
Als je in de periode van 9 tot 19 juli gaat, wil je dan ook wat voor mij meenemen? :rolleyes:
Voor de rest zou ik het niet doen, je hebt kans dat je dan helemaal niet meer op vakantie kan gaan.

Holy shit; dude ik ga precies van 9 tm 19 juli! Bij welke organisatie zit je? Dalijk hebben we dezelfde bus :grin: :wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
bus is denk nog wel te doen, vliegtuig zou ik iig niet doen. gewoon beetje rondvragen, zijn heus wel nederlanders die bij zich hebben.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
gewoon doen, die spaanse gevangenis is echt niet zo slecht als dat ze zeggen. tis echt wel gezellig met tien spaande vrienden in een cel.

tails

Belezen gebruiker
ik denk dat dat idee van met die ongemarkeerde zak nog wel te doen is :)

btw ik ga ook naar Lloret maar wel in augustus pas en ik ben van plan ook wat mee te nemen :)

dus ik vind deze topic wel gunstig ^^

Robdebob

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
bus is denk nog wel te doen, vliegtuig zou ik iig niet doen. gewoon beetje rondvragen, zijn heus wel nederlanders die bij zich hebben.

Juist bussen worden gecontroleerd met drugshonden...

Bal0n

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Als je met de bus gaat kan het best. Ik ga over een paar weekjes naar Lloret en zou wat mee kunnen nemen in een ongemarkeerde tas en die gewoon tussen de rest zetten. Mochten we dan gecontroleerd worden weet natuurlijk niemand van wie die tas is :)

Niet bang voor honden? :wink:

Jeller

Badass junkie
coke zou ik nu niet doen, das nog moeilijk om te smokkelen..

ikzelf heb wel al eens op de heenreis van portugal LSD meegesmokkeld
ik had nog een halfje over en heb die in en papiertje geplooid en onder mijn schoenzool gestoken.. ne maat van mij heeft er ook dan 3 zo meegesmokkeld, maja das ok een stuk kleiner en dus makkelijker te verstoppen dan coke e

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
coke zou ik nu niet doen, das nog moeilijk om te smokkelen..

ikzelf heb wel al eens op de heenreis van portugal LSD meegesmokkeld
ik had nog een halfje over en heb die in en papiertje geplooid en onder mijn schoenzool gestoken.. ne maat van mij heeft er ook dan 3 zo meegesmokkeld, maja das ok een stuk kleiner en dus makkelijker te verstoppen dan coke e

En niet te vergeten geurloos, kleurloos en redelijk smaakloos. Gewoon LSD vel tussen wat karton stoppen en het valt niet op :tongueout:

Serenity

Badass junkie
DreamWeaver zei:

natuurlijk wel de kans dat ie gejat word. dat iemand anders m gewoon meeneemt.

antonius

Experimenterende gebruiker
avalon zei:
djeez wie begint hier over turkse gevangenissen, hij gaat naar Lloret!

Maar idd, ik zou persoonlijk ook niks meenemen, vrienden van me die binnen europa reizen nemen ook altijd kleine hoeveelheid weed mee. Zijn nog nooit gepakt, maarja als je naar spanje gaat, waarom het risico nemen. Spanje is de doorgang voor voor coke naar de rest van europa, als je wat zoekt vind je heus wel een grammeke, prijzen zijn wel iets hoger, betaal als toerist niet meer dan 70 euro en ALTIJD proeven!
Was dat niet Antwerpen?:tongueout:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
als het turkije is wordt je met eerste vliegtuig teruggestuurd naar nederland

heb een vriend meegemaakt met alle gevolgen van proces verbaal in nederland mag niet meer in turkije komen aantal jaren :angry:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik dacht toch ook dat Lloret (de mar???)in spanje lag???
en ik heb een kennis die net 10 maanden heeft mogen dienen in de italiaanse gevangenis.... ok ging over een redelijke hoeveelheid speed maar toch, beter bange jo als dooie jo en je kan inderdaad misschien beter daar iets zoeken om te nuttigen.

en nog iets BUSREIZEN NAAR SPANJE SUCKS! never again for this baby, i'll take my own car...

anyway toch een zéér prettige vakantie toegewenst. ik wil nog een keer naar ibiza binnenkort, weekendje uit de bol gaan hihi maar dan wel met de vlieger.

niet doen, je wordt sowieso aangehouden en dan ben je echt zuur.
Eenmaal in Lloret kun je daar echt wel wat regelen.

alfie zei:
Hallo iedereen!
Binnekort vertrek ik met enkele vrienden naar Lloret.. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om cocaine mee te nemen.. Natuurlijk wel een kleine hoeveelheid, enkel voor eigen gebruik. Is dit riskant? Is er strenge controle in de luchthaven? Heeft iemand hier ervaring mee?
Of zou het beter zijn alas we ginder iets zoude kopen?
Grtz
Alfie

Bovenaan