fneawognfkgln
Bewuste gebruiker
Geen opiaten meer voor mij.
(Ja, ik weet hoe het klinkt, maar ik mag het toch wel proberen???)
(Ja, ik weet hoe het klinkt, maar ik mag het toch wel proberen???)
fneawognfkgln zei:Geen opiaten meer voor mij.
Hangt van de artsen afneedlefreak zei:Gaje dan stoppen zonder methadon?
fneawognfkgln zei:Hangt van de artsen afneedlefreak zei:Gaje dan stoppen zonder methadon?![]()
Morgen eens langsgaan bij een methadonpost, een vriend van me kent een goeie, de artsen die ik nu heb willen alleen tranquillizers zoals Phenergan, Nozinan geven (hééle zware middelen... zeg maar 1 tablet Nozinan = 200 mg diazepam,oja ze voelen heel kut aan je kan alleen maar slapen en eten)

pepito zei:Volgens Theodore Dalrymple (boek mythes en leugens van verslaving) ben je als stoppende bruin gebruiker gewoon een crimineel met een griepje die gewoon moet stoppen. punt. zonder andere middelen.![]()
stuikerken zei:Bah zou aan de ene kant ook willen stoppen, maar aan de andere kant wil niet dat m'n ouders het te weten komen dusja pff![]()
Had gisteren om 12 uur smiddags de laatste keer gebruikt en niet veel een klein drupje. Heb het uiteindelijk volhouden tot 19.00 uur vandaag en heb dan weer 1 drup getrokken gwn voor de last min of meer weg te zijn.
Ga proberen dit vol te houden, niet te veel te gebruiken en dan uiteindelijk vrijdag helemaal te stoppen om dan vervolgens een weekend in mijn bed door te brengen, zogezegt griep dan ofzo.
Maarja dit zeg ik nu wie weet wat denk ik morgen weer.![]()
Psykaholik zei:ik ga het ook nog eens proberen in ieder geval.
niet stoppen maar toch in ieder geval heel hard minderen.
heb nu sinds nieuwjaar toch al niks meer gepakt war op zich toch al een prestatie is voor mij en begin me met de dag beter te voelen.
ik hoop da het me gaat lukken voor van de speed af te blijven dan ben ik al blij.
gewoon van tijd tot tijd nog eens lsd ofzo dat zou echt perfect zijn.
heb het nog al gezegd maar ja als ge nie probeerd lukt het nooit niet he![]()
nogmaalsSaivy zei:Psykaholik zei:ik ga het ook nog eens proberen in ieder geval.
niet stoppen maar toch in ieder geval heel hard minderen.
heb nu sinds nieuwjaar toch al niks meer gepakt war op zich toch al een prestatie is voor mij en begin me met de dag beter te voelen.
ik hoop da het me gaat lukken voor van de speed af te blijven dan ben ik al blij.
gewoon van tijd tot tijd nog eens lsd ofzo dat zou echt perfect zijn.
heb het nog al gezegd maar ja als ge nie probeerd lukt het nooit niet he![]()
Ook veel succes ermee.![]()
Jeller zei:zou lsd de afkikverschijnselen niet nog erger doen lijken of juist niet?
stuikerken zei:om dan vervolgens een weekend in mijn bed door te brengen, zogezegt griep dan ofzo.
Maarja dit zeg ik nu wie weet wat denk ik morgen weer.![]()
needlefreak zei:Goed bezig fnea. Volhouden hé. Heel goed dat je nu een doel voor ogen hebt. Ga ervoor!
fneawognfkgln zei:Mensen, groot nieuws.
Voor het eerst in drie jaar drugs-, waarvan twee jaar harddrugsverslaving... Krijg ik VOOR DE EERSTE KEER THERAPIE.
Geen idee wat ik moet verwachten.
Soms voelt het alsof ik bruin VERDIEN, heel moeiljik uit te leggen.
Oh en het ontwennen, dat boek heb ik ook gelezen, dat viel ook mee. Ik heb alleen wat oxycodon (zeg maar morfine) en valium genomen ervoor. Het was ook maar een maandje of twee.
Ik sta maatschappelijk op 0,0 - geen werk, geen opleiding,-enz, geen zin om dat allemaal uit te legge vandaag is een moeilijke dag dat leg ik nog wel uit een keer
Maar ik heb positieve vooruitzichten in de behandeling en mijn leven. Mijn passie is m Maatschappelijk Werker oid t worden. Moeder+vrienden zeggen dat ik altijd zo goed over hun problemen kan praten en duwen me ook die opleiding in zeg maarach ben ik eens nuttig ipv geld te jatten, is weer is wat anders heah xD
Ik zeg niet dat ik het nooit meer zal nemen ( zeg NOOIT nooit!) maar ik beloof iedereen om me heen zoals mn moeder wel mn best te doen.
Als ik een score moest geven 1-10(10 hoogst) hoe ik me vandaag voel is dat een 7+.
Mijn medicatie is nu Haldol 2 mg, Akineton 2 mg.
Grtz,
fnea.
jaja zei:

fneawognfkgln zei:Jij ook bedankt, favoriete mede-drugsforummer van me![]()
Als we beide clean & stabiel zijn gaan we nog eens meeten!