Ik heb een gram hasj.

Wortel

Bewuste gebruiker
Beste DF-ers,
Ik heb gister een gram (eigenlijk 1,3) hasj gekocht en heb nog nooit geblowd (naja 1x alleen hoestte me longen uit mijn lijf). Nu wou ik een beetje hash in warme chocomel doen en dan net zo lang roeren tot het opgelost is. Hoeveel moet ik er ongeveer in doen? En zal ik het goed voelen?
Alvast bedankt,
Danny

Wortel

Bewuste gebruiker
Oke thnx. ik snijd me hasj dan wel in 6 gelijke deeltjes. Moet dan toch 6x lol er van kunnen hebben :stoned:

Jeller

Badass junkie
je kan het ook gewoon opeten geloof ik, maar daar ga je nogal hard van dacht ik

roken zou ik doen denk ik.. hasj is minder straf voor de longen vind ik

Wortel

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

Al paar keer eerder de poging gedaan, hoestte mijn longen uit mijn lijf. Maar ik rook dan ook niet.

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:

bij mij werkt het niet in de melk, en al helemaal niet in normaal!

Spacecake kopen :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
SpacingBen zei:
Jeller zei:

bij mij werkt het niet in de melk, en al helemaal niet in normaal!

Spacecake kopen :grin:

Heuh vreemd dat het bij jou niet werkt in de melk. Hoeveel heb je gebruikt??

J0rrit

Badass junkie
ik had gehoord dat het zso niet werkt als je t gewoon zo opeet of drinkt. Je moet het net zoals wiet laten bakken en de thc in de boter laten versmelten. Dan de boter op/in een cake doen of wat dan ook

cunt

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ik had gehoord dat het zso niet werkt als je t gewoon zo opeet of drinkt. Je moet het net zoals wiet laten bakken en de thc in de boter laten versmelten. Dan de boter op/in een cake doen of wat dan ook
het gaat er om dat het warm word ... dus het zo opeten heeft inderdaad geen zin.

joshua

Newbie
Het belangrijkste als je met hasjiesj of wiet ga koken is dat thc zich alleen aan dierlijk vet hecht. Half volle melk is dus zonde haal liever biologische volle melk! Geld voor elk rexept: zorg dat de thc zich aan dierlijk vet kan hechten dan zit je gebakken.

Kijk echter wel uit! Omdat je het eet duurt het een uur ongeveer voor je iets begin te voelen. Overdoseren kan, dan ga je trillen zweten en je voelt je heeeeel beroerd. Dus: begin met een kleine hoeveelheid wacht minimaal een uur of langer voor je nog meer neemt.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Echt wel. Zelfs tegen twee XTC pillen vind ik het zonde. Van een gram hasj kun je twee avonden flink de psychonaut uithangen.

Bovenaan