Ik heb en base gerookt

Kevnnl999

Newbie
Ik heb vandaag en base gerookt 1tje en klijne ik heb het bij 1 base gehouden hoe lang blijft dit zigtbaar in men urine zijn er manieren om het sneller uit je systeem te krijgen

Kevnnl999

Newbie
Vandaag nog geen urine controlle gehad nog 2 dagen geluk hebben en ik ben er vanaf had het nooit moeten doen kan weer gebruiken als ik dalijk geen urine controlles meer krijg

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Is één zo’n base het waard als je je vervolgens dagen druk zit te maken over urinecontroles?

* Ah, je geeft het antwoord eigenlijk zelf al: nee. Maar je moet ermee stoppen dude, ook als die controles straks over zijn. Dit is gevaarlijk spul. Ben je verslaafd?

AcidWarrior

Wijs gebruiker
8 maanden clean is al een mooie prestatie. Waarom zet je die prestatie niet door? Je lichaam zal je daar zó dankbaar voor zijn.

Jaren geleden heb ik ook eens base gerookt, maar daar houd ik het ook bij. Die korte flash weegt in geen geval op tegen de schade die je o.a. aan je longen aanricht.
Elke drug is destructief in a way, maar basecoke spant hier toch wel de kroon.

WAZA

Belezen gebruiker
Ben wel verslaaft was tot Laats 8 maande clean
ik nu 6 maande clean van sos Hoe krijg het voor elkaar om na 8 maanden voor de bijl te gaan?
Het is voor mij ook zwaar.. op verjaardag niets.. met oud en nieuw en kerst ook niets gedaan ik drink ook niet ik rook ook niet... best een saai leven

En alles is nu dicht zelfs uitgaan kan niet!!! :openmouth: Voelme net een monnik spatzuiver.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
De terugval is een onderdeel van de ontwenning.
Sommige drugs blijven meerdere jaren lang cravings geven, ik heb iemand in de kliniek gekend, die na 3 jaar clean te zijn geweest, toch weer teruggevallen was met het gebruik van heroïne.
Ongelooflijk, nietwaar.

WAZA

Belezen gebruiker
De terugval is een onderdeel van de ontwenning.
Sommige drugs blijven meerdere jaren lang cravings geven, ik heb iemand in de kliniek gekend, die na 3 jaar clean te zijn geweest, toch weer teruggevallen was met het gebruik van heroïne.
Ongelooflijk, nietwaar.
Eerlijk gezegd voel ik me nog kut elke dag een half jaar later. ik loop 2x-3x per dag om weer een beetje Fit te worden. Dan nog voel me niet echt chill. Hele tijd nerveus en zenuwachtig no matter what, verveling en tijd gaat traag. Nergens zin in

Bovenaan