Ik kan niet halucineren?!

L

Lid 6909

Gast
Nu komt er vast iemand die gaat zeggen:
"Wie zegt dat die patronen, energiestromingen er niet zijn?"

Mijn reactie:
"Ik zie ze niet als ik nuchter ben, dus vind ik het hallucinaties"

oftewel, zinloze discussie!

azgaza

Badass junkie
Mja de logica achter de discussie is dat de visuals van bijvoorbeeld LSD meestal ingedeeld worden onder visuele verstoringen, maar ik zal niet ontkennen dat dat onder andere bij mij zó ver is ontwikkeld in bepaalde trip dat het zeker niet onder doet voor 'klassieke hallucinaties', ik heb hele gezichten en mensen gezien en mensen zien verdwijnen in patroon, en ook een keer dat er ergens mensen liepen en toen kwam er een patroon en dat zwiepte ze op en toen waren ze een boom tak; zal ook nooit achterhalen of het nou echt mensen waren of echt een boomtak; hoe dan ook, het zijn visuele 'verstoringen' maar die hoeven niet ónder te doen voor hallucinaties.

Mijn mening over LSD visuals :)

pascal828

Badass junkie
Ik heb het antwoord gevonden!!!!!

Ik heb laatst DMT geprobeerd en dat werkte lichtelijk:) was maar 10 mg en het was klote te roken.

Volgende keer even oefenen met het roken ervan en dan BLAST OFF!

WithciZ

Experimenterende gebruiker
Zet eens wat zeer ontspannende muziek op in windows media player/realplayer/etc., iets in de trant van Enya, Enigma, of boeddhistische chants. Wat jou het lekkerst ligt, maar wat prima achtergrond muziek is zonder je af te leiden. Kijk dan "even" naar de graphics daar, en laat het gewoon even op je hoofd in werken tot je het besef van tijd kwijt bent. Loop daarna is buiten rond door een park/bos/natuurachtig-iets. Als je egale oppervlakken met neutrale of zachte kleuren tegenkomt (zelfs een helder blauwe lucht kan ideaal zijn) staar daar dan eens naar, en laat je gedachten de vrije loop.

Enjoy :grin:.

Tripper

Wijs gebruiker
Je kan hallucinaties opwekken door je gedachten stop te zetten en te staren naar een bepaald object. Ga ergens rustig zitten en focus op de muur of zo. Laat alle gedachten langs je heengaan. Door dat je alle energie naar je beeld stuurt kan je de visuals wat meer controleren. Probeer bv. eens een lijn te bewegen. Daar naast kun je nog emoties opwekken om het effect te versterken. Laat je angst naar boven komen. Je zult zien dat het na verloop van tijd steeds beter gaat, oefening baart kunst.

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat het dichtst bij een "Hallucinatie" voor mij kwam op LSD (dus, iets zien wat er niet is wat een duidelijk "iets" moet voorstellen) was een patroon in de vorm van paarsblauwe maya-salamanders op de muur die in elkaar overliepen, al leek dit veel meer op een bewegende muurschildering dan op echte, 3-D salamanders, en het besef was volledig aanwezig van "Ik trip en ik zie dit patroon door de drugs in m'n lichaam".

Dit was op 200-250 µg geloof ik.. al een tijd terug.

pascal828

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Wat het dichtst bij een "Hallucinatie" voor mij kwam op LSD (dus, iets zien wat er niet is wat een duidelijk "iets" moet voorstellen) was een patroon in de vorm van paarsblauwe maya-salamanders op de muur die in elkaar overliepen, al leek dit veel meer op een bewegende muurschildering dan op echte, 3-D salamanders, en het besef was volledig aanwezig van "Ik trip en ik zie dit patroon door de drugs in m'n lichaam".

Dit was op 200-250 µg geloof ik.. al een tijd terug.

Nou ik heb laatst 360 µg gebruikt.
en het deed mij weinig, héél lichtjes met een klein beetje Ketamine achtige vertragingen.
Geen kleuren, vlekken of patronnen

vaarklaas

Belezen gebruiker
pascal828 zei:
Nou ik heb laatst 360 µg gebruikt.
en het deed mij weinig, héél lichtjes met een klein beetje Ketamine achtige vertragingen.
Geen kleuren, vlekken of patronnen
Het is zo verbazend dat de dosis zo kan verschillen per persoon. Met 360 nog weinig merken.. Maar je merkt dan sowieso niks of heb je het nu alleen over visuals/ hallucinaties? Je neemt er verder niks anders bij wat de werking mogelijk kan verhinderen? Je neemt het goed in? Is het getest?

Ik ken ook iemand die echt heel veel nodig heeft om er überhaupt iets van te merken. Een kwart van de dosis die hij neemt brengt mij al naar een totaal andere wereld, ik zie patronen, alles vervaagd, krijgt vorm en valt weer uit elkaar, het ego is slechts een speldenknop, er is puur gewaarzijn, het zenuwstelsel is totaal bevrijd van elke conditionering, compleet in het hier en nu, gedachten bestaan niet meer...
en hij zegt dan: "ja, nu merk ik wel iets". :confused:

pascal828

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Neem je benzodiazepines/antipsychotica?

Nee, ik neem niets van deze middelen.
Ik neem het goed in en ik heb mijn ervaren sitters ermee verbaasd.
Het is getest en we wisten dus zeker dat er genoeg in zat.
Er waren nog 2 mensen die gingen trippen en dat deden ze.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik weet dat het bij paddo's en truffels zo werkt dat, hoe langer je van tevoren niet eet hoe harder het inslaat, als ik bijvoorbeeld 3 uur niks eet en dan mexicana's neem, dan heb ik een lekkere mellow trip en kan ik lekker vrolijk voortbewegen.

Maar 6 uur voor ik hawaiiaanse neem knalde er hard in. (positief)
Eet vantevoren eens niks en probeer niet teveel te verwachten, ik denk dat je nu vooral LSD neemt met de hoop dat het werkt. Dit kan je misschien op het verkeerde spoort zetten. Regel wat vrienden die met je meedoen; dim het licht wat, muziekje aan, makkelijke film of een spel.
Maak er een gezellige avond van.

Sunseed

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:
Ik weet dat het bij paddo's en truffels zo werkt dat, hoe langer je van tevoren niet eet hoe harder het inslaat, als ik bijvoorbeeld 3 uur niks eet en dan mexicana's neem, dan heb ik een lekkere mellow trip en kan ik lekker vrolijk voortbewegen.

Maar 6 uur voor ik hawaiiaanse neem knalde er hard in. (positief)
Eet vantevoren eens niks en probeer niet teveel te verwachten, ik denk dat je nu vooral LSD neemt met de hoop dat het werkt. Dit kan je misschien op het verkeerde spoort zetten. Regel wat vrienden die met je meedoen; dim het licht wat, muziekje aan, makkelijke film of een spel.
Maak er een gezellige avond van.
Nou, bij mijn eerste keer truffels, had ik 6 u op voorhand niets gegeten, 10 g atlantis, weinig tot niets van gevoeld.. Dan een aantal weken later had ik een half uur voor ik 10 g mexicana nam nog een hele pizza op gegeten, die 2de keer heb ik superhard ge (bad)tript :confused:

electergie

Belezen gebruiker
ik vind 't spijtig dan mensen op een lsd trip geen bomen in een jungle zien verranderen met leeuwen en zebra's
open eyes visuals zijn... niet te beschrijven :hearteyes:

Tripper

Wijs gebruiker
electergie zei:
ik vind 't spijtig dan mensen op een lsd trip geen bomen in een jungle zien verranderen met leeuwen en zebra's
open eyes visuals zijn... niet te beschrijven :hearteyes:

Ik heb een keer een discotheek in een jungle zien veranderen voor 3 seconden. In de lianen kropen een soort van 2 dimensionale achtige krokodil wezens. Ik schrok me eigen de ......! Verder nooit meer zoiets gehad.

sjondebeuker

Ik dacht dat ik hetzelfde als jij had,
tot ik pillen ging gebruiken en daarbij ging smoken
Succes gegarandeerd!

Bij 3 snoep en 3joints heb ik de gekste shit in boomschaduwen gezien.

pascal828

Badass junkie
sjondebeuker zei:
Ik dacht dat ik hetzelfde als jij had,
tot ik pillen ging gebruiken en daarbij ging smoken
Succes gegarandeerd!

Bij 3 snoep en 3joints heb ik de gekste shit in boomschaduwen gezien.
Bij mij was het na 500mics LSD raak. Maar dan niet echt zoals ik het wilde. :wink:

Maar nu werkt alles weer! Out of the blue gewoon!
En nu kan ik van elk tripmiddel genieten.

sjondebeuker

je moet er ook niet op focussen!
gewoon spacend nummer aan zetten
ogen dicht
goed hijsen van een jointje
ogen open
in donkere ruimte/buiten werkt bij mij vaak met in de verte licht (denk aan lantaarns door de bomen of huizen in de verte)
en gewoon je beeld zegmaar stilzetten
niet overalennergens naar kijken zoals je met pillen doet, maar focussen op 1 punt en je gedachten op nul zetten.

sjondebeuker

oja
haha dat je zoveel acid nodig hebt
ik zal mezelf heeeelemaal gek maken dan denk ik :confused:
tis zowieso risico spul
maarja mooi dat je hebt gehalucioneerd

pascal828

Badass junkie
Nou, zo 'mooi' was het niet... tenminste niet zoals ik het wou... (badtrip, en keihard ook)

Maar nu kan ik gewoon trippen op een normale dosis hoor. :) En 2C-B werkt ook gewoon weer.
Van de zomer ga ik kijken of paddo's het ook weer doen, dan wel met een psilocybine-extractie. :grin:

Bovenaan