RSW,
Nouja, was al een tijdje aan het overwegen om te stoppen met heel dat gedoe. We leven tenslotte in een maatschappij grootgebracht tussen "verkeerde" overtuigingen. Buiten de doos denken is hedendaags uit den boze of je wordt lelijk aanzien "wat zegt die nu"?
Kijk, moest ik ongeremd mijn ding kunnen doen, no problem at all! Maar ik kan niet ongeremd mijn ding doen, integendeel. Heb hier een enorme grote verantwoordelijkheid af te leggen aan mijn klein prutsje.
Het is net door mijn laatste trip, mijn overtuigingen zag oplossen, dat ik inzag dat je of ter wel het ene pad kiest, of ter wel het andere.
Ik kan nu moeilijk mijn dochter opvoeden tussen de toewijding aan paddenstoelen.
En ik kan moeilijk een gulden tussenweg zoeken, want die is er niet. Mss voor een ander wel, maar niet voor mij.
Ik ging voluit en zag in bij de laatse trip dat er geen voluit gaan aan is, tenzij je voluit gaat.
Sta voor de keuze zeg maar, sociaal leven of further down the rabbit hole.
Mijn liefde overheerst alles op dit moment, liefde voor mijn sociale naaste naaste.
@Stedenko,
Jup man, begrijp je punt heel goed. Alleen mag wiet je neit zo controlleren in die mate dat je al collega's gaat afblaffen man

Ik ben gemakkelijk, ik drink. Dus valt er een dagje geen groen te scoren heb ik toch mijn standaard roes op zak, want ik ben een drinker. Maar hou er toch van groen te blowen, maar dan ben ik liever afhankelijk van drank dan van groen. Drank is in elk hoekje te krijgen, kwaliteit rookwaar koop je niet een grootwarenhuis he

Drank wel!
Het is net die paddenstoelen dat me van de drank hielden. Ja, je wou een hele week rein leven om ze volop te voelen, zo deed ik het. Als mijn tolerantie dan wat op pijl kwam, ja dan zoop ik wat meer en blowde ik de sterren op voor paar weken aan een stuk.En als je na weekjes blowen aan een stuk even zonder valt, ja je weet de invloed ervan wel. Gelukkig houdt dat nooit lang aan. Maarja, then again ik kan elke second van de dag vluchten in een andere roes, drank. Which is legal zo voor mij geen prob.
Goed dat je gaat sporten man, als die drang komt, gewoon die fiets nemen en je beentjes inwrijven voor een lange tocht.
Het ding is nu wel dat ik paddo's en wiet niet aanzie als "brol". Ze hebben beide hun doel, maar ze zorgen wel voor de nodige miserie geforceerd door wettelijke regeltjes.
Dat is misschien één van de hoofdredenen dat ik stop.
Ik was bezig aan een (wiet)kweek en ging iedere maal op tijd bijzetten zodat ik nooit meer zonder zou vallen. MAar zelf dat zal er niet meer van in huis komen.
Ik neem een ander pad in handen en laat het ene achter. Het is alsof ik mijn leven achterlaat.
Ik ben al mijn overtuigingen kwijt, ben de paddo echt dankbaar, maar moet nu wel terug van nul beginnen (qua denken) om mezelf terug te integreren in de maatschappij.
Soms denk ik stil bij mezelf: had ik maar nooit mijn geest zo open gezet en onwetend gebleven.
Ignorance is bliss, so bring on the liquoer!
en np van de ik"s

laat jezelf maar lekker gaan man, daarvoor zijn we hier