Ik stop ermee !

Purple haze

Bewuste gebruiker
Goed dat je gestopt bent. Ik ben op 1 januarie ook gestopt met elke dag blowen. Nu doe ik het af en toe. 1 a 2 keer per maand.

Maar toen ik stopte met blowen was ik vaak sjacho en ik sliep echt super slecht. Ik sliep ook slecht, daarom ging ik s'avonds blowen. Het was effe doorzetten. Gelukkig kreeg ik daarna een stage van een aantal maanden. Waardoor ik meer moe was dan van naar school gaan waardoor ik beter sliep. En zeker sinds ik 4 maanden terug mijn vriendin ontmoete :mrgreen:

teonanacatl

Belezen gebruiker
ben vanaf vandaag gestopt met blowen na 6 jaar dagelijks gebruik...
Kzie het echt wel zitten. alleen is het m'n verjaardag dit weekend :grin:
dus ik ga wel nog een peukie roken :stoned: daarna stop ik trug een tijd.

is natuurlijk wel handig dat ik THC vrije hennepthee heb liggen daar wordt ik ook al wel wat rustiger van :P

teonanacatl

Belezen gebruiker
kheb vandaag 1 trekje gdaan voor de smaak :rolleyes:
vrijdag nog een peukie voor verjaardag te vieren en dan stop ik wel een tijdje

azgaza

Badass junkie
Ik heb na een stoppauze van 8 dagen besloten weer te beginnen maar flink geminderd (en ik ben ook echt flink geminderd). En binnenkort ga ik weer 4-5 dagen stoppen, en na de vakantie proberen misschien twee weken ofzo. Ik wil van het elke dag af maar ik wil toc heigenlijk nog niet stoppen; want het is gewoon te leuk.

teonanacatl

Belezen gebruiker
vind ik ook .... in de week tijdens school kan ik er wel afblijven maar in het weekend is het wel een stuk moeilijker...dus ga ik gwoon rustiger aandoen en alleen in het weeken :beer:

Bovenaan