Enesteene zei:ik vind het top, wil je een banaan?
![]()

bs, je wilde gewoon geen gezeur over hoe onverantwoord het is om voor je examen te zuipen :þbarry zei:wat acid hieronder zegt
Popper zei:Gebruikt iedereen hier zoveel dan dat er echt gestopt moet worden? Ik heb de laatste tijd erg veel X gebruikt maar nu is de lol er wel vanaf en stop ik er een tijd mee. Zo blijft het leuk, hier en daar een paddotje en ff kijken of ik binnenkort ook eens LSD ga doen. Zo hou je de lol erin, en daar zijn drugs voor.
Ik zou ook best zonder kunnen, ik heb naast dit leven ook een leuk sociaal leven![]()
TechNora zei:^Nee wij hier allemaal niet... wij zitten alleen maar aan de drugs en op dit drugsforum, en hebben geen tijd om er verder een leven naast te hebben![]()
ExceptionalInsight zei:bs, je wilde gewoon geen gezeur over hoe onverantwoord het is om voor je examen te zuipen :þbarry zei:wat acid hieronder zegt
Popper zei:Haha nou ik het zo teruglees...tuurlijk heeft iedereen hier vast wel een sociaal leven. Maar ik had het ff alleen over mijzelf..
En met de lo ler vanaf bedoel ik zoeits als; Als ik 4 pillen slik heb ik nog steeds niet hetzelfde lekkere gevoel als dat ik heb als er een grote tijd tussen zit.( En nee de kwaliteit van de pillen is echt goed)
982 zei:Popper zei:Haha nou ik het zo teruglees...tuurlijk heeft iedereen hier vast wel een sociaal leven. Maar ik had het ff alleen over mijzelf..
En met de lo ler vanaf bedoel ik zoeits als; Als ik 4 pillen slik heb ik nog steeds niet hetzelfde lekkere gevoel als dat ik heb als er een grote tijd tussen zit.( En nee de kwaliteit van de pillen is echt goed)
Opzich wel apart, ik was bijna elk weekend even raar, mijn een na laatste keer ging btw het raarst van allemaal! En toen was het ook vetter dan mn 1e keer.
Nouja.. mijn lichaam is gewoon verslaafd aan MDMA denk ik
DarkScope zei:982 zei:Popper zei:Haha nou ik het zo teruglees...tuurlijk heeft iedereen hier vast wel een sociaal leven. Maar ik had het ff alleen over mijzelf..
Opzich wel apart, ik was bijna elk weekend even raar, mijn een na laatste keer ging btw het raarst van allemaal! En toen was het ook vetter dan mn 1e keer.
Nouja.. mijn lichaam is gewoon verslaafd aan MDMA denk ik
Hij heeft het ook niet over de wazigheid van mdma, deze blijf je behouden, maar hij heeft het over het lekkere gevoel dat je krijgt, deze heb je op een gegeven moment alleen als je echt heel erg 'raar' bent, en als je een paar maanden wacht al als je een beetje 'raar' bent, sowieso heb je het dan ook lekkerder.

Deranged zei:
niet alles geloven wat ze zeggen... het heeft zelfs een groot verslavingsrisicoSpacingBen zei:mmmm, en mij werd altijd verteld dat MDMA 1 van de minder verslavend drugs is![]()