Deranged zei:Het is maar XTC hoor, je kan zeggen wat je wil maar van zichzelf is hij niet verslavend. Gebruik zoals dit duidt enkel op een gebrek aan discipline en ruggegraat.
lot zei:wat kut voor je dat het uit is met je vriend en wat goed dat je van die pillen af bent maar ik twijfel eraan of LSD nou de beste oplossing is..

Skippy zei:hallo lieve mensen, ben ik weer
in tijden heb ik me niet zo goed gevoelt, en tegelijk zo kut, want
gister heb ik het uitgemaakt met mijn vriend, hij beloofde mij samen met mij te stoppen.
Hij liegt, ik zag aan zn ogen dat ie had gebruikt en hij gaf het toe, waarop hij zei: als je ook wil kan je het pakken.
We hebben heel erge ruzie gehad, zoals bijna elk weekend, we waren 3 jaar bij elkaar, ze zeggen als je je klote voelt, dat je dan meer de drang heb om te gaan gebruiken, nou ik niet, het is nu iets van 3 weken geleden.
Toch blijft het fijn spul, als je ergens mee stopt kan je ook in plaats daarvan iets anders gebruiken, al is dit niet de oplossing om er van af te blijven, maar goed, nu gebruik ik liever lsd, wat op zich volgens de meeste veel verslavender is, wat ik ook kan begrijpen, want je zou toch willen dat je je zo altijd zou voelen!!
Iig geval, bedankt allemaal, ik ben van de pillen af
je ken via via mensen die de laatste tijd veels te veel lsd gebruiken en ik hoor van overal dat het echt niet goed gaat met hun, verliezen al hun vrienden, echte junkie verhalen....ze verliezen compleet de realiteitJeller zei:denk ik ook niet.. schadelijker is het ook al niet dus kvind dit ook beter.. maar van veel lsd wordt je ook wel een vage volgens mij
Mr.jiho zei:je ken via via mensen die de laatste tijd veels te veel lsd gebruiken en ik hoor van overal dat het echt niet goed gaat met hun, verliezen al hun vrienden, echte junkie verhalen....ze verliezen compleet de realiteitJeller zei:denk ik ook niet.. schadelijker is het ook al niet dus kvind dit ook beter.. maar van veel lsd wordt je ook wel een vage volgens mij![]()
BobG zei:Mr.jiho zei:je ken via via mensen die de laatste tijd veels te veel lsd gebruiken en ik hoor van overal dat het echt niet goed gaat met hun, verliezen al hun vrienden, echte junkie verhalen....ze verliezen compleet de realiteitJeller zei:denk ik ook niet.. schadelijker is het ook al niet dus kvind dit ook beter.. maar van veel lsd wordt je ook wel een vage volgens mij![]()
Je zou eens wat moeten lezen over LSD, frequent gebruik/chronisch gebruik kan paranormale verschijnselen veroorzaken(telepathie, telekinese en toekomst voorspellen). Maar hier is erg weinig over te vinden(terwijl ik het wel wil geloven!), het amerikaanse leger heeft veel tests gedaan met lsd.

Hou jij je maar koest, 17 jarig zoontje.Bal0n zei:Ja, maar jij bent dan ook wel een stuk stoerder dan de meesten he.
Deranged zei:Mja ik heb zo wel mijn eigen ideeen over wat een verslaving te noemen is of bijvoorbeeld een gewoonte. In het woord verslaving zit het woord slaaf verstopt. Verslaafd, je bent een slaaf van iets. Dan kom ik dus uit bij de coke en eigenlijk niks anders. Wat ik met wiet had zie ik nu als een gewoonte en beslist geen verslaving. Vorig jaar nog was het voor mij een gewoonte om elke avond wat te roken. Als ik het niet had dan ging ik niet kapot door verlangens maar dan was de avond toch niet helemaal compleet ofzo, ik miste het wel degelijk maar niet heel ergen kon eigenlijk makkelijk zonder. Met wiet heb ik ook altijd makkelijk zo ineens van de een op de andere dag kunnen stoppen als het erop aankwam. Niks geen afbouwen of zelfs hulpverlening, als ik WILDE stoppen dan deed ik dat zonder moeite. Het woord verslaving vind ik in dit geval te zwaar, dus daarom een gewoonte.
Deranged zei:Bikkels en coke, kan niet he. Coke is voor mietjes, je laat je ff wijsmaken dat je wat bent, maar je bent niets. Een zwakkeling, je bent verslaafd aan de leugen die coke je keer op keer verteld. Ook voor het overwinnen van de verslaving verdien ik geen enkele vorm van lof. Ik had namelijk geen keus, verplicht afkicken eigenlijk. Ben nooit vrijwillig de strijd ermee aangegaan, had dit uberhaupt nooit gewild. Als het aan mij had gelegen zat ik er waarschijnlijk nu nog steeds aan. Ik heb gewoon geluk gehad.