Ik voel er niets van.

ikkezenne

Newbie
Hallo,

Enkele dagen terug heb ik cocaïne geprobeerd. Ongeveer een 4-tal lijnen.

Ik voelde er niets van.

M'n vriend die het ook deed voelde het wel.

Ik neem ook antipsychotica medicatie (xeplion/paliperidone), die dopamine en andere stoffen regelt en/of onderdrukt in de hersenen.

Kan dit aan men medicatie liggen?

Groetjes.

pinnes

Belezen gebruiker
Cocaine is of course highly addictive and has many adverse or side effects on the body and brain. It can make most mental health symptoms worse in the long-term. However, there are no reports of extra problems with palperidone and cocaine, although this doesn't mean it's safe. All antipsychotics can reduce the stimulant effects of cocaine.
http://www.choiceandmedication.org/nsft ... tions/146/

Psychosomatic

Experimenterende gebruiker
Als ik het goed begrijpt bindt het zich aan dopamine en serotonine receptoren, dus dan is het vrij logisch dat de vrijgekomen dopamine door coke gebruik geen of weinig effect heeft.

Verder lijkt het me heel onverstandig om coke of xtc te gebruiken als je aan dergelijke middelen zit.

Baksteen45

Experimenterende gebruiker
Kijk uit met anti-psychotica icm met drugs, naast dat je lever naar detyfes helpt
Kunnen de drugs ook psychotiche trekjes opwekken of zelfs psychoses triggeren.
Een vriend van mij kon er geeneens mee drinken na zn 2 biertje was die dan straalbezopen en niet normaal agressief.
Ik weet dat hij terwijl hij dat gebruikte een keer xtc en toen letterlijk gek werd en meer dan 3 uur op de grond heeft gelegen wakker met ogen dicht te freaken ...
Hij gebruikt/ drinkt wel, maar niet als hij dat slikt.
Maar weet ook niet meer welke anti-psychotica hij gebruikte...
Heb miss nog een of 2 bij me ouders liggen, ff kijken dan :P

Bovenaan