Ik voel me net een vrouw

Biertje

Bewuste gebruiker
Ik voel me net een vrouw onder invloed van amfetaminen, dit komt omdat ik opeens meerdere dingen tegelijk kan. Hebben meer mensen dit?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Isolation zei:
Ik voel me net een vrouw onder invloed van amfetaminen, dit komt omdat ik opeens meerdere dingen tegelijk kan. Hebben meer mensen dit?

Als jij dit het enige verschil vind wat bestaat tussen jou en een vrouw. Maar op de speed is het wel makkelijker om meerdere dingen tegelijk te doen, maar dan wordt ik nog snel afgeleid en zit me focus dan weer compleet bij.

Maar om me echt vrouw te voelen dan zou er toch veel meer moeten veranderen en dan heb ik het nog niet eens over het lichaam.

Beanhead

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik voel me ook wel "meer vrouw" wanneer ik kijk naar die plek waar normaal mijn mooie piemel zit tijdens de pep.

Vreselijk was dat...

"Ja, ik ga even naar de wc"

WHAT THE FUCK :openmouth: !?

Immo

Badass junkie
Beanhead zei:
Chris Pontius zei:
Ik voel me ook wel "meer vrouw" wanneer ik kijk naar die plek waar normaal mijn mooie piemel zit tijdens de pep.

Vreselijk was dat...

"Ja, ik ga even naar de wc"

WHAT THE FUCK :openmouth: !?

Haha, de eerste keer naar de wc met een flinke dosis speed vergeet ik nooit meer. :openmouth:

Dopezilla

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Dit.

En ik voel soms een grote drang om dingen te gaan doen als schoonmaken. :P

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Niks tegen hun wil in! Onder de pep is schoonmaken nog best leuk. Ik zou het graag van vrouwlief overnemen als ik daar een lijntje voor krijg. :grin:

Olle

Winehouse

Badass junkie
Al mijn schoonmaakklussen gebeuren onder invloed van pep

Mike

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:

Haha.. Dat was ook het eerste waar ik aandacht toen ik de topictitel zag. Mijn god, wat blijft daar weinig van over zeg! Ik schrok me wezenloos de eerste keer!

Biertje

Bewuste gebruiker
Me too, back to the basics... En piemel zoals die van m'n oppaskindjes van 6 en 8 jaar. Kan door de bomen het bos niet meer zien om het even mooi uit te drukken.

fokker

Belezen gebruiker
in t begin kan ik idd veel tegelijk, maar na een paar lijnen doe ik alles tegelijk, maar bak der niks van :grin:

Bovenaan