Ik voelde niks

Hallo mensen.

Het idee was om afgelopen weekend een vet feestje te hebben waar ik goed van de kaart was, dat eerste is gelukt maar het tweede niet. En ik wil graag weten wat de mogelijk heden zijn dat zoiets kan want ik heb vaker met drugs dat ik het snel voel of dat het zo (uur of 3 a 4) weer over is.

Om een uurtje of 18 a 19 maar een turkse pizza en een frietje op want ik had honger:P Daarna nog even bij mensen wezen chillen paar hijsjes van een jontje op en vervolgens naar het feest gegaan.

Rond 22:45 a 23 uur heb ik een hele blauwe driehoek naar binnen gewerkt. Toen we binnen waren heb ik in de rij voor de munten nog een witte kroon gekocht. rond een uur of 12 dacht ik die blauwe te voelen maar dit gevoel ging snel weg even later brak het zweet mij uit, werd super wit en voelde ik me niet lekker had last van braak neigingen maar dit was binnen 5 min weer over. Rond 2 uur heb ik een halve witte kroon gepakt en om iets voor 3 de andere helft. Ook hier van voelde ik niks wel had ik steeds het gevoel als of er een boer vast zat en die kwam er met moeite uit. Dit was na 3 uur ook over. Rond half 5 had ik een sleutel punt speed gesnoven en hiervan voelde ik me behoorlijk nuchter. Maar verders niet echt iets meer ofzo. Om een uur of 6 begon ik me behoorlijk gaar te voelen alsof de drugs waren uit gewerkt terwijl ze niet eens hadden gewerkt. Rond 8 uur ben ik gaan slapen om 10 uur wakker gesmst en heb daarna niet echt meer kunnen slapen. Was toen eigelijk helemaal niet meer gaar ofzo.

Maar wat ik dus echt raar vind is dat ik echt gewoon niet echt iets heb gevoelt terwijl vrienden van me dezelfde drugs op hebben en die waren wel van de kaart.

Hopelijk weet iemand waardoor dit komt want ik laatst had ik ook ongeveer een halve blauwe driehoek op en daar voelde ik ook niks van behalve het gaar zijn enz.

Laters :wave:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Alles werkt bij iedereen anders, misschien kun je wel heel goed tegen mdma of de andere stoffen die erin zaten. Ook kan het zijn dat je door de sfeer van het feestje etc, etc je het niet zo is opgevallen dat je door elkaar was. Misschien zijn het slechte pillen en hebben je vrienden een hele lage tolerantie, wie zal het weten. Enige wat echt zou werken is je pillen laten testen, dan weet je wat je slikt.

SperSIZEboon

Badass junkie
Flip Trip zei:
Alles werkt bij iedereen anders, misschien kun je wel heel goed tegen mdma of de andere stoffen die erin zaten. Ook kan het zijn dat je door de sfeer van het feestje etc, etc je het niet zo is opgevallen dat je door elkaar was. Misschien zijn het slechte pillen en hebben je vrienden een hele lage tolerantie, wie zal het weten. Enige wat echt zou werken is je pillen laten testen, dan weet je wat je slikt.
amen

ook vet eten voor een feest kan invloed hebben op de werking van je pilletje
ik heb ooit een keer een hele vette pizza salami gegeten nou het duurde eeuwen voordat er wat insloeg terwijl ik dat normaal nooit heb

Flip Trip zei:

MDMA is opzich een verhaal appart daar ga ik juist wel van de kaart van en hard ook, zou niet weten hoeveel ik neem koop altijd een gram en hou behoorlijk wat over. De duur van MDMA is bij mij ook maar 3 a 4 uur.

SperSIZEboon zei:
ook vet eten voor een feest kan invloed hebben op de werking van je pilletje
ik heb ooit een keer een hele vette pizza salami gegeten nou het duurde eeuwen voordat er wat insloeg terwijl ik dat normaal nooit heb

Kan ik me iets bij voorstellen maar je zou toch zeggen dat ik er uberhaupt wel iets van moet voelen?

TrippyShit

Badass junkie
Anightmare zei:
MDMA is opzich een verhaal appart daar ga ik juist wel van de kaart van en hard ook, zou niet weten hoeveel ik neem koop altijd een gram en hou behoorlijk wat over. De duur van MDMA is bij mij ook maar 3 a 4 uur.

Xtc = Mdma.
Waarschijnlijk had je OF teveel gegeten OF je had slechte pillen OF er zat iets anders in. Dat vastzitten van een boer die niet komt enzo klinkt niet echt als mdma. Die kokhalsneigingen en zweet kan wel, dat heb ik ook wel eens gehad. Dat slaat het vaak ff wat te heftig in :P Raar verhaal. Ik zou het ook niet precies weten. Koop nog een pil en laat deze testen. Dan weet je wat erin zit, hoeveel erin zit en zal je vraag waarschijnlijk beantwoord zijn..

Bovenaan