Ik vraag me nog iets af

spacy

Newbie
Nu plaats ik het hier ff. Ik vraag me al een tijdje iets af sinds ik begonnen ben met expirimenteren met spacecake.

Een tijd terug ben ik een periode redelijk in de war geweest. Goed depressief, ziektewet, psychiater, antidepressiva, slaappillen etc. Ik was en ben heel soms van mezelf ernstig gestressed en soms paranoïde. Ik denk dan dat ik achtervolgd word of dat er camera's of geluidsaparatuur hangt etc.

De laatste tijd gaat dat erg goed, ik dronk veel en waarschijnlijk heeft het daar veel mee te maken gehad. Nu is het zo dat deze dingen wel redelijk voorbij zijn. Alleen heb ik heel soms als ik spacecake gehad heb, heb ik op de avond zelf die achtervolging een beetje en soms de dag erna ook nog.

En ook heb ik soms angsten waaraan ik ineens terug herinner. Zo heb ik in het verleden ervaring met sexsueel misbruik, en nu was het zo dat mijn vriendin me vast wilde houden, ik daar keihard van schrok, haar totaal niet vertrouwde en haar uiteindelijk een stuk van me af werkte.

Maar ik vraag me dus af of het kan dat dit soort dingen als wat ik net vertelde over mijn vriendin ineens terug kan komen net als andere dingen en dat het dan kan helpen met verwerking van sommige dingen? Dit idee heb ik, ik ga dingen op een andere manier bekijken en heb het gevoel dat ik er iets aan heb.

Zijn er mensen die dit herkennen en die misschien dit wat kunnen uitleggen? Ik heb er op zitten zoeken op google en dit forum. Nu heb ik wel eens van paddoo's gelezen dat het deuren kan openen, maar geld dit voor spacecake ook?

dain

Bewuste gebruiker
Hoi, dit is misschien net wat te moeilijk om als forumlid te antwoorden. Wij hebben een speciaal forum met iets professionelere mensen. Misschien kan je daar beter terecht:
viewforum.php?f=42

Mr_Acid

Newbie
hey veel mensen geloven het niet
ze zeggen als je drug of drugs uitgewerkt dan is dat zoo
maar soms kom ik van een feesje waar ik dan nog is echt gevoelden en als ik met mij best vriend uit ga en alles is perfect heb meestal met als ik de drug mdna en/of speed heb gebruikt
als ik dan thuis kom en alles is voor bij zelfs dat beetje afkick en mij puilen terug zijn zoo als ze moet zijn en ik da voor mij computer gaa zitten en het zelfde soort muziek goed luit zet en mij hel maal laat meegaan met de muziek gebeurt het wel is dat ik mij ademhaling terug sneller voel gaan dan mijn hart ook al wat harde voel gaan mij puilen weer wat strakker gaan staan dat kan en ik me zelf betrap op lichtjes klappertanden soms kan dikke nog een dikke hallef uur na slepen :rock: naa sleepen maar hoek kan die heeft dit te maake met beelden die je terug ziet van tijdens het gebruik of zou het kunne dat er nog wa kleine drugs deeltjes in de hersens zitten ? of
ben ik gewoon gek zoo als de meest hier :wave: :confused: ?

yxes

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst redelijk hard lopen trippen op pure wiet door een pijpje te roken. Het ging hier ook wel zwaar diep, richting paddo diep alleen minder chaos, maar wel gedachtes waarin ik mee werd gezogen.

Ik weet wel dat ik persoonlijk een paddo-trip fijner vind. Aangezien ik hier verwacht te gaan trippen en me hier dus ook op instel. Ook is het superstoned zijn en dus in slaap vallen ook niet echt van behulp :P als je iets van je trip wil leren. Alhoewel ik wel tussen dromen en wakker in zat op een gegeven ogenblik.

Ik denk zeker dat het deurtjes open kan zetten (sterker nog ik dacht er aan terug toen ik zo tripte op wiet, 3 dagen terug). Dus ja ik denk dat je er iets aan kan hebben, maar wat ik wel heel erg had met wiet was een beetje een paranoia gevoel, wat ik niet heel erg herken in paddo's. Maja het is gewoon een mindfuck denk ik dus zal bij alle twee even hard kunnen gaan.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, ik wil er nog wel verder over vertellen als je eventuele vragen hebt, heb ligt nog vrij vers in m'n geheugen dus.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
van thc kunnen je angst gevoelens zeer versterkt worden dat je achtervolgd word is een bekende daarvan dan dan zal dat van space cake ook wel zijn

Bovenaan