Immuun voor xtc?

richelle

Belezen gebruiker
Laatst samen met een vriend xtc gebruikt en t pilletje doet helemaal niets bij hem. Het was voor hem de eerste keer, waren goede pillen ,120mg getest, en er gebeurde niets bij hem.
Nu heeft hij wel MS in stabiele vorm maar gebruikt geen medicijnen.

Eerder ook wel eens een blowtje met hem gerookt en dat deed ook al niets, ook geen kater van de xtc. gewoon niente ,nada niks niet..En ik zat heerlijk in de flow .

Nou is MS een aantasting van t centrale zenuwstelcel en dat kan bepaalde signalen niet goed verwerken , zou dat de oorzaak zijn??

Flameon

Badass junkie
Nooit van gehoord, maar zou haast denken dat ms er inderdaad wat mee te maken heeft.
Post je vraag eens anders voor het trimbosinstituut (vraag van de week subforum)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Post je vraag eens anders voor het trimbosinstituut (vraag van de week subforum)

Dacht ik dus ook gelijk al aan! Ik kan de vraag gelijk wel even daar naar toe verplaatsen, dan hoeft ze niet twee keer hetzelfde verhaal te typen... :wink:

Flameon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Flameon zei:

Dacht ik dus ook gelijk al aan! Ik kan de vraag gelijk wel even daar naar toe verplaatsen, dan hoeft ze niet twee keer hetzelfde verhaal te typen... :wink:

Beters ... niet aan gedacht, al te veel moeten nadenken op het werk vandaag :P
Maar trimbos kan je vast wel goeie info geven topicstartertje

Mike

Bewuste gebruiker
MS patienten mogen NOOIT xtc gebruiken, wordt althans heel zwaar afgeraden. Ik ben wel eens op zoek geweest voor een vriendin die ook MS heeft en het werd zelfs als gevaarlijk bestempeld. Iedereen die wel eens een pilletje neemt weet dat je op een bepaalde manier strak gaat staan van XTC. Als je dan een spierziekte hebt kan je ongeveer zelf wel bedenken dat dat geen fijn gevoel is. Op de site van drugsinfo.nl kan je er meen ik ook informatie over vinden.

gamezz

Bewuste gebruiker
ik ken iemand die op 1.5trips niets voelde , terwijl de rest wel retevaag was
immuun zou altijd kunnen , maar lijkt me sterk
misschien hoge tollerantie?

Bovenaan