in 1 keer nuchter?

ajax_r

Newbie
hej
ik hoor wel eens mensen zeggen dat als je stoned bent en dan een lepel suikler opeet dat je dan in 1 klap weer nuchter ben.. is dat waar??

en weet iemand mischien nog andere manieren om in 1 klap nuchter te worden....????

fokker

Belezen gebruiker
T is bullshit, heb nog niks gevonden waarvan ik in 1 klap nuchter was, jah, n goede lijn sos, maar of je je dan 'nuchter' kunt noemen... :rolleyes:

ts

Bewuste gebruiker
fokker zei:
T is bullshit, heb nog niks gevonden waarvan ik in 1 klap nuchter was, jah, n goede lijn sos, maar of je je dan 'nuchter' kunt noemen... :rolleyes:

hehe, idd, moet zeggen dat ik op zo'n moment ook wel redelijk wazige dingen doe, dus nuchter.... nee

Mac...

Badass junkie
Jammer maar helaas, stonedheid moet je gewoon uitzieken.
Trouwen als je dat wilt, waarom blow je dan überhaupt??? :confused:

BacingsPen

Badass junkie
de eerste 100 keer dat ik blowde was ik regelmatig 6 uur ECHT stoned dus dat ik nog lachkicks kon hebben enzo...

Dat trok ik opzich nooit als ik nieuwe mensen moest leren kennen of bij mijn ouders aan tafel moest zitten!

mss heeft het bij hem ook met dat 2e te maken :P

BacingsPen

Badass junkie
idd zo doe ik het tegenwoordig ook:P

maja in de tijden dat je er mee begint is het overdag met vrienden ook altijd zo leuk!

ts

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
de eerste 100 keer dat ik blowde was ik regelmatig 6 uur ECHT stoned dus dat ik nog lachkicks kon hebben enzo...

Dat trok ik opzich nooit als ik nieuwe mensen moest leren kennen of bij mijn ouders aan tafel moest zitten!

mss heeft het bij hem ook met dat 2e te maken :P

6 uur.....???? jezus, dat lukt mijn niet

Bovenaan