in dit apeland geen testjes

Ik had graag eens de meningen gehoord van andere mede inwoners in dit apeland belgie.Wij belgen hebben het geluk en de luxe nog niet om onze dope te laten testen dus is het voor ons natuurlijk een stukje moeilijker om de shit uit de shit te halen en te herkennen daarmee had ik graag eens gehoord hoe jullie te werk te gaan om toch iets meer te kunnen weten over de qualiteit van de speed.Als ervaren speed gebruiker moet ik toegeven dat mijn"manieren van testen" van bv 5jaar geleden de tijd van nu niet zo betrouwbaar meer zijn. Vroeger kon er beetje verschil gemaakt worden door bv geur smaak kleur enz.De dag van vandaag is daar overal wel al een vervangmiddel voor gevonden om de mensen toch om de tuin te leiden en ze te laten denken dat ze "pure" speed kopen yeah right.1 van mijn manieren van testen was het oplossen in wat water en zien wat er van overblijft zijn er nog mede gebruikers die dit doen als testje of hebben jullie andere remedies en zoja indien mogelijk gelieve deze te delen in dit postje.Alvast bedankt iedereen voor de reacties thx :wave: :wave:

Debris

Bewuste gebruiker
psychopsychedelic zei:
ik neem er altijd een nakkie van,, kijk wel of ik het lekker vind,, en ruiken en kijken watvoor n poeder t is..
Je zult toch in 't groot moeten kopen voordat je mag testen, en meestal tegen de tijd dat hij opkomt ben je de deur alweer uit.
Heb als eens speed gehad die er goed uitzag, nat was (maar geen water), en goed/slecht(vies) rook, en toch kon die mij niet wakker houden. (=rotzooi dus)

Ben ook eens waspoeder tegengekomen in de speed.
Speed dat ik dacht dat rotzooi was (kurkdroog, geen geur) en die toch vrij goed was.
Zeiknatte speed, je zag gewoon de plasjes water op de spiegel liggen.

Denk dat je het beste kan shotten om te testen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha nee ik hoef daar geen grote inkopens voor te doen hoor, krijg gewoon altijd wel paar nakkies vanem :wink:
zelfs dealers zijn hier tegenwoordig sociaal :smoke: en ik blijf altijd even chillen want als iedereen daar in en uit gaat lopen ist snel voorbij natuurlijk :wave:

Bovenaan