In je eentjeTrippen?

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
OK, ik heb veel gelezen hierover, maar ik wil het van jullie horen:

Wie heeft ervaring met in zijn eentje trippen, op paddo's?

Zijn het goede ervaringen? Kans op bad gaan, is die groter?

Wat zijn de voors, en tegens?

Ok, thanx...Misschien helpt het voor mijn mogenlijke besluit om vanavond alleen te trippen...

neti

Badass junkie
n je eentje heb je rustig de tijd voor jezelf, je eigen gedachten, belevingen, beelden en inzichten... met meerdere mensen zal dat anders zijn.

In je eentje bestaat het gevaar dat je gekke dingen doet en niemand je kan bschermen... bijvoorbeeld vallen of alleen de straat op gaan als dat niet verantwoord is

mijn eerste keer alleen was geweldig... de tweede keer toen mijn meegebruikers weg waren sloeg mijn trip om in een bd-trip.... achteraf hadden ze nooit moeten weggaan want ik had last van achtervolgingswaanzin

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb het al twee maal gedaan thuis hier op men slaapkamer, gewoon goed gegeten en op men bed gaan liggen en tv zien.
Het beviel me allemaal uitzonderlijk goed en dat is mede omdat je geen rekening hoeft te houden met je medetrippers denk ik.

Ceko

Belezen gebruiker
Blowen in mijn eentje vind ik niks aan dus ik denk paddotrippen ook niet. Ik heb heel sterk de neiging om mijn ervaringen van het moment te delen en als ik dat niet kan is de lol er gewoon af.

disaster

Bewuste gebruiker
In m'n eentje trippen leverde mij een hele interresante filosofische trip op! Ik vond het zeer relaxed.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Thanx iedereen!

Ja enesteene, ik heb je tripreport daarvan meerdere keren gelezen! :grin: De politie aan de deur, etc.

Weet je? Ik doe het toch niet. Ik wil wel heel graag trippen vanavond, maar de laatste keer was vorige week vrijdag. Ik voel echt zo een ongelovelijke zin, maar ik weerhoud mij ervan. Straks raak ik verslaafd aan de kick, en ga ik elke week of 2 weken trippen. Dat is volgens mij niet gezond.

Ik wilde alleen gaan trippen, omdat mijn maat het nog niet wil...Hij vond het te snel. Of ik ga wachten tot hij wel weer wil, nee. Ik ga zeker een keer alleen trippen, het lijkt me VET spannend. Ook wel eng. Je staat er echt alleen voor, ook zonder sitter.

Maar mensen, ga door met ervaringen posten over in je eentje trippen. Ik ben erg benieuwd.

:grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Daar zijn al veel topics over:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3739

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=885

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=725

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4406&start=0

Ik heb een paar keer alleen getript en het is me altijd goed bevallen. Over het algemeen vind ik een trip in m'n eentje moeilijker te plaatsen en moeilijker te bevatten dan een trip met iemand erbij. Denk omdat je helemaal kunt opgaan in je trip zonder gestoord te worden, dat geeft je veel ruimte en vrijheid.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tref gewoon de juiste voorbereiding, zorg dat je alle eventuele gevaarlijk dingen uit het zicht legt (messen, aanstekers enz). Zorg dat je je deuren sluit (naar de buitenwereld) en de sleutels boven op een kast legt ofzo (zodat je in je trip niet bij kunt). Zorg voor relaxte muziek, een warme deken en eventueel wat dextrose suiker of vitamine C tabletten voor als het slecht met je gaat. Zet je telefoon uit (dat voorkomt gekke ingevingen) trek de duerbel uit enz. Kortom, maak van je huis een soort prive zone, een soort reiscapsule waarin niemand je kan storen. Waneer je goed voorbereid bent is de spanning / angst een stuk minder en kun je echt super mooie ervaringen op doen :wink: Ik hoop dat je binnekort een mooie reis mag maken in je eentje :)

MidasJ

Experimenterende gebruiker
heej,

ik heb presies hetzelfde gehad wat eerder geschreven was
ik zat niet lekker in me vel , problemen thuis met mijn broer etc. en ging truffels eten, ik had dubbelde possie op, wat ik achteraf niet had moeten oen, toen mijn matties weg gingen, viel ik in een soort slaap, en leek het alsof ik terug in de tijd was, en daarna kreeg ik hele angstige beelden en belevingen. Dus als je paddo's of truffels gaat doen, moet je goed in je vel zitten, en nooit teveel gebruiken, laat het rustig uitwerken en laat het daarbij,

groetjes

ilove_paddo

je kan het eigen lijk beter met je maten doen voor het geval dat je een bad trip krijgt.
ik heb het wel eens aleen gedaan en dat was me goed bevallen :mrgreen:

Helemaal in je eentje trippen lijkt mij niet zo'n strak plan,
want als er iets gebeurt maakt bijna niet uit wat je bent gewoon niet in de staat om normaal te handelen.

Ik heb liever dan altijd een trip sitter in de buurt, niet perse' in de zelfde kamer maar wel in de buurt zodat die op zijn tijd ff kan checken hoe het met je gaat.

Peace..

Soad16

Ceko zei:
Blowen in mijn eentje vind ik niks aan dus ik denk paddotrippen ook niet. Ik heb heel sterk de neiging om mijn ervaringen van het moment te delen en als ik dat niet kan is de lol er gewoon af.

ik heb gister paddo's gehad, en nja... twas egt super op bdtrip na.. mja iedereen die dr was moest gewoon vertellen hoe die t ervaarde want iedereen leefde in n andere wereld... kzou t egt niej alleen kunnen en weet cker dak dan alsnog weer n bdtrip zou krijgen... kdenk dat t bij iedereen verschillend uitpakt ofzo..

Gr. Re

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
In je eentje trippen kan best, maar ik denk wel dat je al een beetje ervaren moet zijn met hallicunogene middelen voordat je het doet, zodat je weet wat je kan verwachten.

Neem inderdaad zoals SpiritQuest al aangaf goede voorzorgsmaatregelen zodat je je daar al niet druk om hoeft te maken tijdens je trip

Bovenaan