Ik ben lang zeer blind geweest voor mezelf en de enorme impact die je maakt in hetgeen we als realiteit ervaren, in de zin dat de realiteit volledig gevormd wordt vanuit je eigen energie. Vermits jij , ik , wij God zijn.
De energie waar jullie over spreken , is naar mijn gevoel de energie waaruit we bestaan, en al wat je in je omgeving ervaart als 'negatieve' energie of iets waarvoor je jezelf zou moeten afsluiten, zou tegelijkertijd een soort belletje moeten doen rinkelen met het gedacht eraan vast, wat maakt dat ik dit zo ervaar. Ik geloof dat wat je voor je ziet , iets is wat er is omdat jij dit nodig hebt op een bepaalde manier. Zoals dat iemand je hulp komt vragen, je trekt op dat moment datgene aan, je staat op dat moment open om hulp te bieden, zoals dat je iemand die aanklammend is toelaat of niet en dat soort persoon daardoor ook al dan niet aantrekt..
Ik weet natuurlijk niet of ik hier het concept
dat jullie ervaren als de positieve en negatieve energie misbegrijp , maar wat ik ervaar is dat voor elke situatie een vrij duidelijk reden, gedachtegang of filosofie in jezelf te vinden is. Ik heb geleerd en ervaren dat taal magisch is, dit werkt naar mijn mening zelfs bij concepten zo ruim als 'positieve' en 'negatieve' energie, benoem het anders of kijk en leer eruit en de energie blijkt misschien niet die ', negatieve' energie te zijn, waardoor afschermen of afsluiten uiteindelijk niet meer nodig blijkt...