In Qontrol 25 April '09

>[tripper]<

Experimenterende gebruiker
De kaartverkoop van defQon start meestal op de dag van inQontrol, dus mocht het niet lukken, kan ik toch altijd nog een kaartje voor inQontrol kopen. En anders is er Qlimax, dat zeker!

Finesse*

Belezen gebruiker
Wil echt heeeeeeeel graag, maar moet wel ff zien die 60 euro op te hoesten, vind ik toch relatief veel voor een feest.

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
ik vind de Rai echt een bout locatie voor een feest..

Geldredome is nog erger...

Finesse* zei:
Wil echt heeeeeeeel graag, maar moet wel ff zien die 60 euro op te hoesten, vind ik toch relatief veel voor een feest.

tja het zal er niet goedkoper op worden...

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik ben er ook zeker. Ik bijf feesten till i DIE

28februari is reng deng deng,
7 maart PARTY ANIMALS :rock:

mikkelk

Belezen gebruiker
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.

Lauu

Badass junkie
mikkelk zei:
Heb zelf ook al kaartjes.
Hoe zijn ze daar trouwens met leeftijdscontrole? aangezien ik nog net aan geen 18 ben bij IQ.
Heb wel beschikking tot een ander identiteitsbewijs, dat wel.

neem dat bewijs voor de zekerheid mee...1 uit de 100 dat ze jou voor ID vragen...gebeurt echt nooit...

TrippyShit

Badass junkie
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:

Lauu

Badass junkie
TrippyShit zei:
Idd :P Ik ben ook nog geen 18 maar neem voor de zekerheid altijd mn rijbewijsje mee :grin:
Heb er nou wel zin in, duurt niet zo lang meer :xtc:

je bent geen 18 maar je hebt een rijbewijs...lol :tearsofjoy:

TrippyShit

Badass junkie
Hij is niet van mij :P Keer gevonden en dacht als ik nou gewoon niet eerlijk ben en em zelf hou, kan ik em heel goed gebruiken :smoke:

TrippyShit

Badass junkie
Wie zijn er eigenlijk van plan om wat te gebruiken? En wat?

Ik ga zelf voor de fijne pilletjes. Heb roze vlindertjes van 140mg gevonden via een vriend. Ben ik heel erg blij mee in deze tijden :openmouth:

Lauu

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik ga zelf voor de fijne pilletjes. Heb roze vlindertjes van 140mg gevonden via een vriend. Ben ik heel erg blij mee in deze tijden :openmouth:

gast ik ben jaloers :angry: :P als ik wat goeie pillen kan vinden dan gebruik ik wel wat ja...zoiezo wat pep mee :)

mikkelk

Belezen gebruiker
ik neem wel wat dexamfeta mee.. 2 lijntjes voordat k naar binnen ga en kijken wat ik daar nog neem. Heb voor die avond 1 gram (meer dan voldoende)
Ook heb ik nog 3 pillen 117 mg getest weten te bemachtigen, dus ik bewaar die tot dan.

68899

Bewuste gebruiker
>[tripper]< zei:
ik twijfel nog, in Qontrol is een super feest.
maar het word of in Qontrol of Defqon 1

Het wordt Inqontrol & Defqon 1 !! :rock:

mikkelk

Belezen gebruiker
Morgen is het zover!!
Heb net aantal grammetjes speed weten te scoren. heb ook nog 3 noten, dus mijn avond kan al niet meer stuk!!! :hearteyes:
CYa tommorow!

Bovenaan