In the test bench: The Synthetic Mescaline

De jongen

Bewuste gebruiker
Aaahaaa bedankt dan ga ik nu maar voor de 'Apparte werkelijkheid' gaan.

Wist niet juist de volgorde.

Maar inderdaad prachtig(e) boek(en). Op de helft heb ik em een hele tijd laten liggen. En toen ik terug begion was ik er helemaal terug in.

tis eve wenne vind ik soms.

Maar je leert er wel wat van vind ik.

Cheers

bas410

Experimenterende gebruiker
over mescaline, ik vroeg me af in welke vormen dat legaal is? mag je gewoon een san pedro cactus vanuit het buitenland meenemen? of alleen de zaadjes?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De wetten over mescaline en cactussen verschillen per land dat moet je zelf even uitzoeken.

Hoe dan ook ..... nieuws uit Mexico van de vakantieman

Ik ga zeer binnenkort hard trippen op de syntehtische mescaline !!
Het is nog maar een kwestie van weken.

Stonie the Craver

Wolf

Newbie
Ik heb een aantal San Pedro 's en ga ze oogsten !
Ik maak er kleine stukjes van , en deze moeten in een ruime pan water 8 uur koken , dit natuurlijk op een laag vuurtje !
Dan is de vloeistof goed voor gebruik !
Tegen de vieze smaak ga ik bepaalde ingredienten zoals oerzoet , en misschien ook vruchtensap erbij doen !
En dan hoop ik lekker van de Mescaline te kunnen genieten ! :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Wolf,

Misschien moet je eerst even informeren hoe je de cactus moet voorbereiden ?
De kern bevat zeer weinig actieve stof en de naalden blijven onsmakelijk.

Groet

Stonie

Wolf

Newbie
High Lysergine ,

Ik snij de randen met naalden weg , en snij het cactusvlees in stukjes !
Dan ga ik het 8 uur koken in ruim water , en dan wil ik het meeste water gaan verdampen zodat er een dik extract ontstaat !
Ik zou graag dit vochtige extract ook graag droog willen maken , door het overtollige vocht er uit te laten trekken !
Dan blijft er een vaste substantie achter , en dit tot poeder gemalen is veel makkelijker in te nemen ! :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Er staan hier links naar een extractie van de cactus.
Wat jij wilt kan maar is iets ingewikkelder.

Stonie

Wolf

Newbie
Ik ben deze nacht de stukjes San Pedro aan het koken !
Ik heb niet alles geoogst , want ik wil eerst weten of het lukt !
San Pedro is in Nederland in ieder geval legaal !
Ze zijn ook vaak op markten te koop !
Ik ben benieuwd of ik een bruikbaar extract kan brouwen !
Een vriend van mij die laat het vruchtvlees van de San Pedro drogen , en maalt dit tot poeder !
Dit neemt hij dan in , ongeveer 1 - 2 theelepels !
Hij voelt dan wel een lichte werking !

En Lysergine waar staat die link dan , want ik heb hem na uren speuren nog niet kunnen ontdekken !

Groet Wolf . :)

Wolf

Newbie
:grin: High Dissonant !
Bedankt ! :smoke:
Ik heb de video gedownload , en ga eerst even kijken of het extract van water goed te gebruiken is !
Maar ik wil het wel op korte termijn eens zo doen als op de video !
Ik heb begrepen dat er sodium , thinner en zoutzuur aan te pas komen !
Daar moet wel makkelijk aan te komen zijn ! :beer:
Ik laat ook nog even weten wat het extract van water voor werking geeft ! :hearteyes:

Groet Wolf . :wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
:(
Wolf, de uitroeptekens, zijn die nodig! (?)

L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt. Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?

:)
- Mescaline alkaloiden ( niet een cactus extract maar een single alkaloide) kost max 100 euro per gram, is duur inderdaad!
Mesc werkt anders dan een cactus eten omdat daar ook andere werkzame stoffen in zitten. Het werkt minder fysiek.
-Mescaline nooit mixen met een mao-i tenzij je heel goed weet wat je doet, in de regel is het Nee.
- Als je eigen san pedro's wilt extraheren bedenk dan dat de werkzame stoffen onder de schil zitten, in het groene vruchtvlees. de wasachtige schil en stekels weggooien, het witte vlees kan ook weg. Het groene gedeelte kun je drogen en verpoederen. Of extraheren en alleen de alkaloiden eruit halen. Het groene poeder is qua volume niet heel veel dus je kan het extra werk achterwege laten. Je kunt het poeder in capsules doen of in warm water met een beetje limoensap opdrinken. Een lege maag maakt de trip prettiger, anders is misselijkheid/ de kans of braken groter.

Gelukkig weet ik meer van het weer,
EK

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tsjeemig ik was het alweer vergeten ...

De NederMesquita kan eindelijk getest gaan worden, ik ontving vandaag per postduif een handgebeiteld marmeren plaatje het zei:

Kom je proeven ?

:mrgreen:

Nou het enige wat er nu nog mis kan gaan is een bliksem inslag van Allah boven op me voorkwab.

:hearteyes:

Allah houdt van mij ... ik hou van Allah.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
erwin krol zei:
L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt.

Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?

Beste Erwin,

De toekomst is ons verleden ....
Ik had ooit een flesje gezien en vastgehouden .. dat was een extractie.
Sindsdien crave ik naar een mescaline trip, gewoon eerst even intrippen en dan als het moment rijp is overschakelen op de full throttle.

300 mg is 1 dosis ....... en dit is uiteraard gewoon synthetische mescaline.

Ik heb er grotere verwachtingen van dan met de LSD,de paddo, en de 2CB.
Waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat het zoals jij al zegt eeuwenlang al aanwezig in het gebruik.

Hasta hush pasta

Stonie

jcp

Bewuste gebruiker
Ik heb eens mescaline in een buisje gekocht in een smartshop onder de toonbank, het was groenig spul, en ik heb samen met een vriend en een neef van me echt MEGA lang getript!

Eerst moesten de andere 2 kotsen een uur lang ofzo waren ze buiten, ik had daar geen last van... en toen begon de wazigheid.

Mijn hele plafond bleef maar bewegen, alsof het allemaal maden waren, dat was zo erg dat ik toen na een nachtje slapen wakker werd en m'n ogen los deed het plafond nog steeds hetzelfde er uit zag!

Heerlijk hard gespaced van dat spul! maar wel hoge bodyload, ik was er een paar dagen goed ziek van!

jcp

Bewuste gebruiker
het is al een paar jaar geleden, veel details uit de trip weet ik niet eens meer, daar blow ik teveel voor :wink:
Maar ik weet wel dat het een behoorlijke indruk op me achter gelaten heeft.

Zo erg zelfs dat ik toendertijd zei dat ik het leuk vond om eens ervaren te hebben, maar niet weer zou doen...

NU is dat natuurlijk al weer heel anders :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik vrees dat 90% van DF klaar is voor hun eerste mescaline tripje.

Aren't we all bloody excited !!

Goddamn ... life is so good.

Stonie

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik ga binnenkort op azarius denk zoon B klasse san pedro van 25 cm kopen, kost iets van 22,50 en is even sterk als A klasse, alleen iets minder mooi, ik gageen moeite doen om em te kweken of extraheren, ik vreet em gewoon zo op :)

dirtbag

Bewuste gebruiker
ja, wel eerst de houtige kern eruit knallen natuurlijk.
en de doorns eraf halen. en als de huid niet zoon extreen dikke vette is dan neem ik die ook mee ja, anders schil ik em effe met een komkommerschiller :)

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik heb het nog niet gedaan he :P
ik ben het van plan, maar tzal wel extreem bitter en ranzig zijn, maar het is het allemaal waard :)

DreamWeaver

Badass junkie
Wat heeft de extractie nou in totaal gekost? En hoeveel doses zijn er nou uiteindelijk uit de cactus gekomen? Over een aantal jaren zal ik ook de mescaline ontdekken :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
lysergine25 zei:
over een aantal jaren ?

moeten ze nog groeien ?

Stonie

Dat ook, en ik wil eerst wat meer tripervaring hebben voordat ik aan de mesc ga. Buiten het punt dat ik voorlopig geen nieuwe drugs kan gebruiken omdat ik nog tot minimaal 8 januari in een rolstoel zit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
nope, mescaline is een stuk heftiger en geeft niet alleen maar leuke visuals zoals 2c*. Een drug met inhoud zeg maar ^^

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Re: Mescaline The Drugs of the Future ...

lysergine25 zei:
Er is mij verteld en ik heb het ook gelezen dat de mescaline poorten opent naar het diepere heelal .. onze voorouders.
Nou zal dat allemaal wel erg loslopen, ik heb geen zin in de tradinionele wijze van inname. Ik wil niet kotsen en schijten de eerste 2 uur.
Ik heb ooit een docu gezien waarin een Engelsman in een zweettent een volledige sessie meedraait met een indianen stam. Het is zo intens wat ie moet doorstaan, alle hoeken van het universum worden hem aangereikt.

Volgens mij had die engelsman daar Ayahuasca gebruikt, volgens mij heb ik 'm ook gezien..

vogel

Bewuste gebruiker
mescaline is een phenylamine ofzo??
dat is xtc toch ook ? :confused: :confused:

ik ben bang voor alles wat op xtc lijkt

waar ben ik niet bang voor? paddo,s yopo, dmt, wiet
en vele andere planten kruiden

tja een cactus,,? ik ben niet zo een woestijnmens
mijn wortels liggen in het koude noorden daar groeien geen cactussen

dirtbag

Bewuste gebruiker
vogel zei:
mescaline is een phenylamine ofzo??
dat is xtc toch ook ? :confused: :confused:

ik ben bang voor alles wat op xtc lijkt

waar ben ik niet bang voor? paddo,s yopo, dmt, wiet
en vele andere planten kruiden

tja een cactus,,? ik ben niet zo een woestijnmens
mijn wortels liggen in het koude noorden daar groeien geen cactussen

yopo vind ik zo'n extreem kutgevoel de eerste 20 minuten, me nek spant aan ik ben extreem zwaar en heb extreme neuspijn, dit weerhoudt mij ervan die regelmatig te gebruiken alhoevel ik hiet zon 8 gram heb liggen nog.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Mescaline is de moeder, 2c's de afgeleiden. MDMA lijkt er in de verste verte niet op dat is geen tripmiddel maar een empathogeen.

Mescaline is niet erg beangstigend omdat het erg goed te sturen is. Alleen je pupilen verraden je ( GROOT) maar als je wilt kan je een normaal gesprek voeren met een nuchter persoon. Knopje om naar trip-mode en je kan heel ver komen. Ik heb het hier overigens over San pedro, dat is een comi van alkoloiden waarbij mesc de meest werkzame is. Peyote heeft een grotere kater voor de daadwerkelijke trip, overgeven is redelijk stndaard met peyote terwijl dat met san pedro wel meevalt.

Erwin Krolllllls

vogel

Bewuste gebruiker
[/quote]yopo vind ik zo'n extreem kutgevoel de eerste 20 minuten, me nek spant aan ik ben extreem zwaar en heb extreme neuspijn, dit weerhoudt mij ervan die regelmatig te gebruiken alhoevel ik hiet zon 8 gram heb liggen nog.[/quote]

ja ken dat met yopo,
je heb er calcium-oxide bij nodig die moet je mengen met de zaden en wat water, en dan 6 uur wachten totdat de reactie is voltooid
het lukt bij mijn steeds niet die reactie
dus zit ik ook steeds met dat zware nek gevoel,,
versnelde adem,, bij 9 zaadjes was ik echt ziek geworden
lekkker in me eigen kots gelegen, ik voelde me te zwaar om op te staan
en dan die twee gedaantes van kleur die me een witte schaal aanreikten

waarvoor was die schaal mocht ik daar inkotsen???
of zat er iets in dat ik op mocht drinken???

beetje off topic maarja

als die mescaline me serotonine maar niet uit me brein perst zoals xtc dat doet
en dat je je dan dus vet klote voeld

Hans

Wijs gebruiker
dirtbag zei:
ik heb het nog niet gedaan he :P
ik ben het van plan, maar tzal wel extreem bitter en ranzig zijn, maar het is het allemaal waard :)

TIP! koop er grapefruit sap bij. Als je een hap hebt genomen meteen een slok nemen. Dit neutraliseert het! Ik vind grapefruitspa normaal niet lekker maar samen met cactus is het heerlijk :hearteyes:

vogel

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
Mescaline is de moeder, 2c's de afgeleiden. MDMA lijkt er in de verste verte niet op dat is geen tripmiddel maar een empathogeen.

Mescaline is niet erg beangstigend omdat het erg goed te sturen is. Alleen je pupilen verraden je ( GROOT) maar als je wilt kan je een normaal gesprek voeren met een nuchter persoon. Knopje om naar trip-mode en je kan heel ver komen. Ik heb het hier overigens over San pedro, dat is een comi van alkoloiden waarbij mesc de meest werkzame is. Peyote heeft een grotere kater voor de daadwerkelijke trip, overgeven is redelijk stndaard met peyote terwijl dat met san pedro wel meevalt.

Erwin Krolllllls

kijk dit heb ik van wiki >>>http://en.wikipedia.org/wiki/Phenethylamine
Pharmacology :wave:
Many substituted phenethylamines are pharmacologically-active drugs due to their similarity to the monoamine neurotransmitters:

Stimulants like the plant alkaloids ephedrine and cathinone and the synthetic drug dextroamphetamine and methylphenidate
Hallucinogens like the plant alkaloid mescaline and the synthetic drug 2C-B
Empathogen-entactogens like MDMA (ecstasy) and MDA
Anorectics like phentermine, fenfluramine, and amphetamine
Bronchodilators like salbutamol and ephedrine
Antidepressants like venlafaxine, bupropion and the monoamine oxidase inhibitors phenelzine and tranylcypromine.

[edit] Substitution table

zie je,, mescaline staat in zelfde rijtje als xtc :rolleyes:

mdma is toch ook een phenethylamine net als mescaline :confused: ???

het zijn allemaal alkaloiden dat wel
snap jij er meer van weerman kroll ?

erwin krol

Bewuste gebruiker
mesc en mdma staan niet in hetzelfde rijtje. hallucinogene zijn geen empathogenen en omgekeerd :wink: zoals ik al zei.
De A van mdma is amfetamine, en dat is toch ook anders. En antidepressiva en longverwijders, ook heel anders. Ze hebben gewoon allemaal een ding gemeen en dat is dat het molecuul aan hetzelfde skelet opgebouwd is, de phenetylamineverbinding. Een stof die los niet werkzaam is.

Negatieve na-effecten van mesc zijn er nauwelijks, eerder lekker ontspannen. Je moet niet veel te doen hebben de dag erna, dat wel. Doordat je gestimuleerd bent ben je wat suffer, mogelijk ook doordat je lang opblijft.

Ik ben ook helemaal klaar met xtc vanwege die kater, maar voor cactus hoef je niet bang te zijn, daar gaat je vraag toch over? Ik hoop dat het zo duidelijk is?

groeten

ek

Bovenaan