Ineens depri tijdens feestje

xTweetyx

Newbie
Kan iemand mij tips geven.

Mijn laatste keer x was ruim een half jaar geleden. het was een buiten feestje, erg koud, regen, niet een hele leuke groep. Heb toen een klein kwartje genomen van 175 mg. helaas na 3 uur begonnen de kotsneigingen en deze bleven aanhouden. Ik hoefde niet over te geven maar de neigingen waren alles behalve prettig. Na 2 uur zo doorgaan, ben ik uiteindelijk naar huis gegaan.

Sinds toen geen X meer gedaan. Tot afgelopen weekend. Omdat ik toch was bang was dat het weer gebeurde, heb ik eentje meegenomen van 120 mg.
1e keer heb ik 1/3 hiervan gepakt(rond 1 uur). na ruim anderhalf uur voelde ik weinig, misschien een beetje meer energie maar niet het euforische en gelukkige gevoel.
na 2 uur heb ik nog 1/3e gepakt(3 uur). hier ook nog niets van gemerkt.

rond half 6 kreeg ik ineens een apart gevoel, totaal geen zin meer. erg depri gevoel alsof niets meer leuk was, was totaal niet misselijk of iets.
om 6 uur was ik nog gaan plassen. toen ik het hokje inliep, kreeg ik meteen kotsneigingen maar er kwam niets uit. daarna had ik weer nergens last van en ging terug naar de groep.

Kan iemand tips geven waardoor dit komt? ik heb helemaal niet veel gepakt, voelde er weinig tot niets van en ineens moest ik overgeven bij de toiletten... het depri gevoel kon ik totaal niet plaatsen omdat ik enorm veel zin had in het feestje.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waren je pillen getest?
Helaas zijn er ook mensen die er niet tegen kunnen, tegen MDMA.

luuuk

Experimenterende gebruiker
Kan het niet aan iets anders dan de XTC liggen. Ik had afgelopen zaterdag ook een feestje waar ik wel zin in had, maar na een paar biertjes sloeg mijn stemming om en was ik doodmoe en had ik nergens meer zin in. Ben gewoon vroeg naar huis gegaan. Conclusie achteraf: te moe, te drukke week gehad, te weinig slaap gehad. Ik leefde op vibe en adrenaline. Toen de alcohol kwam en het laat werd sloeg de onderliggende vermoeidheid toe..
Zondag lekker uitgeslapen en hele dag niks gedaan :innocent:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoe vaak en hoeveel heb je drugs gebruikt in het verleden die de neurotransmitter serotonine beïnvloeden? Ik krijg niet het idee dat je in het verleden veel hebt gebruikt, maar als dat wel het geval is dan kan daar het antwoord liggen.

xTweetyx

Newbie
Ik ga pas sinds bijna 2 jaar naar feestjes.
vorig jaar heb ik misschien 5 keer x gebruikt.
dit jaar alleen in februari en april. en nu dan pas.

Bij mijn eerste keer gebruiken, had ik na 2 uurtjes ook inene een hele grote dip, k voelde me niet fijn en voelde alsof ik moest overgeven. Bij mij hielp even wat buitenlucht en eventjes rustig zitten het meest. Na een kwartiertje was mijn gevoel weer terug en kon ik weer door!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
ik ken zo'n dip wel, maar die kwam bij mij pas na een paar jaar excessief (zowat elk weekend) gebruik. mijn serotoninelevel was toen helemaal naar de klote. donkere wolk boven mijn hoofd, depri, voelde me een vreemde in mijn eigen lijf. angst en paniekaanvallen. het heeft me maanden gekost om te herstellen.

ik heb toen geleerd om MDMA maar heel af en toe te doen. het goede gevoel die ik toen dus ook al een hele lange tijd niet meer had gehad kwam terug, en sindsdien ook nooit meer ''naar de klote' na MDMA gebruik, zelfs geen minidipje meer.

overigens gebruik ik MDMA nu hooguit 1 a 2 keer per jaar, dat is dus ver onder de veilige grens van zo'n eens in de 2 a 3 maanden.

Bovenaan