Info 3mmc

Hoi!

Ik ben al dagen op het internet aan het zoeken naar informatie over 3-mmc. Er is hier weinig over bekend.

Weet iemand hier toevallig hoe lang het in je urine blijft? Je zou me er erg bij helpen!

alvast bedankt :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Volgens mij zoals de meeste amphetamines 3 dagen.

Klein voorbeeld. In 3 dagen voor een opname had ik XTC, 3mmc, coke, 2cb en wiet gebruikt. Ze konden enkel nog coke en wiet in mijn plastest vinden.

Volgens mij zoals de meeste amphetamines 3 dagen.

Klein voorbeeld. In 3 dagen voor een opname had ik XTC, 3mmc, coke, 2cb en wiet gebruikt. Ze konden enkel nog coke en wiet in mijn plastest vinden.
Hoeveel 3mmc had je toen gebruikt? En had je meer water gedronken voor de test?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Er zijn inderdaad geen menselijke studies gedaan naar het metabolisme van 3-MMC. Dus hoe de stof wordt afgebroken, hoe lang dat duurt en welke metabolieten in de urine aantoonbaar zijn is nauwelijks onderzocht. Uit een analyse van mensenharen blijkt dat 3-MMC snel wordt afgebroken tot 3-methylephedrine en 3-methylnorephedrine. Het is mogelijk dat sommige (urine)tests leiden tot een vals-postieve uitslag voor amfetamine of soortgelijke stoffen.

Bobbob206

Experimenterende gebruiker
Hoe vinden ze 3m eigenlijk ze kunnen toch niet op alles testen welke stof testen ze dan? Zolang die niet op de apiatenlijst staat wordt er dan wel.op getest

Bovenaan