Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb hier thuis een san pedro cactus met een lengte van 14.5cm en een doorsnee van 3 cm nou ben ik al een tijdje benieuwd hiernaar en zou er van willen trippen. Is dat mogelijk van 14.5cm? voor 1 persoon.
Daarvoor is het veel te weinig.
Je moet ongeveer een halve kilo aan verse san pedro eten voor een goede trip.
Als je de cactus laat groeien tot je er maar de helft ofzo van nodig hebt kun je hem in 2en snijden en 1 van de helften laten verder groeien. (als je de onderkant laat staan maakt ie nieuwe uitlopers, als je van de bovenkant het snijvlak laat opdrogen en in de grond zet maakt die nieuwe wortels)
^Dat is wel heel veel.
400 gram verse San Pedro = ongeveer 480 mg mescaline (Azarius)
100 gram verse San Pedro = ongeveer 300 mg mescaline.(Erowid)
Ik weet niet hoe zwaar dat ding van je is, ik gok dat ie niet zo zwaar is en een lichte trip produceert, laat hem nog even groeien of volg de tip van bovenstaande.
Daarnaast, elke cacti is anders en niet elke is even potent, er is weinig onderzoek naar gedaan.
Dit kan best kloppen, ik heb een maand terug mijn eerste san pedro ervaring gehad samen met een vriend van mij.We hadden 2 cactussen van 20 cm en 3.5 cm doorsnee, deze wogen bij elkaar iets meer dan 500 gram.
Had een kookmethode toegepast om ze voor te bereiden en ingekookt tot 2 glazen thee.Na 2 uur begonnen de eerste effecten op te komen, maar helaas daar bleef het dan daar ook bij.Het vervelende was dat de trip niet heftiger werd en ook niet minder, dus we voelden allebei dat we tussen 2 werelden zaten en het effect maar aan houden
De trip was amper visueel, zag een beetje wazig, kwam zeker niet in de buurt van paddo's. Hierdoor concludeerde ik dat de dosering wel degelijk minimaal 500 gram per persoon moest zijn
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.