Robdebob zei:
Nick de Neger zei:
1. Drink geen bier als je XTC gebruikt.
Ik drink altijd lekker wat bier tijdens een pilletje, heerlijk
Het is volgens mij echt onzin dat je grote kans hebt op oververhitting. Als je gewoon niet als een bezetene in het rond gaat springen is het allemaal best te overzien...
oververhitting: nee.... uitdroging: ja
Alcohol en MDMA zijn beide vochtuitdrijvers, het is als het ware dubbelop daarom is het zo belangrijk dat je genoeg water drinkt onder invloed van mdma... Uitdroging word onderschat, het is namelijk hartsikke slecht voor je... Als je wakker word met een ontzettend droge bek en koppijn weet je dat je je lichaam heb verneuqt de vorige avond... Als je genoeg water drinkt en weinig alcohol zou je normaal wakker moeten worden...
Overhitting komt vaker voor bij de onervaren gebruikers die vergeten letterlijk water te drinken. Als ze dan ook nog is alleen alcohol erbij drinken gaat het fout.. Ze voelen zich zo goed en dansen zoveel dat ze zich letterlijk dood dansen... Gelukkig komt dit zelden voor!
Het beste moment om bij te pakken is als je op je hoogte punt zit, zo verleng je als het ware het gevoel van dat moment... Ikzelf heb hier totaal niet last van een voel me vanaf het inslaan tot dat ik ga slapen perfect, of ik nou bij pak of niet... Ik denk eerder dat het ''bijpakken'' iets is wat tussen de oren zit... Ik geef toe dat meer mdma het gevoel kan versterken maar hoe kun je je nu nog gaan beter voelen als je je al op je best voelt!?
Je serotonine kan niet ''op'' raken in 1 avond.. dus daar kan het echt niet aan liggen...
- Zorg er wel voor dat je
nooit meer dan 2 pillen pakt, dat is de ''gezonde'' manier van xtc gebruiken...
- Drink als je eenmaal onder invloed bent
geen alcohol meer... Dit heeft alleen maar negatieve uitwerkingen op je lichaam, korte termijn en lange termijn... Je kan van te voren wel wat drinken maar drink nadat je je pil geslikt heb geen alcohol meer...
- Bijt of kauw nooit op je pillen dit zorgt ervoor dat je glazuur word aangetast en dat je na verloop van tijd vercrackte tanden krijg...
- Eet dagen van te voren al goed, genoeg groente, fruit enz (mineralen, vitamines...) Neem bv ook vitamine pillen...
- Koop een pot L-tryptofaan (smart-shops/vitamine store's/ internet) en slik er daarvan 2 voordat je gaat slapen. Van l-tryptofaan maakt je lichaam serotonine aan dit soort voor de regulatie van slaap, stemming, eetlust enz... belangrijk dus...
gr Sp@ce