info over bepaalde blotter gevraagd!

Escoban

Bewuste gebruiker
Lichtelijk off-topic, maar weet iemand of er meer afbeeldingen zijn zoals de gene die de OP heeft gepost? Ik vind het namelijk echt een heel intrigerend/vet/interessant plaatje. En aangezien er toch een aantal mensen zijn die deze kennen zal de artiest toch wel een beetje bekend moeten zijn, toch?

psych-out

Bewuste gebruiker
Escoban zei:
Lichtelijk off-topic, maar weet iemand of er meer afbeeldingen zijn zoals de gene die de OP heeft gepost? Ik vind het namelijk echt een heel intrigerend/vet/interessant plaatje. En aangezien er toch een aantal mensen zijn die deze kennen zal de artiest toch wel een beetje bekend moeten zijn, toch?

typ bij google afbeeldingen in: LSD blotter art
hier vind je veel mooie blotters en er is hier ergens ook nog een site
maar ik zou dan gewoon bij google intype : LSD blotter art net als bij de afbeeldingen van google

Kigh

Bewuste gebruiker
Escoban zei:

Die blotter is bekend als: Jubilee hoffman blotter, hoffman anniversary blotter en ga zo maar door :wink:.

Over de artiest heb ik zo snel niks gevonden.

Escoban

Bewuste gebruiker
Bedankt Kigh en LSDmathXTC,

Ik heb nog niet de artiest gevonden, maar wel een paar andere vette prints. Ik denk dat het met de namen van die blotters wel lukt om de artiest te vinden (aannemend dat ie meer dan alleen dit plaatje heeft gemaakt).

Bovenaan