ok is goed. en bedankt voor de infoazgaza zei:Die heb je echt van 50 ug, 60 ug, 80 ug, 160 ug en 200+ ug, dus dat zegt helaas niet zo veel. Die print wordt héél veel gebruikt. Ik heb ze zelf alleen van 80 en 160 ug gehad trouwens, bij mij waren het altijd goede zegels. Maarre als je het wil weten, laat er gewoon een testen, en post dan ook de uitslag op het forum, altijd wel leuk te weten hoe sterk is wat er nog rond gaat.
lucifer in the sky zei:ja post het gwn hier, wie weet heb je zeer sterke lsd gevonden.
word het blad niet gwn hoffman genoemd ?
Net als bij pillen en poeder zegt het uiterlijk niks over de hoeveel drugs die er al dan niet in zou zitten...tomz0r zei:Staat er de tekst "orginal" onder? Die zie ik nu vaak en bevatten 80 ug.
tomz0r zei:Staat er de tekst "orginal" onder? Die zie ik nu vaak en bevatten 80 ug.
gNuxx zei:de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Petrovic zei:gNuxx zei:de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
Angramar Temenos zei:Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.
J0rrit zei:Angramar Temenos zei:Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.
laten testen?
Hoffmanns met zon super onduidelijke, amateuristische print?
Flip Trip zei:Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag,quote]
ik heb er 3 euro het stuk voor betaald dus ganse stuk ( 25blotters) is 75 euro in totaal
LSDmathXtc zei:Flip Trip zei:Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag,quote]
ik heb er 3 euro het stuk voor betaald dus ganse stuk ( 25blotters) is 75 euro in totaal
gNuxx zei:blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?
peace

Kigh zei:Doet er op zich wel toe, omdat het een groot verschil in aantal is.

fixedNick de Neger zei:Voor de zoveelste keer
DE PRINT OP DE BLOTTER ZEGT NIKS OVER DE HOEVEEL OF KWALITEIT VAN HET SPUL. PRECIES HETZELFDE ALS BIJ XTC, COKE, SPEED ETC.
Powerd by Stichting http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM
waar kan je je zegels laten testen eigelijk ?LSDmathXtc zei:ok is goed. en bedankt voor de infoazgaza zei:Die heb je echt van 50 ug, 60 ug, 80 ug, 160 ug en 200+ ug, dus dat zegt helaas niet zo veel. Die print wordt héél veel gebruikt. Ik heb ze zelf alleen van 80 en 160 ug gehad trouwens, bij mij waren het altijd goede zegels. Maarre als je het wil weten, laat er gewoon een testen, en post dan ook de uitslag op het forum, altijd wel leuk te weten hoe sterk is wat er nog rond gaat.
ik ga er morge eentje laten testen de uitslag zal ik je doorsturen of moet ik dit in een topic zetten?
Fluxalex zei:ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.
![]()
Petrovic zei:gNuxx zei:de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
gNuxx zei:Petrovic zei:gNuxx zei:de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
dat werd verteld, maar uiteindelijk bleken ze rond de 50ug te zitten.
helaas
LSDmathXtc zei:test resultaten zijn binnen
op één zegelke zat 80 uq