info over bepaalde blotter gevraagd!

psych-out

Bewuste gebruiker

heeft iemand hier wat informatie over.
want ik heb deze net gekocht ( ganse stuk = 25 blotters dus)

azgaza

Badass junkie
Die heb je echt van 50 ug, 60 ug, 80 ug, 160 ug en 200+ ug, dus dat zegt helaas niet zo veel. Die print wordt héél veel gebruikt. Ik heb ze zelf alleen van 80 en 160 ug gehad trouwens, bij mij waren het altijd goede zegels. Maarre als je het wil weten, laat er gewoon een testen, en post dan ook de uitslag op het forum, altijd wel leuk te weten hoe sterk is wat er nog rond gaat.

psych-out

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Die heb je echt van 50 ug, 60 ug, 80 ug, 160 ug en 200+ ug, dus dat zegt helaas niet zo veel. Die print wordt héél veel gebruikt. Ik heb ze zelf alleen van 80 en 160 ug gehad trouwens, bij mij waren het altijd goede zegels. Maarre als je het wil weten, laat er gewoon een testen, en post dan ook de uitslag op het forum, altijd wel leuk te weten hoe sterk is wat er nog rond gaat.
ok is goed. en bedankt voor de info
ik ga er morge eentje laten testen de uitslag zal ik je doorsturen of moet ik dit in een topic zetten?

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
ja post het gwn hier, wie weet heb je zeer sterke lsd gevonden.
word het blad niet gwn hoffman genoemd ?

Ik noem ze altijd 'hofmann zegels', dus ja dit zijn wel de 'hofmannetjes' of 'hofmanns' etc. waar mensen het vaak over hebben.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag, de laatste keer dat ik lsd heb genomen waren dat welke van rechtsboven van dit plaatje, wel lekker getript maar niet zonderlijk sterk, zeker onder de 100 mics en dan ging die dealer er ook nog es aan zijn handjes aan en had ie het ook gewoon zo los op tafel liggen :angry: . Die hebben wel een hele vieze smaak, maar meen dat ik dat hier al ergens heb gelezen. Het wordt tijd voor betere lsd bij mij in de buurt.

L

Lid 6909

Gast
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
gNuxx zei:

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.

azgaza

Badass junkie
Petrovic zei:
gNuxx zei:

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.

Ik heb ze drie of vier keer gehad, en al die keren waren ze vies en wel sterk genoeg voor flinke visuals van een hele. Ik denk dat ik ze van +- 75 tot 150 ug heb gehad op verschillendere keren. Verder is dit dus volgensmij wel de meest gebruikte print voor zegels dus het enige wat ik me afvraag is als je ze in 10 verschillende sterktes hebt waarom ze dan allemaal vies smaken :confused:

kotssmurf

Belezen gebruiker
Ik heb ze nu ook een paar keer genomen en bij mij hadden ze inderdaad ook een rare smaak.
Iets wat ik in ieder geval nog nooit heb gesmaakt bij LSD.

Wel een aantal mooie trips van gehad. Ze zouden 80 mics bevatten is mij verteld.
Ik heb ze niet laten testen in ieder geval.

azgaza

Badass junkie
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.

laten testen?

Hoffmanns met zon super onduidelijke, amateuristische print?

Ik heb ze gezien, gezien ik er bij was op Ruigoord, en deze hebben juist een vrij duidelijke scherpe print en heldere kleuren, ik heb ze lelijker gezien.

L

Lid 6909

Gast
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace

psych-out

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace

blotter, ook wel papertrips: een soort vloeipapier dat ongeveer even groot is als een postzegel.
en dat verdeeld in denk ik kleinere blotters/zegels doet er eigelijk nie toe :mrgreen:
peace man euh ik bedoel space man !!! :stoned:

psych-out

Bewuste gebruiker
Kigh zei:
Doet er op zich wel toe, omdat het een groot verschil in aantal is :wink:.

jah dat wel ma je ziet toch ook wel of je het ganse stuk of een stukje 1/25 krijgt en dan maakt het nie uit of het blotter of zegels heet
ma boeie laten we hier nu niet over geen discusieren of maken we een nieuw topic :mrgreen:

Fluxalex

Experimenterende gebruiker
ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.

Funky Monkey

Badass junkie
Voor de zoveelste keer

DE PRINT OP DE BLOTTER ZEGT NIKS OVER DE HOEVEEL OF KWALITEIT VAN HET SPUL. PRECIES HETZELFDE ALS BIJ XTC, COKE, SPEED ETC.

Powerd by Stichting Testcentrum.nl

MCHZK

Belezen gebruiker
LSDmathXtc zei:
azgaza zei:
ok is goed. en bedankt voor de info
ik ga er morge eentje laten testen de uitslag zal ik je doorsturen of moet ik dit in een topic zetten?
waar kan je je zegels laten testen eigelijk ?

azgaza

Badass junkie
Het kan alleen in nederland maar er zijn vast wel test locatie's vlak over de grens. Het testen is anoniem dus als belg kan je ook gewoon je drugs laten testen, het enige probleem is dat je er dan de grens mee over moet maar iets als LSD is érg makkelijk te verstoppen dus dat lijkt me geen heel groot probleem.

psych-out

Bewuste gebruiker
Fluxalex zei:
ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.

ziet er lekker uit.
hoeveel heb je per blotter betaald?

L

Lid 6909

Gast
Petrovic zei:
gNuxx zei:

dat werd verteld, maar uiteindelijk bleken ze rond de 50ug te zitten.

helaas

azgaza

Badass junkie
De hofmann print wordt ook echt héél vaak gebruikt, je hebt ze nu alleen al sowieso van 80 ug en 55 ug en volgensmij ook van zo'n 120 ug, de print is niet elke keer precíes hetzelfde maar als je de bovenhoek hebt zie je dat dus mooi niet, 't komt er op neer dat bij deze print je echt zult moeten testen als je wil weten hoe sterk ze zijn.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik ken iemand die net de zelfde heeft gekocht, alleen bij hem zijn het er nog 100 ( toen ik er was )
maar zijn lsdtrips zijn ronde 50-100 ug.

Bovenaan