Ja.. de titel verraad het al. Ik ben op zoek naar een legaal manier van drugs gebruik.
Ja, ik (we) ben (zijn) bekend onder andere van xtc, coke en marihuana. Ik wil eens een keer net een andere route nemen namelijk: truffels
Nu wordt er thuis niet zo er in meegestemd met truffels, maar ik denk dat het voor mij een spirituele bijdrage biedt. Is er iemand bekekend mee in iets (soft) wat wel te proberen is? En wat ik gwn in een smartshop te halen is? Ervaringen (1ste x gebruik) zou ik wel waarderen
Magic truffs zijn niet te onderschatten en zeer subjectief en enorm afhankelijk van je gemoedstoestand en de setting.
Ik nam voornamelijk de
'High Hawaiians' 22gr.
Ik heb enkele best intense closed eyes inner-trips gehad op magic truffs, met vaak meer mystieke en duistere rand ivm
LSD.
Dus mbt magic truffs is het niet om ff snel en zonder voorbereiding te doen. Best op nuchtere maag en ook lekker goed kauwen ondanks de vieze smaak, hoe beter en fijner gekauwd, hoe meer effect.
Salvia Divinorum, roken in kort pijpje met bijhorende netjes, geeft zeer korte, maar intense trip. Dit moet je echt branden, dus niet vapen, omdat de temperatuur van vapers te laag is.
Is minder mijn ding, maar da's omdat ik moeilijk tegen inhaleren kan.
Voor de rest niet veel soeps in smartshops, al die zogezegde smart xtc en consorten, zijn weggesmeten geld.
De gekende RC webshops, zijn in Nederland volledig legaal, dus daarvan kan ik zeker volgende aanraden:
-
6-APB: een stim rc, met een potente, stabiele, langwerkende rush. Effecten liggen nauw bij xtc, maar minder 'BAM', waus en golvend, maar zeker euforisch, vette energy, lichte visuals. Ook heb ik nul schaamte en kan ik lekker dansen en zweven op de muziek, ja voor mij is muziek echt een must. Ook fijne en lange na-stimulatie en bij mij steeds giga kijkers tot 12-15u na inname. Dus de rave/dans-stim bij uitstek. Na die 12-15u, voel je de daaropvolgende uren wel de moeheid opkomen en slaap je volgende avond/nacht makkelijker, dan vb na 4-FMA.
-
4-FMA: de pep rc met de meeste euforie als effecten, doordat deze ook enorm op je serotonine werkt en ook zeer potente stim, waarbij er lange na-stimulatie is. Na de piek is er niet echt dé comedown, omdat je echt nog uuuren energy hebt, klokje rond. Vb, ik neem om 00u 130 à 150mg oraal, kan ik makkelijk de dag doorkomen tot late avond/volgende nacht zonder echte vermoeidheid. Dus als je lekker lang wil doorgaan, dikke aanrader.
-
3-FA: de pep-rc pur sang, heerlijke pep-energy en doordat dopamine de eerste uren net die overhand neemt op noradrenaline, zit je niet met dat strakke, maar is het gewoon zeer lekkere energy-rush.
-
2F-DCK: een
Ketamine-rc en waarbij je zeer sterk kan kiezen met de dosering, stapelen, welke effecten en ervaring je wenst. Mijn persoonlijke ervaringen:
100-250mg, eventueel gestapeld, geeft lekkere chille, zorgeloze en warme alcoholroes.
250-350mg, pak meer diepere inner roes.
450mg, gaf persoonlijk mijn meest outstanding en overweldigende trip, met algehele lichamelijke verlamming en scheiding lichaam en geest/ziel.
-
1P-LSD: best goede LSD rc, geeft best gelijkaardige effecten en ook zeer dosis afhankelijk. Ook dikke aanrader om te combineren met 6-APB en gekend als candyflippen, waarbij LSD + MDMA/xtc gecombineerd wordt. Maar doordat 6-APB een stabielere en langere rush heeft ivm xtc, neem je 6-APB tegelijkertijd in met 1P-LSD/LSD. Echt persoonlijk een must-do.
Alles is oraal bij mij, niet onbelangrijk, snuiven is niet zo mijn ding en geeft toch andere werking en duur.