''Ingredienten" XTC buiten MDMA.....

limburger

Newbie
Het leek mij wel interessant om te weten wat er zoal in een xtc pil zit buiten mdma natuurlijk. Dus echt de andere namen van de stoffen en misschien nog wel leuk om te weten welke gevoelens of uitingen ze veroorzaken. Heeft iemand hier een idee over?

Mac...

Badass junkie
In de gewone tabletten zit naast MDMA ook vaan speed, caffeïne, kleurmiddelen, smaakmiddelen (jawel) en bindmiddel. En dan bij slechte pillen nog een hoop andere rotzooi.

Mac...

Badass junkie
En aan wat voor middelen moet ik dan denken en hoe haal je het in godsnaam bij het ziekenhuis vandaan?? Ik weet dat ze er vrij streng zijn met hun afval.

limburger

Newbie
Ja daar heb ik ook geen zin in en grap. Ik vroeg me dat weles af want ik weet zeker dat 95% van de gebruikers helemaal het spul nie weet wat erin zit. Ook al is het niet belangrijk ofja niet iedereen interesseert zich erin maar vroeg me dat tog weles af dus maybe is er iemand die zelf produceert en zeker geheim mag blijven ik was gewoon benieuwd. Alvast bedankt...

Mac...

Badass junkie
Nee echt niet. Zijn echt wel goede pillen en denk ook wel dat het per persoon verschilt of je er graag speed in hebt of niet. Ikzelf wordt van pillen waar geen speed in zit altijd moe en slaperig. Pillen waar wel veel speed in zit wordt ik een stuk actiever van. Ikzelf ben er in ieder geval best wel blij mee als er een flinke dosis speed inzit. Verder heb ik ook slechts een kleine hoeveelheid MDMA nodig om al wazig te worden, omdat ik dit al bijna niet meer doe. Nog maar slechts 1/2 per 2 maanden.

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Koop een zakje zelfde pillen bij 1 persoon, en laat dan 1 pil grondig onderzoeken. In de rest zal waarschijnlijk hetzelfde zitten.

Mac...

Badass junkie
Alleen de hoeveelheden per pil kan nog wel 's verschillen. Niet veel, maar het zijn niet altijd even sekure mensen de laboranten.

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
En misschien is dat verhaaltje van dat ziekenhuisafval niet helemaal waar, er lopen een hoop mensen op deze aarde rond die het niets kan schelen wat voor troep ze verkopen, zolang ze maar verkopen. Zie de mythe van het ziekenhuisafval als een algemene aanduiding dat dit soort nare mensen bestaan. Halen ze geen troep tussen ziekenhuisafval vandaan, dan wel ergens anders.
Nare, nare mensen...

Mac...

Badass junkie
Gelukkig dat je dat zegt, want ik begon ff vreemde gedachten te krijgen bij je. Maar ja, ik weet ook wel dat ze vaker bepaalde rotzooi erin gooien waar de herkomst nogal gokken van is. Maar ziekenhuisafval leek me al een beetje te ver gaan. Ook al kan ik het me best wel ergens voorstellen dat er mensen zijn die eraan kunnen komen.

limburger

Newbie
Dus niemand kan me zeggen wat er nu precies voor stoffen inzitten en deze de werking verklaren of iemand info op internet?

hho

Newbie
Bij het testen van pillen kijken ze alleen naar werkzame substanties, daar krijg je dus ook niet te horen of er bepaalde giftige stoffen etc, inzitten. Ze kijken alleen naar amfetamines/opiaten/etc. Maargoed de meeste pillen op de Nederlandse markt (zo'n 95% volgens Trimbos) bevat hoofdzakelijk MDMA met hooguit een kleine verontreiniging aan bijprodukten (MDA,etc.).

Wat er volgens de legendes nog wel eens in pillen wil zitten is 2CB. Jammergenoeg ben ik ze nog nooit tegengekomen, 2CB lijkt me nog wel eens leuk :)

Mac...

Badass junkie
Bij het testen van pillen wordt er niet alleen gekeken naar de werkzame delen. Als je je pillen goed laat testen kunnen ze je zeggen wat er precies in de pillen zit. Als ze alleen de werkzame delen zouden opsporen, zou het geen nut hebben om je pillen voor de veiligheid te laten testen.

Bovenaan