Injectienaald

sjoerd101

Belezen gebruiker
Hey weet iemand waar ik een injectienaald met spuit kan kopen? ben erg enthousiast over keta en zou het graag een keer in me been willen spuiten.. maar een spuit op internet bestellen en laten bezorgen is geen optie want ik woon nog thuis..

Sjoerd

Bij de apotheek natuurlijk.

Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.

Injecteer het intramusculair (in je spier) en niet intraveneus (in je aders).

cropp

Badass junkie
ik vond snuiven al best wel lijp om te doen, maar ieder zo zijn ding...

ik werk in een keuken, en daar gebruiken ze naalden om saus en alcohol en andere spullen mee in biefstuk of zo iets te spuiten, misschien liggen ze bij de Sligro?

Beanhead

Badass junkie
Afterhourz zei:

Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.

Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder :)

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Afterhourz zei:

Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder :)

Maar dat zou ik ook alleen maar doen met iemand die echt spuiten kan zetten en zeker niet alleen. IM lijkt me nog wel kunnen alleen, alhoewel ik dat zelf ook niet zou doen. Maar over dat pijnlijke gevoel heb ik ook al gehoord.

Maar in een apotheek zal je ze wel krijgen.

leppeh

Bewuste gebruiker
De meeste diehard junkies gaan juist voor IM omdat ze die space 'voller' vinden. Zeker als spuitn00b zou ik het eerst lekker IM proberen.

leppeh

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.

Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.

cropp

Badass junkie
leppeh zei:
Oom Klaas zei:
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.

Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.
nog een reden om lekker te snuiven...

Flameon

Badass junkie
Te koop bij de apotheek of methadonpost in zakken van 25 stuks.
Weet wel hoe je moet spuiten voordat je je verlamd spuit o.i.d.

snaaps

Newbie
Je kan keta toch gewoon onderhuids injecteren netals insuline?
Ook kan je het in je aders spuiten, maar daar moet je inderdaad erg voorzichtig mee zijn.

Afijn, wou zelf ook wel eens keta onderhuids spuiten, maar als ik nu lees dat dit echt in je spierweefsel moet begin ik toch te twijfelen..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het spuiten van ketamine is zeer aangenaam ! :hearteyes:

Het beste is om het I.M. te doen. I.V. is veel gevaarlijker.

Zorg ook altijd voor een tripsitter en iemand die weet hoe hij een spuit moet zetten.

Ik heb het gedaan samen met Scopolamine, doe het nog steeds. Maar je moet er wel mee oppassen. Het spuiten van ketamine is serieuze shit ! Dat doe je niet zomaar.

Je moet hierbij echt iemand hebben die voor 100 % weet wat te doen. Alles moet voor een 100 % steriel gebeuren.

Al het materiaal haal je natuurlijk gewoon in de apotheek. Maar weet je wel hoe je een spuit moet zetten ? Of ken je iemand die een spuit fatsoenlijk kan zetten ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flip Trip zei:
Beanhead zei:
Afterhourz zei:

Maar dat zou ik ook alleen maar doen met iemand die echt spuiten kan zetten en zeker niet alleen. IM lijkt me nog wel kunnen alleen, alhoewel ik dat zelf ook niet zou doen. Maar over dat pijnlijke gevoel heb ik ook al gehoord.

Maar in een apotheek zal je ze wel krijgen.

Sowieso is het stom om I.V. aan te raden voor een eerste keer. Dat is pas gevaarlijk. De ketamine begint meteen te werken, terwijl de naald nog in je arm zit... Het risico op infecties is ook enorm groot. Zeker voor mensen die niet weten hoe je fatsoenlijk een spuit zet. Zelfs ik zou niks I.V. spuiten.

Dat pijnlijk gevoel is een teken dat de spuit verkeerd gezet is. Je kunt even last hebben aan je arm, maar een paar uur later moet dat verdwenen zijn. Is dat niet zo, dan is de spuit gewoon verkeerd gezet. Ik heb er nog geen half uur last van. Het lijkt op een griepprik, en zelfs daar kun je meer last van hebben denk ik.

@ sjoerd101: Nogmaals, wie gaat de spuit zetten ? Want jij weet nog niet eens welke spuiten je moet gebruiken. Ik wil je alle uitleg geven, maar ik moet wel een beetje weten of jij weet waar je aan begint...

Adrenochroom

Wijs gebruiker
sjoerd101 zei:
Hey weet iemand waar ik een injectienaald met spuit kan kopen? ben erg enthousiast over keta en zou het graag een keer in me been willen spuiten.. maar een spuit op internet bestellen en laten bezorgen is geen optie want ik woon nog thuis..

Sjoerd

Heb je t nog gedaan en hoe was dat??

W.F.L.

Badass junkie
Intramusculaire spuit van 2ml bij de apotheker.

Maar ik zou dus nooit spuiten, zeker niet I.M. als je niet weet hoe. Vond het al best een heel gedoe eerlijk gezegd en ik heb de shot niet zelf gezet, alleen zou ik het ook niet kunnen. En in je been? :P

Ik vind het absoluut niet prettig trouwens, maar goed, ieder zijn ding he :grin: Heb ook fucking veel moeten kotsen achteraf :openmouth: Ja ja, te lang wakker enzo.. :rolleyes:

sjoerd101

Belezen gebruiker
Kan helaas niet aan ampullen komen.. Maar is het echt zo'n risico om kristallen op te lossen? als je bedenkt wat hero junkies allemaal voor versneden shit in hun aders spuiten..

Intoxication

Bewuste gebruiker
als het kristallen zijn is het zuiver :) maar toch testen!! en hoe jij de vergelijking maakt met hero junks zegt ook al veel over jezelf.. nogal triest dus als je er zo over denkt als je het mij vraagt :openmouth:

Einstein

Badass junkie
sjoerd101 zei:
Maar is het echt zo'n risico om kristallen op te lossen?
leppeh zei:
leppeh zegt dit niet voor niets, geldt in zekere mate ook voor kristallen. Weet jij veel wat er met die kristallen is gebeurd, wie weet zitten er wel allerlei lekkere bijtende chemicaliën in :sunglasses:
Als je trouwens heroïneverslaafden als standaard voor (drugs-)hygiënische kwesties gebruikt, vind ik je wel een held :rock:

tomz0r

Badass junkie
Beanhead zei:
Afterhourz zei:

En mogelijk dodelijk. Goed advies aan een vreemde. :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beanhead zei:
Afterhourz zei:

Dat pijnlijke gevoel komt doordat je de spier penetreert waardoor er dus een kleine en normale onstekingsreactie wordt opgewekt. Ik zou IM doen, je moet wel weten waar want als je een zenuw raakt ben je nog niet jarig.

W.F.L.

Badass junkie
Intoxication zei:
als het kristallen zijn is het zuiver :) maar toch testen!! en hoe jij de vergelijking maakt met hero junks zegt ook al veel over jezelf.. nogal triest dus als je er zo over denkt als je het mij vraagt :openmouth:

Nee. Kristallen zijn pas zuiver als ze 87% zijn. Ik heb ook weleens mooie kristallen gehad die uitkwamen op 76% dmv fabricage. Was er niet aan te zien, waren gewoon S-keta kristallen. En steriel is het zowiezo niet, jezus het wordt in kristalvorm naar hier verscheept :P

Ik zou voor de ampullen gaan. :tearsofjoy: Als je aan benzo's kan komen lijkt me dat niet zo'n probleem. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Intoxication zei:

Nee. Kristallen zijn pas zuiver als ze 87% zijn. Ik heb ook weleens mooie kristallen gehad die uitkwamen op 76% dmv fabricage. Was er niet aan te zien, waren gewoon S-keta kristallen. En steriel is het zowiezo niet, jezus het wordt in kristalvorm naar hier verscheept :P

Ik zou voor de ampullen gaan. :tearsofjoy: Als je aan benzo's kan komen lijkt me dat niet zo'n probleem. :grin:

Dat klopt, je kunt de kristallen echter wel steriel maken. :)

W.F.L.

Badass junkie
Tell me something new :grin: Maar alsnog moet je keta wel volledig zuiver zijn. En het is niet omdat de verkoper zegt dat het zuiver is of het er zuiver uitziet dat het daarom zo is! Dus zou ik toch voor de ampul gaan, als dit je nieuwe hobby wordt en je je daar daadwerkelijk zorgen om maakt. :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
sjoerd101 zei:
Kan helaas niet aan ampullen komen.. Maar is het echt zo'n risico om kristallen op te lossen? als je bedenkt wat hero junkies allemaal voor versneden shit in hun aders spuiten..

Als dat je standaard is zou ik gewoon lekker ongeteste keta oplossen en spuiten.

Jelle1989

Newbie
Je kan ze kopen op Modknip* Dit was de niet de juiste site om hier neer te zetten. *

Laatst bewerkt door een moderator:

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Is het niet best gevaarlijk om ketamine dat je als poeder gekocht hebt in te spuiten omdat er stof en andere viezigheid op komt? Want heb ook steriele ketamine te koop gezien in echte ampullen waar de dierenarts zijn naald in kan steken. Dat is volgens mij veel veiliger.

Bovenaan