Input drugs ppt

ljuv

DF-koningin
Ik ben een presentatie aan het maken voor m’n vrienden omdat vorig jaar op dtrh niet iedereen even goed omging met… de middelen. En sowieso, bij al m’n vrienden die gebruiken hoor ik nog veel onwaarheden over drugs… Denk aan “xtc = mdma + speed” en dat soort onschuldige shit, maar ook gewoon geen benul hebben van wat je beter níet combineert. Maar daarnaast vind ik het ook gewoon leuke kennis om te delen en doe ik t ook met een kleine knipoog.

Dus. Hebben jullie nog grappige, leuke of belangrijke input? Ik wil ook een quizje doen met klassieke fabels dus alles is welkom.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Misschien toch wel over die zogenaamde 3-MMC ...
Als iemand het koopt en wil gebruiken, doseer het dan hooguit zoals je ketamine zou doseren voor net dat ietsje zwevende gevoel.

En doe eens een meerkeuzevraag over een redelijke dosering MDMA uitgaande van de "standaard eenheid" van 1 XTC pil :smilingimp:.

Relmuis

Wijs gebruiker
klassieke fabels
MAPS:

"Ecstasy drains your spinal fluid.

This one always kind of tickles me.
Nothing can drain your spinal fluid but a needle inserted into your back.
Unfortunately, this is exactly what happened to MDMA users in the 1980's, because MDMA researchers were examining samples of spinal fluid looking for abnormalities.
I think this is how the rumor got generated."

• Like
Waarderingen: ljuv

Zeehond

Badass junkie
Vraag opnemen welke op dit moment verboden drug als eerste gelegaliseerd/gereguleerd zou moeten worden.
Kan een mooie discussie opleveren.

Wanneer de war on drugs is gestart.
En door welke Amerikaanse president.
En wat het sindsdien voor resultaat heeft opgeleverd 😉

Bovenaan