Denk dat Fool gelijk heeft, zoals je wel weet neem ik aan ga je van heroine overgeven wanneer je het niet vaak gebruikt. Punt is, de dope komt in je maag, wanneer je het rookt via je speelsel, wanneer je het snuift via je neus en keel. En je maag kan helemaal niet tegen dope, dus doet hij er alles aan om zelfs het kleinste beetje dope er weer uit te gooien.
Dat het zo lang duurde is wel opmerkelijk, want vaak voel je je weer top na overgegeven te hebben. Dat je zo lang bleef overgeven is dus wel opmerkelijk, misschien dat de dope vervuilt was met iets.
Ik zie niet zo snel gebeuren dat je een metaal vergiftiging krijgt door coke door een goedkoop metalen pijpje te roken. Zelf heeft coke chinesen, basen of zelfs shotten er nooit voor gezorgd dat ik moest overgeven. Denk dus echt dat het de dope was. Hangt ook af van hoe goed je conditie was op dat moment. Ben je bijvoorbeeld hele nachten doorgegaan daarvoor, veel alcohol, of slecht gegeten, dan kan dat ook maken dat je zieker wordt.
Ergens enkel maar goed hoor, dat je moet kotsen van dope. Want zodra je niet meer hoeft over te geven dan geeft dat aan dat je gewend begint te raken aan heroine, en dan ben je op een hellend vlak beland.
succes, en gewoon de dope weer een lange tijd laten staan.
Want echt, je wend zo aan die zooi gebruiken en voor je t weet ben je verslaafd.
Weet dat je dit weet, maar wilde het toch even zeggen.