Internationale speed vergelijking

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik woon sinds kort weer in nederland en bij mij is het met de speed net als met de rode wijn: ik gebruik het vaak, maar heb er weinig verstand van. ik gebruikte in australie dus speed wat altijd nat was en vaak roze, maar goed kleur maakt niet zo veel uit, maar het was een soort pasta wat wij daar base noemen. ik heb het al eens eerder daar over gehad en toen dacht iemand dat ik het over ice/meth had, maar dat is dus niet zo. ik vind die speed in australie anders dan die hier en ik weet dat elke speed anders is dan de andere, maar er is duidelijk verschil tussen australische speed en wat ik hier heb greprobeerd. ik vroeg mij of iemand ook wist of ik het gewoon over andere speed heb (die base die ik bedoel dus) dan de witte spul wat ik hier gebruik. van die base wordt je lekker high, ik vind bij de speed die ik hier gebruik wordt ik alleen hyperactief en blijf lang wakker. of iemand die ook in australie aan de base is geweest en misschien daar ideeen over heeft?

J0rrit

Badass junkie
Icequeens zei:
ik woon sinds kort weer in nederland en bij mij is het met de speed net als met de rode wijn: ik gebruik het vaak, maar heb er weinig verstand van. ik gebruikte in australie dus speed wat altijd nat was en vaak roze, maar goed kleur maakt niet zo veel uit, maar het was een soort pasta wat wij daar base noemen. ik heb het al eens eerder daar over gehad en toen dacht iemand dat ik het over ice/meth had, maar dat is dus niet zo. ik vind die speed in australie anders dan die hier en ik weet dat elke speed anders is dan de andere, maar er is duidelijk verschil tussen australische speed en wat ik hier heb greprobeerd. ik vroeg mij of iemand ook wist of ik het gewoon over andere speed heb (die base die ik bedoel dus) dan de witte spul wat ik hier gebruik. van die base wordt je lekker high, ik vind bij de speed die ik hier gebruik wordt ik alleen hyperactief en blijf lang wakker. of iemand die ook in australie aan de base is geweest en misschien daar ideeen over heeft?

miss is t toch idd meth, want daar schijn je ook een lekkere high van te krijgen

MetaalKonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
Icequeens zei:
nee is echt geen meth. dat gebruik ik ook, dus ken het verschil.

ow oke, wat is precies verschil van meth n speed? heeft t wat weg van xtc?

Anders ga je ff goed uit je doppen kijken op dit forum, staat barstensvol met die info.

@ icequeen; Ik denk dat je gewoon slechte speed had daar.

Icequeen

Bewuste gebruiker
meth is voor mij gewoon superspeed. vind het een beetje moeilijk uit te leggen wat het verschil is. tuurlijk is het sterker en duurt het langer, maar het is toch wel iets anders dan gewone speed, maar een goede beschrijvingdaarvan ontgaat me even...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
vuile meth, het heeft zich nu al binnengedrongen in m'n vriendenkring :angry:
al iemand in het ziekenhuis beland...

edit: niet alleen door de meth natuurlijk maar had er wel mee te maken

Icequeen

Bewuste gebruiker
voor metaalkonijn: ik vond die speed daar juist fijner dan hier. misschien heb ik hier gewoon nog geen goeie gehad?

voor meneer jiho: wat voor last kreeg je kameraad dan dat ie naar het ziekenuis moest?

en dit heeft er wel even niks mee te maken maar aangezien jullie allebei wel een plaatje bij je naam hebben, hoe doe je dat?

:rockband:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja had niet zo heel veel met de meth te maken maar wil er eigenlijk niet over uitbreiden

naar profiel
dan helemaal naar beneden
Gebruik avatar op andere site:
Geef de URL van de avatar die op de andere site staat.

site zoeken met leuke foto en die daar dan plaatsen

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of je daar bij een vaste dealer kocht,maar het kan zijn dat die gast het versneed met iets wat waar je dat lekkere high van kreeg ,maar de werkingen van speed horen te zijn :

Psychisch
- Vrolijk, alert.
- Vermoeidheid en honger gevoel verdwijnt.
- Je bruist van ernergie en kunt lang doorgaan.
- Zelfverzekerd.
- Praterig.
- Denken lijkt sneller te gaan.
- Niet kunnen slapen
- Rusteloos.
- Soms ook, opgefokt, agessief

Lichamelijk:
- Hartslag en bloeddruk gaan omhoog
- Lichaamstemperatuur stijgt
- Grote pupillen
- Bronchiën verwijden zich
- Gespannen spieren
- Stijve kaken, trekkingen van het gelaat en knarsetanden
- Hartkloppingen
- Zweten, duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn.

Dus ik denk dat je nu de echte speed hebt geproefd :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
is idd alleen anders versneden als wat je hier hebt.. :)

wat je hier in nederland kijgt klinkt veel schoner, pasta, of base hoe jullie het daar noemen zegt niks over wat er in versneden zit, dat het nog nat is betekend alleen dat het vers is, of uit de vriezer komt.. :wink:

Icequeen

Bewuste gebruiker
nee. en inderdaad had ik het vaak erg vers en bewaren we het in de diepvries vaak. maar blijft erg lang nattig hoor. het zal waarschijnlijk een andere bereidingswijze zijn? ik weet van een gast (en dat was mijn favoriete base) die verkreeg de pseudo-ephedrine voor zijn speed uit pillen. misschien dat daar het high gevoel bijkomt. en base lost ook direct of heel makkelijk op in water. dat spul hier vrij moeilijk. misschien een rare vraag, maar wat wordt bedoel met versneden? waar je het mee mengt of een grotere portie te verkrijgen?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Versneden wilt zeggen: gemengd met een andere stof. Eenpilletje is dus meestal mdma versneden met bindmiddel en andere onbekende dingen.
net hetzelfde als met coke hier in europa of speed buiten europa.

belgie en nederland zijn veruit de enige landen waar je zo veel en zo zuivere speed/mdma vind. dus vandaar dat in australie jouw pep waarschijnlijk versneden was.

JewCookie

Wijs gebruiker
Icequeens zei:
nee. en inderdaad had ik het vaak erg vers en bewaren we het in de diepvries vaak. maar blijft erg lang nattig hoor. het zal waarschijnlijk een andere bereidingswijze zijn? ik weet van een gast (en dat was mijn favoriete base) die verkreeg de pseudo-ephedrine voor zijn speed uit pillen. misschien dat daar het high gevoel bijkomt. en base lost ook direct of heel makkelijk op in water. dat spul hier vrij moeilijk. misschien een rare vraag, maar wat wordt bedoel met versneden? waar je het mee mengt of een grotere portie te verkrijgen?

pseudo-ephedrine is toch een andere stof als amfitamine met ONGEVEER hetzelfde effect? heb je niet gewoon pseudo-ephedrine gehad ipv amfitamine?

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik wordt er alleen nog maar meer van in de war! wat ik wel weet dat er er bij de productie van speed in australie gebruikt gemaakt wordt als een vande hoofdingredienten pseudo-ephedrine or een of ander enorm moelijk te verkrijgen goedje.

snap dan niet helemaal waarom coke een bindmiddel nodig heeft?

Ellesdee

Badass junkie
Icequeens zei:
ik wordt er alleen nog maar meer van in de war! wat ik wel weet dat er er bij de productie van speed in australie gebruikt gemaakt wordt als een vande hoofdingredienten pseudo-ephedrine or een of ander enorm moelijk te verkrijgen goedje.

snap dan niet helemaal waarom coke een bindmiddel nodig heeft?

coke word dan niet versneden met bindmiddel, maar met speed of een of ander goedkoper goedje :)

Icequeen

Bewuste gebruiker
daar had ik nog niet over nagedacht. maar ik heb er veel minder van nodig dan wat ik hier gebruik, dus dat het slechte speed is zoals sommigen zeggen lijkt me dan ook niet helemaal te kloppen. ik weet wel hoe het daar gemaakt wordt, dus als iemand weet hoe het hier gaat misschien dat het verschil hem daar in zit. het kan natuurlijk ook zijn dat de speed die ik hier krijg niet zo goed is, want ik heb nog maar via een gast gebruikt. moet ik nog maar even verder vergelijken waren onderzoek doen :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
wees maar niet bang, dat is het niet..

coke is namelijk 10 keer zo duur als speed.. dus wees maar niet bang dat het daarmee versneden word..

BacingsPen

Badass junkie
JewCookie zei:
wees maar niet bang, dat is het niet..

coke is namelijk 10 keer zo duur als speed.. dus wees maar niet bang dat het daarmee versneden word..

niets is wat het lijkt...

Maar zou inderdaad gestoord zijn...

Icequeen

Bewuste gebruiker
nee. als je coke spuit dan is dat heel erg maf. als je samen doet dan krijg je eerst dat coke gevoel en dan de speed.

JewCookie

Wijs gebruiker
best logisch..

oft mag ik vragen waarom je bent gaan spuiten?

en vooral wat voor verschil je merkt met snuiven.. is de rush zoo extreem fijn?

Bovenaan