Beste forumgebruiker,
Ik ben een leerling uit het secundaire onderwijs en kreeg de opdracht om een interview uit te voeren. Aangezien ik geen zin had in het klassieke interview met de politicus of professor zocht ik een alternatief dat dingen onthuld die velen waarschijnlijk niet weten.
Het feit dat er een forum bestaat waar druggebruikers hun belevenissen met elkaar kunnen delen is voor velen al onvoorstelbaar. Om meer over druggebruik te weten te komen zou ik graag een interview afleggen en waar kan dat beter dan op dit forum ?
Alvast bedankt voor de medewerking !
Opmerkingen mogen altijd
Ik ben een leerling uit het secundaire onderwijs en kreeg de opdracht om een interview uit te voeren. Aangezien ik geen zin had in het klassieke interview met de politicus of professor zocht ik een alternatief dat dingen onthuld die velen waarschijnlijk niet weten.
Het feit dat er een forum bestaat waar druggebruikers hun belevenissen met elkaar kunnen delen is voor velen al onvoorstelbaar. Om meer over druggebruik te weten te komen zou ik graag een interview afleggen en waar kan dat beter dan op dit forum ?
Algemene vragen
Gebruikt u recreatief of om medische redenen?
Hoe vaak gebruikt u drugs?
Welke 3 drugs gebruikt u het vaakst?
Welke vindt u de goede kanten aan druggebruik en welke de negatieve?
Heeft u ervaring met de negatieve bijeffecten van drugs?
Worden drugs getolereerd in uw omgeving?
Raad u anderen af drugs te gebruiken?
Welke activiteiten doet u het liefst onder invloed van drugs?
Ontwikkeling en verslaving
Wanneer, waarom en in welke situatie gebruikte u voor het eerst?
(Indien hierboven niet vermeld) Welke drug was dat?
Hoe lang gebruikt u al?
Kan u uzelf verslaafd noemen? Zoja aan welke drug?
Zoniet, kent u anderen die verslaafd zijn ? Welke ervaringen heeft u met verslaafden/verslaving?
Softdrugs
Gebruikt u softdrugs? Zoja welke?
Verkrijgt u softdrugs via legale weg?
Wanneer gebruikte u voor het eerst softdrugs?
Harddrugs
Gebruikt u harddrugs zoja welke?
Waar verkrijgt u uw harddrugs?
Wanneer gebruikte u het eerst harddrugs?
Indien u medicinale drugs gebruikt waar verkrijgt u deze dan en met welk doel gebruikt u ze (recreatief/medische redenen)
Alvast bedankt voor de medewerking !
Opmerkingen mogen altijd