Intuïtie sterker onder invloed

KC83

Newbie
Hey,
Ik heb enkele jaren een zware blower geweest en daar nu enkele maandjes vanaf. Nu enkele maandjes heavy aan de coke, hoge % naar mijn denken want verdwijnt tussen de vingers als sneeuw voor de zon. Nu leg ik de kaarten al van mijn 12 de. En steeds als ik onder invloed ben, ben ik een babbelwater en klopt voor de persoon over mij alles wat ik zeg. Ben ik nuchter lukt het me amper. Iemand nog ervaring mee?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Met coke? lol!

Echt niet!

Je hebt veel meer zelfvertrouwen en overredingskracht, dus de mensen zijn sneller geneigd om mee te gaan met wat jij zegt. Je denkt sneller en kan jezelf daardoor wellicht wat beter formuleren

Maar ikk denk dat met coke je intuitie juist NIET versterkt wordt, eerder het tegendeel. Ik denk eerder dat je een plaat voor je kop kan krijgen door een misplaatst verhoogd zelfvertrouwen en dat je door die verwaandheid juist minder in contact staat met je intuitie. Wel denk ik dat je met een bepaalde dosering (dus niet te veel) cocaïne sneller en effectiever kan denken, dus je rationele kant kan er wel degelijk wat op vooruit gaan. Tot op zekere hoogte want als je heel erg veel coke snuift dan denk je nauwelijks meer en krijg je zo'n situatie dat iedereen maar wat gedachtloos voor zich uit zit te staren lol!

Als je toch op zoek bent naar je intuitie in combinatie met drugs zou ik als ik jou was eens een al dan geen microdosering psychedelica nemen. Die hebben wel de eigenschap dat die je met je onderbewustzijn verbinden en voor inzichten zorgen. Inzichten in jezelf, maar waarom geen inzichten voor een ander?

Ga anders gewoon samen trippen en vergeet die kaarten, dat soort slap gedoe is spielerei als je dat vergelijkt met wat je met psychedelica kan bereiken.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik snapte de hele openingspost überhaupt niet tot ik de reactie van acht.zes las.

Bovenaan