Iron Maiden

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb het ook op Sziget gezien, vond het niet super fantastisch ofzo. Maar goed, nooit een grote fan geweest.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vladderman zei:
Vriendin van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(

Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat :grin:

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Vladderman zei:
Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(

Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat :grin:

:( Het was dan ook de 'Back in time' tour

cronos

Wijs gebruiker
lang geleden dat ik ze gezien heb,denk met hun "powerslave" tour :rolleyes: ,maar helaas is hun beste tijd allang voorbij :( (op cd gebied wil ik zeggen),en live,tja al enkele live dvd's gezien en bruce dickinson vind ik maar onverstaanbaar te zingen :( ,versta me nu niet verkeerd hé,iron maiden beluister ik nog wel eens :rock:

Fauni

Newbie
Ik vond 't echt geweldig, moest het een keer meemaken.
Enige kutte was dat ze bijna niets van Di'anno speelden.

Bovenaan