Irritatie bij het blowen

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Hallo, ik blow nu al zon 2,5 jaar en het gaat in ups en downs. Daarmee bedoel ik de mate waarin ik blow. Soms blow ik een hele week niet en soms blow ik de hele week door.

Nu heb ik de laatste tijd als ik blow, ook al neem ik maar een paar kleine trekjes, krijg ik een gevoel van: "Ik ben stoned, wat als het fout gaat".

Ik heb dit één keer tegen mezelf gezegd om te kijken of ik dan fout ging. Maar nu blijft dat zinnetje de hele tijd in me hoofd hangen, erg irritant want elke keer als ik blow komt het terug. En dan ga ik niet fout ofzo, het is alleen irritant omdat ik er de hele tijd over na ga denken.

Hoe kom ik hier vanaf?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Geen drugs gebruiken als je vantevoren al loopt te zweten of je wel of niet out gaat.
Bederft naar mijn mening de pret

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Rondje om de kerk heen lopen doet wonderen. :wink:

Nee maar even serieus, ga dan gewoon even een stukje wandelen. Helpt mij altijd prima om gedachten uit mijn hoofd te zetten. :)

iraqio

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Rondje om de kerk heen lopen doet wonderen. :wink:

Nee maar even serieus, ga dan gewoon even een stukje wandelen. Helpt mij altijd prima om gedachten uit mijn hoofd te zetten. :)

lopen (L) :hearteyes:

wave

Belezen gebruiker
Wat zou er dan fout moeten gaan dan? Waar ben je bang voor? Als er nooit iets 'fout' gaat dan kun je jezelf wel overtuigen dat er niks is?
Het is trouwens niet heel raar, iedereen heeft wel is dit soort dingen denk ik.

En anders: afleiding zoeken?

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Het is niet dat ik fout ga, echt totaal niet juist. Het is irritant omdat ik er niet aan wil denken als ik gewoon wil chillen, maar om de één of andere reden schiet het telkens weer terug in me hoofd. Dan vergeet ik het weer en na 5 minuten schiet het me weer te binnen.

Nou ik ga in ieder geval proberen te minderen met blowen doordeweeks. Kan de laatste weken ook niet echt meer genieten van het blowen. Misschien dat het daarna verdwijnt. Tenzij iemand nog een tip heeft? :beer:

wave

Belezen gebruiker
Als je er niet van kan genieten dan zou ik het sowieso ook wat minder blowen. :) Waarom zou je het anders dan nog doen?

Bovenaan