Is bromazolam gevaarlijk?

Rebecca90

Newbie
Is bromazolam gevaarlijk? Het werkte eerst wel, viel als een blok in slaap. Maar nu heb ik tolerantie: ik heb 3x3 nodig. En gister was het een beetje uit de hand gelopen, toen had ik er 20 en werd na 4 uur alweer wakker. Hoe kan dit?

Rebecca90

Newbie
Oké 25 dan :wink:

Ik merk wel dat ik vandaag wat onder invloed ben. Bijna van de fiets gevallen, sloom praten, extreem moe waardoor ik tot 10 uur in bed lag.

Ik ben op zoek naar een krachtige benzo waar ik goed op kan slapen. Eerst clonazolam geprobeerd maar toen kreeg ik allerlei blackouts. Flunitrzolam doet ook al niks.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Ik merk wel dat ik vandaag wat onder invloed ben. Bijna van de fiets gevallen, sloom praten, extreem moe waardoor ik tot 10 uur in bed lag.

Ik ben op zoek naar een krachtige benzo waar ik goed op kan slapen. Eerst clonazolam geprobeerd maar toen kreeg ik allerlei blackouts. Flunitrzolam doet ook al niks.
Ga naar een arts voor je benzo verslaving. Nog meer en zwaardere brengen je nothing but shit. Geloof me maar.
Pak de oorzaak van je problemen aan.
En dan met je suffe kop aan het verkeer deelnemen ook nog....

Blyatman

Badass junkie

Ik denk dat het beter is dat je met een psycholoog gaat praten, in plaats van je onbezonnen en zeer dom aan allerlei benzo’s gaat zitten aankloten.
Tevens lijkt de psych me sowieso geen verkeerd idee aangezien je elke keer weer een ander verhaaltje hebt met je hoeveelheden.

schreeuw om aandacht?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Benzo's zoals bromazolam werken de eerste paar keren goed om in slaap te komen, maar de benodigde dosis voor hetzelfde effect loopt heel snel op. Als je steeds de dosis verhoogt dan raakt je lichaam daaraan gewend. De ontwenning kan heel lang duren en gepaard gaan met heftige bijwerkingen: een onrustig gevoel, overmatig zweten, rillen, hoofdpijn, een (gevaarlijk) hoge bloeddruk, angstklachten, slapeloosheid, woordvindingsproblemen, geheugenproblemen, hallucinaties of zelf epileptische aanvallen.

Dus ja, bromazolam is redelijk gevaarlijk als je het regelmatig gebruikt of voor een aaneengesloten periode.

Mollyman

Experimenterende gebruiker
Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn
Ik vind dit wel sneu, maar je moet wel op jezelf passen meid. Je moet niet in de hel op aarde willen leven. Doe dingen waar je gelukkig van word ook al kost ‘t moeite.
Probeer hoop te vinden.
T komt goed, maar je moet wel oppassen met benzos, echt waar je gaat dingen mee maken.
Weet je wat mensen met alzheimer doen? ze gaan wandelen en kunnen de weg niet terug vinden, verliezen daarbij al hun waarde. Die kant kan het uitgaan, met benzos echt waar!
En als je eenmaal verslaafd bent dan kom je er heel moeilijk vanaf, je kan er dood aan gaan en je voelt je nooit meer normaal.
Ik hoop dat je rust en liefde vind in t leven. Dacht ik zeg t toch maar naast al die harde botte maar terechte reacties

Bovenaan