JaIs bromazolam gevaarlijk?
Ga naar een arts voor je benzo verslaving. Nog meer en zwaardere brengen je nothing but shit. Geloof me maar.Oké 25 dan
Ik merk wel dat ik vandaag wat onder invloed ben. Bijna van de fiets gevallen, sloom praten, extreem moe waardoor ik tot 10 uur in bed lag.
Ik ben op zoek naar een krachtige benzo waar ik goed op kan slapen. Eerst clonazolam geprobeerd maar toen kreeg ik allerlei blackouts. Flunitrzolam doet ook al niks.
Ik denk dat het beter is dat je met een psycholoog gaat praten, in plaats van je onbezonnen en zeer dom aan allerlei benzo’s gaat zitten aankloten.Oké 25 dan
Ik merk wel dat ik vandaag wat onder invloed ben. Bijna van de fiets gevallen, sloom praten, extreem moe waardoor ik tot 10 uur in bed lag.
Ik ben op zoek naar een krachtige benzo waar ik goed op kan slapen. Eerst clonazolam geprobeerd maar toen kreeg ik allerlei blackouts. Flunitrzolam doet ook al niks.
Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn
Probeer het zelf maar uit? Ja, laten we anders ook anderen aanzetten tot zelfmoord, terwijl je zelf zogenaamd suïcidaal zou zijn. Dit hoort niet thuis op het forum.
Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn
www.113.nl
Tips over zelfmoord plegen gaan we natuurlijk niet geven. Bel 0800-0113Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn
0800 - 0113Tips over zelfmoord plegen gaan we natuurlijk niet geven. Bel 113
www.113.nl
Oeps, heb het aangepast.
Ha, we hebben er weer eentje in de newbie-val van oude topics omhoog halen!Ik geloof er niks van, mocht dit waar zijn zou ik hulp zoeken 😉
Laat die kleuters eens lekker spelen, plop.Ha, we hebben er weer eentje in de newbie-val van oude topics omhoog halen!
Doen we eindeloos! Jij mag toch ook nog steeds lekker spelen als onze opperkleuter?Laat die kleuters eens lekker spelen, plop.
Als opper kleuter moet ik de kleine kleuters wel in de gaten houden.Doen we eindeloos! Jij mag toch ook nog steeds lekker spelen als onze opperkleuter?
Ik vind dit wel sneu, maar je moet wel op jezelf passen meid. Je moet niet in de hel op aarde willen leven. Doe dingen waar je gelukkig van word ook al kost ‘t moeite.Nee.....liefst wil ik er niet meer zijn