Is dit cocaine?

Bratva

Newbie
Hallo iedereen,

Als ik iets opzoek word ik meestal naar deze site doorverwezen. En de laatste tijd kom ik hier wel vaker. Dus ik heb een account gemaakt. :smoke:

Nu heb ik vandaag een zakje met wit poeder gevonden. En omdat ik in een stad woon waar redelijk veel dealers wonen/werken heb ik het vermoeden dat het mischien iets kan zijn. Maar hoe vind ik dit uit :confused:

Kan ik het proeven, ruiken, zien. Ik heb nooit cocaine gebruikt. (wel hasj,wiet,xtc) Maar ik zie dit als een kans het een keer te gebruiken.

PS: als dit geen coke is, kunnen jullie me dan vertellen wat het wel is?

Bratva

Newbie
Exceptional Insight zei:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=20884
Alstublieft.

Nu is dit een klein probleem aangezien ik van belgie kom. En ik heb ook niet graag dat ze bellen omdat ik een huisbaas heb. Zijn er echt geen andere uitwegen?

Bratva

Newbie
mmhh 50% gaat naar de bodem 50% naar boven. Het water ruikt bitter.
Is het de moeite het toch te laten testen of niet? Het is redelijk wat.

W.F.L.

Badass junkie
Uitkoken die hap, dan weet je gelijk of het coke is. Ik zou het alsnog niet gebruiken maar als je zo pauper bent dat je een zakje wit poeder van op straat wilt gaan gebruiken..

Als 50% niet oplosbaar is in water is het zowiezo echt rommel :tearsofjoy:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Bratva zei:
mhhh cocaine hoort niet op te lossen in water, am i right?
Anders test ik dat.

uhu?

goeie coke, lost "juist" compleet op in water... ----> hoe douwen de shotters het anders in de injectie spuit

W.F.L.

Badass junkie
Haha, die "goeie coke" waar hij het over heeft is stiekem gewoon base :grin:

Maarja idd. Als je het niet volledig oplost in water dan is je dealer gewoon een prutser. Maar slechte coke kan evengoed oplossen in water. Wat hij gevonden heeft klinkt allesinds niet heel aanlokkelijk :P

Maar goed coke lost op in water, smaakt bitter en het verdoofd. Als het goeie shit is zou het normaal niet dof moeten zijn van uitzicht. Maar ga je dat in ernst proberen?

W.F.L.

Badass junkie
Druppeltje zei:
hier is 1 antwoord op!!!!!!

vinger in de pap en likken maar

Haha, dat wou ik er net nog bijzetten inderdaad :flushed: Maar je gaat toch niet proeven van een zakje wit poeder wat op de grond ofzo gevonden hebt? Dadelijk is het een of andere sterke RC en is die jongen dood :P

dfssdfde

Badass junkie
Straks is het champignonsoep zonder stukjes die er gewoon al veel te lang ligt :tongueout:
Het ziet er toch gewoon veel te vloeibaar uit om drugs te zijn?

W.F.L.

Badass junkie
Mja koop dan gewoon coke bij een dealer ofzo, jezus.

En het zit niet in een pakkie duss.. Ik ken niemand die coke verkoopt in ziplocks eigenlijk :P Wel in van die zakjes voor fruit etc, maar dat is wat anders.

Volgens mij is het eerder natte speed ofzo ja.

spacelord

Wijs gebruiker
Laat het echt testen, ik heb ook een keer een jaar of 3 terug met een maat een zakje wit poeder gevonden waar Co op stond geschreven met alcoholstift. Onverantwoord als we waren gewoon het in een sigaret gerold en heel voorzichtig een paar trekjes genomen. Geen idee of het coke was, merkte er ook niet veel van buiten dat ik me een stuk scherper en alerter voelde en een soort glow door mijn lichaam. Kan ook placebo zijn :grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
waarom zo moeilijk doen?

even ruiken of je de reuk kan plaatsen..
of
vingertje erin beetje op je tong.. als het te vies en bitter is, spuug je het toch uit.

als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Laat het echt testen, ik heb ook een keer een jaar of 3 terug met een maat een zakje wit poeder gevonden waar Co op stond geschreven met alcoholstift. Onverantwoord als we waren gewoon het in een sigaret gerold en heel voorzichtig een paar trekjes genomen. Geen idee of het coke was, merkte er ook niet veel van buiten dat ik me een stuk scherper en alerter voelde en een soort glow door mijn lichaam. Kan ook placebo zijn :grin:

Je moet basecoke hebben om te roken. Het gaat dus geen coke zijn geweest. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Druppeltje zei:
als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
Als je überhaupt verstand in je kop hebt, stop je niks dat je op straat gevonden hebt in je mond.

Eindelijk iemand die dat eens zegt. :sunglasses:

spacelord

Wijs gebruiker
Had ik wel gedacht :grin: geen idee wat het was, maak me er ook niet druk om aangezien ik na al die tijd toch nog leef :)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..

heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Druppeltje zei:
waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..

Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Druppeltje zei:
waarom niet,

Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.

Ik bedoel hiermee niet, dat ik meteen me hele neus erin zal steken he!!

veiligheid gaat voor alles!
en ik weet ook altijd wat ik neem.
zoals sommige die slikken pillen (benzo's) en weten niet eens wat ze slikken, als ik erna vraag wat t voor één is, krijg ik als antwoord : slaappil...
ja duhhh zeg ik dan,
ik ben zoiemand die met dat kleine pilletje + de strip waarie uitkomt , bij een lamp gaat staan om te kijken wat t is, is het onbekend dan google ik ernaar !!! pas dan slik ik het.

dus zelf ben ik ook iemand die weet wat die slikt, rookt, en shit.

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:

Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik :wink:

Drientje

DF-koning
Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.

Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

Moetje eens indenken aan die gast die het kwijt was toen.. haha .. gaat zitten, wil lijntje leggen ofzo is z;n zakje shit weg.. :angry:
das balen nieuwe halen!!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Sublimo zei:

Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik :wink:

Gaan we weer beginnen ? :)

Ik begrijp je standpunt, ik had dat vroeger ook. Maar de argumentatie die je gebruikt om je standpunt te onderbouwen is kortzichtig.

We praten daar van de week wel eens op het gemak over. :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
spacelord zei:
Sublimo zei:

Gaan we weer beginnen ? :)

Ik begrijp je standpunt, ik had dat vroeger ook. Maar de argumentatie die je gebruikt om je standpunt te onderbouwen is kortzichtig.

We praten daar van de week wel eens op het gemak over. :wink:

Nee ben echt niet van plan een discussie aan te gaan :grin: Heeft ook echt geen zin aangezien ik ook niet open sta voor drugs buiten mijn domein :wink: ketamine vond ik al een hele stap om te zetten. En ja mijn argumentatie was zwak, maar ik kan evengoed een paper schrijven van 2 pagina's waar ik genoeg argumentatie aanhaal. Hier ga ik alleen een paper van 4 blz terug van krijgen van de andere kant, dit is gwn a never ending story :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:

41% is de moeite niet heah, you know! :grin:

Bovenaan