is dit Cocaine?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ne maat van mij heeft net in zen huis verstopt een zakje gevonden met daarin een klein beetje wit poeder en 2 keiharde witte blokken, waar je verder wit poeder van kan afschrapen.

Zijn Stiefvader verdenken we toch een beetje van coke gebruik. Het is zo een buisiness man, eind 20 denk ik die altijd het beste wil hebben en veel geld uitgeeft enzo vand ie dingen. Hij voelt zichzelf ook altijd zelfzeker enzo. Aleja, Het klinkt misschien als een vooroordeel, maar volgens mij heeft hij een typerend karakter voor cocaine :)

Nu we dit zakje vonden, twijfelen we wel heel erg. Ik wist niet dat cocaine ook in brokvormen te krijgen was, ik weet eigenlijk bijna niets van cocaine.

Kan iemand me een beetje meer zekerheid geven ?

Dit zijn de fotos :

http://users.telenet.be/Argulas/Andere/DSCN2981.JPG

http://users.telenet.be/Argulas/Andere/DSCN2983.JPG

Alvast bedankt :)

Greetz, Argulas

zommes

Badass junkie
Doe een beetje van dat poeder op je tong en je weet het meteen.

Het ziet er meer uit als van die stonewash brokken die ze voor kleding gebruiken.

edit: Die stiefvader is eind 20?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Proeven idd, als het verdovend gevoel geeft zou ik t proberen te snuiven, succes!!!!!!!!!

:openmouth: :openmouth: :openmouth: Man, van zulke stenen droom ik altijd!! Als het coke is wel eerlijk delen, met de mensen die je hebben geholpen he!! :mrgreen:

Armani7

Bewuste gebruiker
aan foto's kunnen we niks zien he maar cocaine kan ook een brok zijn. als het cocaine is is het wel voor wat geld :P

El Retro

Wijs gebruiker
Kijk gewoon naar die brok, die glanzende schijn... Dit is een foto van Frisko zen goede cocaine met oudjaar :). Vergelijk he.

El Retro

Wijs gebruiker
Business man, zelfverzekerd en dan zo'n wit brokje en zo'n zakje? De link is bij mij toch snel gelegd hoor.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nu ik erover nadenk heb ik als kind eens een steen gevonden die er precies zo uitziet. Als ik weer eens bij mn ouders ben zal ik m es nader onderzoeken!! :hearteyes:

Delirium

Badass junkie
TechNora zei:
Nu ik erover nadenk heb ik als kind eens een steen gevonden die er precies zo uitziet. Als ik weer eens bij mn ouders ben zal ik m es nader onderzoeken!! :hearteyes:

Haha, je ouders hebben zeker al die tijd een brok coke netjes uitgestald op een plankje staan? :grin:

fc

Experimenterende gebruiker
Delirium zei:
TechNora zei:

Haha, je ouders hebben zeker al die tijd een brok coke netjes uitgestald op een plankje staan? :grin:
ik ben bijna zeker dat het coke is haal een tester als je niet zelf wil proeven en neem een stukje en doe een druppel van de tester erop indien het blauw kleurt is het coke de tester is voor 99.9% betrouwbaar politie gebruikt het ook

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
God, de fotos zijn wel erg gelijkaardig! En alle puzzelstukjes vallen nu echt perfect samen hé :grin: Hij bleef soms echt volledige nachten lang wakker.
Ik heb het gewogen met zakje, en ik kom uit op 8.9gram! Das toch wle veel denk ik ? :P

Ikzelf wil het wel niet proberen, het effect van coke spreekt me niet zo aan, en ben niet zo voor de bewustzijnsvernauwende middelen.

We gaan wrsl 1 lijntje late teste door iemand of het echte is en hoe goed het eventueel is.
Iemand een idee hoeveel dit waard zou zijn ?

Iedereen die al reacties gegeve heeft, enorm bedankt!

PS: Hij is blijkbaar niet eind 20 maar begin 30.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuk detail nog : Het zakje lag in een doosje verstopt in zijn huis, en rarara wat lag er nog in ? een 10tje wiet dat ze ooit eens van men maat afgepakt hadden :grin: tfeit dat het same verstopt ligt zegt eiglijk al genoeg eh..

davie

Wijs gebruiker
Argulas zei:
Leuk detail nog : Het zakje lag in een doosje verstopt in zijn huis, en rarara wat lag er nog in ? een 10tje wiet dat ze ooit eens van men maat afgepakt hadden :grin: tfeit dat het same verstopt ligt zegt eiglijk al genoeg eh..

Hoelang is dat eigenlijk geleden dan. Wiet blijft niet altijd goed. Misschien had hij die 8,9 gr ook wel afgepakt van iemand. Maar wel een mooie vondst als het ook daadwerkelijk coke is.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik denk niet dat dat ook afgepakt is. Kzou niet wete van wie.

Die wiet lag er nog niet zo lang hoor. Maximum van erges in december/januari. Heb die thans teruggezien, en die zag er nog goed uit ook :)

Kwou dat ik ook zo een zakje vond ze. Khoop dat hij wat van de winst wil dele, voor het opzoekwerk enzo :P :rolleyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
TechNora zei:

Haha ja ik was altijd gek op mooie stenen, en ze liggen inderdaad nog steeds ergens in mijn vensterbank uitgestald :mrgreen:

tails

Belezen gebruiker
swel cool dat je coke vind en dan nog een stevige hoeveelheid :tongueout:

en zoals je zegt, als het bij de wiet ligt dan zullen die brokken er wel voor niks bij liggen dus voor mij is het coke :)

ik ben nog aan het wachten op de dag dat ik eens drugs vind die niet van mij zijn en ik dus lekker kan consumeren...

Jeller

Badass junkie
wow daar kan je wel wat geld mee verdiene :openmouth: ziet er wel lekker uit, ik zou er nie kunne afblijven, kdoe zelden coke, maar da is vooral omwille van de prijs

Ik dacht ook eens dat ik veeel coke/speed gevonden had, maar tbleek waspoeder te zijn nadat we geproefd hadden :tongueout:

Was nochtans goed mogelijk want twas van junkies die voor de politie waren moeten vluchten, we hadden daar ook beetje wiet gevonden en verbrand zilverpapier :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Krijgt die gast deen gezeik er mee door het gewoon weg te halen ??
Ik denk dat die stiefvader toch denkt van Hee hier lag toch ongeveer 9 gram aan cocaine en de enige die weet dat het er ligt ben ik. Nu is het weg.....

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik denk dat die stiefvader toch denkt van Hee hier lag toch ongeveer 9 gram aan cocaine en de enige die weet dat het er ligt ben ik. Nu is het weg.....

:mrgreen: ja die zal behoorlijk balen :P :P

denk je ff een lekker lijntje te kappen van je heerlijke grote brok coke waar je al de hele dag op gewacht hebt, en dan is t weg :openmouth:

Armani7

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
DonnieDark0 zei:

denk je ff een lekker lijntje te kappen van je heerlijke grote brok coke waar je al de hele dag op gewacht hebt, en dan is t weg :openmouth:

dan zou ik helemaal paranoia worden :openmouth:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Armani7 zei:
GabberSnoePie zei:
DonnieDark0 zei:

hehe, hij gaat echt wel flippen als die ziet dat dat weg is, meer dan 500 euro :P

alhoewel hij dat er hoogstwaarschijnlijk niet voor heeft betaald als je zo'n groot brok in een keer koopt...

Armani7

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Armani7 zei:
GabberSnoePie zei:
DonnieDark0 zei:

hehe, hij gaat echt wel flippen als die ziet dat dat weg is, meer dan 500 euro :P

alhoewel hij dat er hoogstwaarschijnlijk niet voor heeft betaald als je zo'n groot brok in een keer koopt...

rijke kerel mss :)

Armani7

Bewuste gebruiker
antonius zei:
Zijn zolder eens omspitten zou ik zo zeggen :hearteyes:

en eens kijken in zn nachtkastje etc... zijn persoonlijke opbergplaatsjes :) ik heb in het nacktkastje van mn vader een vet pistool gevonden :P

Bovenaan