Is dit methylone?

Technacid

Newbie
Heb al een tijdje iets liggen wat ik als methylone heb gekocht maar nog niet gebruikt omdat ik nog geen tijd heb gehad om het te laten testen. Iemand enig idee of dit daadwerkelijk methylone is?

Het is donker van kleur, bruincreme achtig

Het ruikt naar mdma, anijs achtig maar imo ruikt mdma sterker hoewel dit vaak kwaliteits gebonden is. Er zitten brokjes/kristalletjes tussen maar het poeder is heel fijn, lijkt op 6apb qua structuur. Het smaakt heel erg bitter, ook zo ongeveer als 6apb. Ik dacht eerst dat het misschien 6apb zou zijn maar heb er een stuk minder voor betaald.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 92

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is chemisch een analoog van mdma of mdma2 etc. Als ik jou was zou ik het laten testen, het ruikt toch naar MDMA die anijshint erin.

Kijk op http://www.drugs-test.nl als ik me niet vergis. Wel zo handig om meer zekerheid van de 'correcte' dosis te nemen.

Veel plezier maar np nog even geduld bij Drugs : 'Waar kan ik testen?' staat een sticky waar je kan testen. Ook brussel is een optie. In een week antwoord normaal.

Enjoy!

Fool

Badass junkie
Het zou zowel MDMA, methylone, 6-apb óf een combinatie van deze stoffen kunnen zijn. Ik denk dat testen hier de enige juiste optie is, helaas. Als er toevallig een andere enge RC bij inzit, omdat dat 'het effect versterkt' ben je nog verder van huis. :wink:

Bovenaan