Is dit normaal?

pixo207

Belezen gebruiker
Als ik een nachte op E ga feesten, dan kan ik na inslag 2.5 / 3 uur feesten zonder probleem, maar daarna wordt ik plots vermoeid alsof ik net 25km ben gaan fietsen (ook rugpijn enzo). Andere mensen op dezelfde pillen kunnen dan nog altijd zonder probleem 2 uur langer door gaan. Ligt dit aan mij? Heeft nog iemand hier last van? :P

Wacky

Badass junkie
Ik heb een erg slecht conditie wanneer ik nuchter ben. Als ik mdma / pep gebruik en ik dans 2-3 uur ben ik ook op, voordat de drugs zijn uitgewerkt. Anderen houden het langer vol denk ik ja. Misschien dat ik verder kan met meer drugs, maar dat doe ik niet, ik ga dan lekker in de chillout hangen.

Omgevingstemperatuur en water drinken maken ook een groot verschil.

TrippyShit

Badass junkie
Opzich best normaal ja. Als ik er 1 neem dan is het bij mij ook over na 2/3uur terwijl sommige op een halve nog langer gaan. Licht niet aan de pillen zijn getest enzo. Denk dat dat persoon verschild.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Nou voor een nachtje doorfeesten gewoon als je op je piek zit pilletjes bij nemen dan blijft het eefectje wel ff hangen !! en ga je lekker waus reken dan wel op een gemiddelde van zo een 3 a 4 pillen gedeeld in halfjes en dat verdelen over de avond/nacht !!! Kankerhard genieten !!

Windhoos

Experimenterende gebruiker
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Nou voor een nachtje doorfeesten gewoon als je op je piek zit pilletjes bij nemen dan blijft het eefectje wel ff hangen !! en ga je lekker waus reken dan wel op een gemiddelde van zo een 3 a 4 pillen gedeeld in halfjes en dat verdelen over de avond/nacht !!! Kankerhard genieten !!

yepz, je kunt het idd beter in halvjes verdelen anders word je er helemaal waus van. Met constant halvjes blijf je iig nog redelijk helder in het hoofd :grin:
Nog ff offtopic trouwens. Beetje een aparte woordkeus heb je niet, op het laatst....

Complicity

Belezen gebruiker
Zelf had ik een keer op een festival het gevoel dat ik nog wel heel duidelijk mdma voelde maar totaal uitgeput was. Klein beetje speed van iemand gekregen en heb me nog uuuuuuuren vermaakt :grin:

Het is als je het mij vraagt zonde niet het maximale uit je avond te halen alleen omdat je moe bent. Want je wilt meestal nog wel heel graag op mdma :wink: Ik sluit me dus aan bij Debris.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zegt er niet bij hoe vaak je gebruikt, maar als je het een periode veel doet, bouw je een tolerantie op. Dat wil zeggen dat je het minder voelt of dat het sneller uitwerkt en je dus meer nodig hebt om langer door te kunnen gaan.....

Ik heb in het verleden echt zo veel gebruikt, dat ik er nu uberhaupt niet actief meer van word, maar meer het tegenovergestelde ervaar. Ik wil alleen maar zitten en hangen en mijn benen worden veel te wiebelig om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen dansen. :rolleyes:

Bovenaan