Is dit veilig?

Hopelijk wel anoniem......... :grin:
Na enig lezen op het forum durf ik wel. :stoned:
Ik heb een probleem en vraag me enig advies bij deze.
Stel hypothetiesch gezien de volgende situatie ;

Ik vraag via deze weg (jullie forum ) aan de massa of er iemand een onsje of 2-3 (laters meer misschien :flushed: ) goede onbewerkte weed.Ik bedoel sinsimilla,om misverstande te voorkomen!
En met onbewerkt bedoel ik geen poeder,7-up of wat dan ook.Los ervan wat de prijs is (valt wel overeen te komen !) ,hoe sluit ik justitie uit?

Mijn inziens is dat toch op te lossen door beiden een soort Hard Drug te nuttigen,natuurlijk in bijzijn van ander persoon.

Graag suggesties op beide!En/of per PM ! wil ook wel een email ontvangen!

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Onduidelijkheid alom... Ga gewoon eve naar de coffeeshop en koop je stuff daar :) Of vraag rond bij je vrienden of zij niemand kennen die kan fixen voor je. Of vraag aan je moeder of zei niet wat voor je haalt als je nog geen 18 bent :mrgreen:

:wave:

pieter-b

Wijs gebruiker
sonofabitch zei:
Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen.

Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is.

Hypothetisch gezien..

LOL

Maar niet het antwoord op de vraag hoe men justitie zou kunnen uitsluiten,behalve zo.............

En hypothetisch natuurlijk

pipoxyz zei:
sonofabitch zei:
Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen.

Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is.

Hypothetisch gezien..

Wanneer wordt het vragen strafbaar ?

neti

Badass junkie
stoutert, jij moet n lesje leren

pieter-b

Wijs gebruiker
sonofabitch zei:
pipoxyz zei:
sonofabitch zei:

Hypothetisch gezien..

Wanneer wordt het vragen strafbaar ?
Wanneer de vraag die je stelt tegen de forumregels ingaat
(ookal moet ik toegeven dat je bedoeling wel volledig in het vage getrokken word met een afsluitende opmerking als:
Mijn inziens is dat toch op te lossen door beiden een soort Hard Drug te nuttigen,natuurlijk in bijzijn van ander persoon. )

Maar goed..dan zal ik je forumleeskunde wat minder hypothetisch proberen te maken voor je...werp...vang:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=57

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
2 tot 3 onsjes .....

:hearteyes:

Van die lekkere onbespoten rooie biowiet ....

Jammer dealen via het forum is verboden ook hypothetisch gesteld.
Je zal eerst dikke vrienden moeten maken met de juiste eerlijke kwekende mensen buiten dit forum om.
Dan pas kun je een vertouwensband gaan opbouwen.

Waarom pomp je je eigen slaapkmaertje niet vol ?

:hearteyes:

@ pipoxyz :flushed: je hebt gelijk.Dat wist je natuurlijk al.Sorry voor het niet goed zoeken en lezen van te voren.Maar ik was eens op "een" forum waarop zulke vragen antwoorden kregen.Hoopte eigenlijk dat dit die was.

@ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden.En door niet elkaar te bedriegen!

Efin.........LOL!

Nogmaals sorry voor overlast en slecht gelees.Maar was toch hypothetisch. :openmouth:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden. En door niet elkaar te bedriegen!

Heb ik je nu al bedrogen ?

Dat gaat lekker !!

viel er uberhaupt iets te halen dan bij je ?

Groetjes

Stonie

lysergine25 zei:
@ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden. En door niet elkaar te bedriegen!

Heb ik je nu al bedrogen ?

Dat gaat lekker !!

viel er uberhaupt iets te halen dan bij je ?

Groetjes

Stonie

:rolleyes: nee nee zo bedoelde ik dat niet !

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een vraag te begrijpen
ik heb het dan maar opgegeven en post een nutteloze reactie

pieter-b

Wijs gebruiker
teebo zei:
hehe..hij was vaag hé...die slotzin gaat echt Nergens over!:)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Misschien kunnen we hem ook oplichten...

*Loopt alvast naar de winkel om een bloemkool te kopen*

:grin: :grin: dikke lol... dan haal ik wel een zakkie gesneden boerenkool... noemen we dat "Green mystery" MAAR: wel biologisch he:P

pipoxyz zei:
teebo zei:
hehe..hij was vaag hé...die slotzin gaat echt Nergens over!:)

Dat komt omdat jullie teveel drugs gebruiken, :stoned:
Ik begrijp wel dat je dan veel dingen niet meer snapt,en denkt dat het nergens over gaat :wink:

Bovenaan