Is dit verstandig?

MDMAZIING

Badass junkie
Ik ga zaterdagavond met 3 vrienden naar Masters of Hardcore. Nou wil ik zaterdag om 10 uur beginnen al met 2 dikke sleutel punten pep. En dan savonds wanneer het feest begint 22:00, neem ik rond 23:00 XTC, of pure m. Is dat verstandig? Ik weet dat Pep en mdma combineren slecht is, maar werkt die pep dan nog steeds?

En als het kan , verstoord die pep de effecten van de mdma erg? Ik heb nu 7 weken rust tussen me vorige mdma gebruik.

thanks.

Freeway

Experimenterende gebruiker
Ik heb toevallig zelf van t weekend een soortgelijke situatie gehad, net voor t feest 2 puntjes pep en 2 uur later ging ik verder met xtc. Ik wist dat het effect van de mdma vestoord kon worden door de speed, maar dacht met mijn eigenwijze hoofd 2 kleine puntjes kan toch geen kwaad. Opkomst van mdma was veel trager dan normaal en een echt lekker gevoel van de mdma bleef uit. Ondanks netjes 4.5 maand pauze. Als je dan toch de hersenschade wil riskeren zou ik de pep bewaren voor na de mdma. Want ik vond het zonde van de m.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Pep voor je MDMA is zonde zoals Freeway ook al zegt, pep overheerst snel en zwaar.

En pep blijft lang in je bloed, dus 12 uur na inname van 2 dikke lijnen zal het nog steeds impact hebben op hoe je de MDMA ervaart. Zonde dus!

MDMAZIING

Badass junkie
Dank jullie wel. Dan neem ik geen pep. En dan na MDMA gebruik? Als we in de bus terug naar huis zitten, kan je dan 2 nakkies nemen om even wat opgepept te worden? Of is dat ook af te raden? Ik vraag het liever hier dan dat ik het zonder te vragen doe, en hartstikke ziek wordt ofzo. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dank jullie wel. Dan neem ik geen pep. En dan na MDMA gebruik? Als we in de bus terug naar huis zitten, kan je dan 2 nakkies nemen om even wat opgepept te worden? Of is dat ook af te raden? Ik vraag het liever hier dan dat ik het zonder te vragen doe, en hartstikke ziek wordt ofzo. :P
Als je die nacht niet meer wilt slapen en de extra aanslag op je lichaam en geest niet erg vind kan het wel ja.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Komende zaterdag ga ik naar Masters of Hardcore en vroeg op de avond wil ik een paar kleine lijntjes speed nemen wanneer we nog thuis zijn. Op het feest wil ik mdma nemen, en het dan ook bij alleen mdma laten.
Als er een paar uur zit tussen de twee stoffen, gaat dit dan de mdma-trip beïnvloeden? Mss een stomme vraag, maar ik heb deze twee nog niet na elkaar gebruikt en ik heb mdma pas 2 keer gebruikt, wat echt geweldig was. Nu voor het eerst op een groot feest, en ik wil graag dat het een onvergetelijke ervaring wordt!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Komende zaterdag ga ik naar Masters of Hardcore en vroeg op de avond wil ik een paar kleine lijntjes speed nemen wanneer we nog thuis zijn. Op het feest wil ik mdma nemen, en het dan ook bij alleen mdma laten.
Als er een paar uur zit tussen de twee stoffen, gaat dit dan de mdma-trip beïnvloeden? Mss een stomme vraag, maar ik heb deze twee nog niet na elkaar gebruikt en ik heb mdma pas 2 keer gebruikt, wat echt geweldig was. Nu voor het eerst op een groot feest, en ik wil graag dat het een onvergetelijke ervaring wordt!
Exact dezelfde vraag was vandaag al gesteld, vandaar dat ik ze even samenvoeg. Zie hierboven je antwoord.

Bovenaan