Is dit verstandig?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vooropgesteld dat ik heel veel van mdma hou, en dat ik het zo frequent mogelijk wil gebruiken zonder dat ik de nadelige gevolgen ga ervaren...

Is het verstandig om elke anderhalve/twee maanden mdma te gebruiken? Ik slik elke dag l-tryptofaan, en probeer verder zo gezond mogelijk te eten, drinken, slapen, en veel te sporten. Voor mijn gevoel kan het nét, maar ik ben heel benieuwd wat jullie ervan denken.

neti

Badass junkie
denk neti dat het heel veel kwaad kan als je je verder lichamelijk en psychisch goed voelt en goed blijft eten en bewegen.... of het effect dr beter op word vraag ik me af :confused:

Wacky

Badass junkie
Eens in anderhalf - twee maanden is denk ik voor lange tijd vol te houden zonder dat het effect verloren gaat of de direct merkbare nadelige effecten erg groot worden.

Natuurlijk is daarmee niet gezegd dat er geen nadelige gevolgen zijn, het spul is neurotoxic, maar met deze gematigde consumptie zal die schade beperkt blijven. Niemand weet precies hoe groot de schade dan wel is. Waarschijnlijk pas merkbaar/meetbaar na vele jaren of dan misschien nog niet.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Je voelt het zelf wel of je kater groter wordt en de lol minder. Standaard wordt 4x per jaar gezegd, maar dat is voor mdma cravers lastig :wink: En al je dan ineens tien pillen slikt is denkt ik elke maand een pilletje max 2 minder erg. Die l-tryptofaan, dure hobby lijkt me en misschien niet nodig om dat dagelijk te nemen? Ik weet het niet 100% maar vooral achteraf slikken is nodig en hoewel mensen l-t of 5htp dagen van tevoren beginnen te slikken schijnt het nog niet wetenschappelijk bewezen dat het ook echt effect heeft. Dus het zou je in de portemonnaie kunnen schelen!

Als je zoals je zegt al goed eet en regelmatig leeft hoop ik dat je betere weerstand hebt.

Groeten, erwink

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bedankt voor jullie reacties!

Ik weet het niet 100% maar vooral achteraf slikken is nodig en hoewel mensen l-t of 5htp dagen van tevoren beginnen te slikken schijnt het nog niet wetenschappelijk bewezen dat het ook echt effect heeft. Dus het zou je in de portemonnaie kunnen schelen!
Voor mijn gevoel heeft het wel echt een goed effect, vooral de eerste 2 weken dat ik begon met slikken was het echt een wereld van verschil. Duur is het wel een beetje idd, ik heb 60 pillen voor 20 euro, dus valt ook wel weer mee.

Ik heb in de zomer veel gebruikt, 'soms eens in de 2 weken, dan weer maand er tussen, maar niet meer.... toen merkte ik wel dat ik meer nodig had, maar effect bleef wel goed, maar niet meer zoveel liefde in de lucht ofzo. Nu hoop ik vannacht na bijna 2 maanden geen mdma weer eens echt heel goed te gaan... Dan heb ik gelijk ook wat meer zicht op of eens in de 2 maanden verstandig is.

Jullie reacties sluiten wel aan op mijn gevoel. Het is alleen erg lastig om steeds 2 maanden te wachten... elke 2 weken is er wel een echt goed feest waar ik eigenlijk heen wil. Echt lastig, want een vervangende drugs, doet t m toch niet echt o-p zo'n technofeestje..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Tja ik heb dat 'feestjes-probleem' ook wel een beetje, maar ik laat er meestal toch 6 weken of langer tussen.

EternalParanoid

Experimenterende gebruiker
TechNora zei:
Vooropgesteld dat ik heel veel van mdma hou, en dat ik het zo frequent mogelijk wil gebruiken zonder dat ik de nadelige gevolgen ga ervaren...

Vroeger liet ik maar 1 week tussen, had de nadelige gevolgen niet. Hangt van persoon tot persoon af. :hearteyes:

Bovenaan