Is dit wel coke?

Nnsnsj

Newbie
Hii allemaal,
Vriendin van mij heeft laatst coke gehaald maar het lijkt een beetje raar naar mijn mening. Er zitten veel harde korreltjes in die ik niet kapot kan drukke. Het is ook een beetje geel maar daarvan weet ik dat dat soms zo is. Kunnen jullie mij helpen?

Bijlagen

• 5824D1E4-0583-429E-8612-F76BAE25B9E8.jpeg
    5824D1E4-0583-429E-8612-F76BAE25B9E8.jpeg
    195,6 KB · Weergaven: 37

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hii allemaal,
Vriendin van mij heeft laatst coke gehaald maar het lijkt een beetje raar naar mijn mening. Er zitten veel harde korreltjes in die ik niet kapot kan drukke. Het is ook een beetje geel maar daarvan weet ik dat dat soms zo is. Kunnen jullie mij helpen?
Speculeren en oproepen tot speculeren is niet toegestaan. Als je wil weten wat er in je drugs zit moet je het laten testen.

Lees de forumregels even goed door.

Lemmy

Badass junkie
Hii allemaal,

Das zeker bruine kandijsuiker.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Speculeren is hier inderdaad niet toegestaan en testen zou ik ten zeerste aanraden.

Uit eigen ervaring , als mijn dealer dit als coke zou aanbieden krijgt die een klap rond zijn oren en mag hij het zakje steken waar de zon niet komt.

Bovenaan