LucidLucy
Verslaafde in herstel
Ik zet elke twee weken prik testo in mijn bovenbeen en dat zijn geen korte naaldjes haha
0,8 x40 mm
Beter ook niet te dunne naalden met IM. Je zal 'm maar een keer breken zo'n dunne naald 😯
Ik zet elke twee weken prik testo in mijn bovenbeen en dat zijn geen korte naaldjes haha
0,8 x40 mm
Meth / heroïneBen ik weleens benieuwd wat je allemaal zou overwegen op die ROA? Dat zou veel kunnen zijn namelijk haha
Ik had van tevoren nooit bedacht dat je a-pihp kon spuiten toen ik het voor de eerste keer rookte.
Bovenbeenin de bil spier of bovenbeen?
Alleen al dat ik het opzocht na het vinden van een EHBO kit met insuline spuiten die ik toevallig tegenkwam
Oef das minder iddBeter ook niet te dunne naalden met IM. Je zal 'm maar een keer breken zo'n dunne naald 😯
je kan vrij veel spuiten maar een pyro zoals a-pihp die na maanden vapen al mijn tanden hebben gewit alsof ik Dave Roelvinks broer ben maar dan met stukjes die zijn weggesmolten ( nee ik heb geen junkengebit want ik poets elke week minimaal mijn tanden gewoon hoor) zou ik never nooit in mijn ader stoppen....Ben ik weleens benieuwd wat je allemaal zou overwegen op die ROA? Dat zou veel kunnen zijn namelijk haha
Ik had van tevoren nooit bedacht dat je a-pihp kon spuiten toen ik het voor de eerste keer rookte.
Tussen de brei naalden 😂wacht even dan zoek ik de doos met naalden
zou ik never nooit in mijn ader stoppen....
maar wel in mijn longen want die zijn ervoor gemaakt natuurlijk om pyros te filteren!
bedoel natuurlijk no judgement at all from this junkie
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!Ik kwam op reddit wel een keer een report tegen van iemand die foto's had laten maken van zijn longen. En toen dachten de dokters dat ie corona had gehad. Vanwege het littekenweefsel en bloedproppen in z'n longen.
En dat na 'slechts' 5 weken pyros
Nou zet m maar in je been dan 🤪
ik doe alleen boofen met naalden dan maar meer dan dat te te ver hoor!Nou zet m maar in je been dan 🤪
Dat lukt je niet hoor
Doe dus maar niet
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!
tja nu nog wel,Mijne is langer 😜
ja die mensen met meer dan 4.589 posts zijn de echte echte junks!Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!
Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol
De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk
Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪
(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
ik veroordeel geen enkel gebruiker (misschien als echte junk soms moeilijk te zien hoe alle mensen er net als ik en vele andere altijd intrappen wat je ook zegt en deelt, maar dat had ik ook en toch belande ik er, dus ook dat ligt bij mezelf. Enkel mijn eigen keuzes en misstappen verjunkie en verordeel ik enorm nog van tijd tot tijd. Maar he I did it and de weg blijft lang en zwaar tijd tot tijd maar de eerste stap is het zwaarst en die is al meer dan geslaagd en achter de rug!!Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!
Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol
De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk
Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪
(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
Mijne is langer 😜
ohja,ik veroordeel geen enkel gebruiker (misschien als echte junk soms moeilijk te zien hoe alle mensen er net als ik en vele andere altijd intrappen wat je ook zegt en deelt, maar dat had ik ook en toch belande ik er, dus ook dat ligt bij mezelf. Enkel mijn eigen keuzes en misstappen verjunkie en verordeel ik enorm nog van tijd tot tijd. Maar he I did it and de weg blijft lang en zwaar tijd tot tijd maar de eerste stap is het zwaarst en die is al meer dan geslaagd en achter de rug!!
Simpelheid?ohja @CuriousExplorer is misschien geen drug maar ben ik op humor gebied wel bang voor want hij spreekt net die mensen aan met zijn humor die ik niet kan bereiken qua Vlaamse simpelheid.
uuuh, WHY??? waarom zou je dat dan doen?????Datura lijkt me echt verschrikkelijk, staat wel op mijn lijstje
Ik snap deze grap niet of is de grap dat je grappen als grap gebracht worden maar eigenlijk helemaal niet grappig zijn en daarom grappig?Simpelheid?
Als mijn grap al ietwat intelligent denkvermogen nodig heeft snap je het al niet meer
Nou, IRL stopte je niet met lachen.Ik snap deze grap niet of is de grap dat je grappen als grap gebracht worden maar eigenlijk helemaal niet grappig zijn en daarom grappig?
Ik vind persoonlijk dat je geen mening kunt hebben over iets zonder het te hebben gedaan/ gebruikt. Grote kans dat ik het nooit ga doen maar je weet maar nooituuuh, WHY??? waarom zou je dat dan doen?????
een vakantie naar België lijkt mij ook verschikkelijk maar die staat dan ook op geen een lijstje van mij logischerwijs....
online nep lachen is gewoon makkelijker als er niemand oplet !Nou, IRL stopte je niet met lachen.
Sorry dat ik je online teleurstel.
datura is een delirium opwekkend middel..... als je dat ziet als een gewenst effect waarnaast ook een heel scala aan gevaren zitten als optie ziet dan be my guest maar ik raad het enkel af natuurlijk ! no judgement from me, nu dan even niet tot de drugs uitgewerkt is, dan weer wel uiteraard.Ik vind persoonlijk dat je geen mening kunt hebben over iets zonder het te hebben gedaan/ gebruikt. Grote kans dat ik het nooit ga doen maar je weet maar nooit
sorry denk dat we elkaar wel weer zien en maak ik het goed door te laten zien dat ook ik soms wel eens grappen maak die grappig zijn maar niet extreem grappig.Genoteerd
Niemand is steeds extreem grappig. Ook niet nodig.sorry denk dat we elkaar wel weer zien en maak ik het goed door te laten zien dat ook ik soms wel eens grappen maak die grappig zijn maar niet extreem grappig.
excuus dat was wel weer onzin om de luchtigheid te bewaren zodat ik lekker kan slapen strakkiess.Niemand is steeds extreem grappig. Ook niet nodig.
En wij zien elkaar sowieso wel eens terug
edit ik lees het verkeerd wat je zeiexcuus dat was wel weer onzin om de luchtigheid te bewaren zodat ik lekker kan slapen strakkiess.
sneller dan jij denkt man sneller dan jij denkt!
Ey blijf eens uit mijn spullen.Tussen de brei naalden 😂
Ké, dus de nog marginalere en zieke versie v heroïne 🙃. Soit naalden komen hier sowieso niet in. Btw, Flakka nog zo'n goedkoop marginale drug, zet die er ook mr bij. Volgende zijn niet echt 'drugs', al vind ik van wel, maar zet ze er toch maar bij, nl. zout, suiker en verzadigde vetten. En puur om de reden, velen verlangen ernaar, proppen er zich vol mee, puur als gewoonte of op zwakkere/mindere momenten.Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
Als je zo denkt, is er al wat mis met je denkwijze. Psychedelica kunnen namelijk enkel je denkwijze veranderen in positieve zin, zoals dat je je realiseert te materialistisch, egoïstisch of iets gedraagt of teveel in hokjes denkt/je laat bewegen door het dagelijks leven en alle ongezonde stress die bij het nieuws ed komt kijken. Zie het meer als een soort eye openerDMT , omdat het mogelijk je denkwijze kan veranderen, daar zit ik niet op te wachten, of misschien ook wel. De (ook al zou die nog zo klein zijn) kans dat het mijn denkwijze de verkeerde kant op veranderd is mij het risico niet waard! of ik er echt bang voor ben, maar wat vind je bang , dat is allemaal relatef