Is het afgelopen?

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik hoop zo dat ik fout zit, maar volgensmij is 't over met de magie voor mij. Dat heerlijke gevoel dat we ongetwijfeld allemaal wel kennen, het gevoel tot over je oren verliefd te zijn op iedereen. Dat alles perfect is, dat de muziek hemels is.

Laatste 3 x dat ik 't genomen heb, gewoon geen love gevoel gehad, zelfs niet bij mdma-kristallen. Eerste keer dat ik gebruikte was Maart dit jaar, daarna steeds gewoon een maand ertussen gehouden en 2x een kortere pauze. Is het nou definitief weg bij mij? Ik heb dat echte diepe love-gevoel pas 3x mogen ervaren en hoop zo dat 't nog komt! Had op decibel zo'n 120 mg in 1x gepakt. Werd wel lijp, maar 't echte love gevoel bleef uit.. Hieronder een indicatie van mijn gebruik:

21 Maart (Black) (1e keer, was geweldig maar geen love gevoel)
Ik schat 2 weken later thuis een keer (eerste keer 't echte love gevoel, dubbeldrop in totaal 140mg)
17 April (In Qontrol)(1 pil, geweldig love gevoel, 120 mg)
In de meivakantie een keer thuis(driekwart pil, super love gevoel, 90 mg)
5 Juni (Intents) (zelfde pil als hierboven maar geen love gevoel, eerst een halfje en toen een kwartje)
10 Juli (10 Years of Q-Dance)(MDMA kristallen, geen love gevoel)
21 Augustus (Decibel)(driekwart, 120 mg ook geen love gevoel)

Zoals je ziet, de laatste paar keren minstens een maand ertussen gehouden maar 't love gevoel bleef uit. De enige keren dat ik 't echte love gevoel ervaarde, was die 2 weken na black, In Qontrol en daarna die keer in de meivakantie. De keren ervoor en erna gewoon geen énkel spoortje van 't magische gevoel gehad, hoewel ik toch voldoende heb gepakt.

Ben ik de lul, komt 't niet meer terug of zou 't wel terug kunnen komen als ik ipv pillen gewoon een tijdje aan de pep ga om te feesten, laten we zeggen een maand of 3, 4?

Ben erg benieuwd wat jullie er van zeggen! Alvast bedankt.

tomz0r

Badass junkie
Ik zou je aanraden minimaal een half jaar te stoppen. Denk niet dat het definitief is met zulk matig gebruik, maar verwacht geen wereldgevoel na 3 maanden.

Hangt van de persoon af of het nog terugkomt. Ken sommigen die het elke week gebruiken en elke week een vol gevoel hebben, en bij sommigen is het na 5 keer MDMA in een jaar tijd al voorbij.

rr00

Experimenterende gebruiker
Je neemt tussenpauzes van maximaal een maand. Dat houdt niet over. Probeer het eens over 3 maanden en kijk wat er gebeurt.

Kan het trouwens uberhaupt 'permanent' over zijn met het love effect? Is dat niet een kwestie van opbouw van serotonineniveau?

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik geloof van wel, heb er meer over gelezen! Hoop het niet in ieder geval. Q-Base maar eens proberen op ritalin, kijken of dat iets is voor op een feest. Anders gewoon pep proberen.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Idd lastig, ik krijg altijd last van mijn knieën en mijn rug namelijk. Is geen aanleiding om me maar meteen vol te stoppen met drugs natuurlijk maar het is wel een flinke domper als je op zo'n feestje staat en je kan na een uur of 4 stampen bijna niks meer.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Als je mij op Q-base ziet, denk je vanzelf weer dat je tript :tearsofjoy:

Gewoon tijdje rustig aan denk ik :P
Zoals de meeste hier zeggen haha

tomz0r

Badass junkie
Harderstyles zei:
Idd lastig, ik krijg altijd last van mijn knieën en mijn rug namelijk. Is geen aanleiding om me maar meteen vol te stoppen met drugs natuurlijk maar het is wel een flinke domper als je op zo'n feestje staat en je kan na een uur of 4 stampen bijna niks meer.

Misschien kan je legale pijnstillers voorgeschreven krijgen van de dokter? Of mogelijk een andere optie? Drugs lijkt me niet goed om met die redenen vaak te gebruiken. :P

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Nou het is niet echt een schreeuwende stekende pijn of iets dergelijks hoor, niks ernstigs. De pijn in mijn knieën komt van overmatig hockeyen en de pijn in mijn rug komt van een scooter ongeluk dus niet echt iets rampzaligs. Heb er zo overdag geen last van, maar zodra ik 't echt zwaar ga belasten zoals bij een feest is het zo goed als altijd dat mijn knieën "moe" worden. Ik krijg dan zo'n dof zeurend gevoel aan beide kanten, meer irritant en vermoeiend dan pijnlijk. Zelfde geldt voor mijn rug. Ga gewoon een keertje pep proberen, moet alleen nog even kijken hoeveel te pakken, en vooral om de hoeveel tijd bij pakken en dergelijke.

Zou op decibel en feestfabriek nou ook niet echt een love gevoel krijgen....

drukte hitte muziek

probeer het is in combinatie met sex, lekkere sfeer of met wat je echt leuk vind

gebruik al 20 jaar met pauzes en een goede pil blijft lekker hier :grin:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Die feesten zijn juist wat ik geweldig vind, de sfeer, de mensen, de muziek, alles! Maar ik las dus nu maar even een pauze in. Tips over hoe pep te gebruiken? Hoeveel puntjes om de hoeveel tijd?

clockcable

Bewuste gebruiker
Gewoon zelf proberen dan zie je vanzelf wel wanneer je strak genoeg staat. Een overdosis krijg je niet zo snel voor mekaar.

clockcable

Bewuste gebruiker
Als je het alleen voor de energie doet dan neem je aan het begin 3 of 4 puntjes en pak je om de 1 a 2 uren een puntje bij.Besluit je harder te willen gaan dan neem je inderdaad gewoon wat meer.
Bij snuiven komen de effecten na 3-4 minuten al aan dus doseren is heel makkelijk.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Thanks, dan begin ik eens even met 2 puntjes op 't begin! Maar word je niet steeds vager als je bij pakt? Bij pillen is het zo, op het begin maakt het niet zo heel veel uit hoeveel ik pak maar zodra ik bijpak word ik super vaag.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Thanks, ben erg benieuwd. Wel eens één puntje gehad toen ik zat was, moet wel zeggen dat je dan opeens een stuk nuchterder bent.

rr00

Verwachtingspatronen spelen ook een erg grote rol, dat gevoel krijg ik steeds meer. Hoe langer de pauze, hoe meer je er van verwacht, hoe meer het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.

Denk dat het belangrijkste is ook (gelijkwaardige) voldoening halen uit andere dingen in je leven.

Los van de heerlijke high zet het je wel aan het denken trouwens zo, xtc.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!

rr00

Harderstyles zei:

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!

Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?

Tripper

Wijs gebruiker
Harderstyles zei:
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.

Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.

Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
rr00 zei:
Harderstyles zei:

Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?

Wel redelijk hoog gedoseerd, ik schat zo'n 120 mg in 1x.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Harderstyles zei:
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.

Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.

Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.

Heb een tijdje geleden truffels geprobeerd en schrok toen van de hevigheid van de trip, dus ben een beetje huiverig voor LSD :P

Chris Pontius

Badass junkie
Tripper zei:

Mijn eerste echte pauze van 9 maanden nam ik toen MDMA voor mij alleen nog maar 'vaag' was, maar na die 9 maanden kwam het echte MDMA gevoel gewoon weer terug.

Als je het niet te gek hebt gemaakt in je leven denk ik dat het nog wel terug komt hoor.

Tripper

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
Tripper zei:

Mijn eerste echte pauze van 9 maanden nam ik toen MDMA voor mij alleen nog maar 'vaag' was, maar na die 9 maanden kwam het echte MDMA gevoel gewoon weer terug.

Als je het niet te gek hebt gemaakt in je leven denk ik dat het nog wel terug komt hoor.

Ik denk dat het ook de impact is van voor de eerste keren XTC dat alles zo mooi is en iedereen zo aardig.

riflexz

Bewuste gebruiker
Vroeger ontelbare zalige love effecten gehad, maar met de tijd, zijn precies de pillen minder en minder geworden, met als absoluut minpunt mcpp pillen, en sindsdien denk ik 5x na als ik nog eens wil doen. Heb het het voorbije jaar, mss maar 2, 3 keer gebruikt.

Veel beter dan vroeger, want dat waren altijd minstens 5 pillen, elk weekend. Ookal zijn het goeie pillen, je hebt idd dat love effect niet meer..

enige wat je kan doen is stoppen. en dan net zoals mij na een jaar niks gebruikt te hebben, 1 rode dollar pakken, die pil kwam gewoon in 1x op, zonder neveneffect, typisch xtc gevoel

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist iets ontdekt. Die laatste pil die ik heb gehad, was maar 120 mg, dus driekwart daarvan was 90 mg. Als ik dus al enige tolerantie heb vind ik 't niet gek dat ik daar niks van voel. Dus, op Q-Base, dosis verhogen om te kijken of 't nu WEL werkt?(lees: 140mg)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Je slaat de spijker op z'n kop, weeg 75 kilo. Had, toen ik voor de 1e keer gebruikte pillen van rond de 80, daar moest ik er ook 1,5 van pakken voordat ik wat voelde (1e keer x ooit). Dus 140 mg proberen denk je?

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ok, dan gaan we dat eens proberen. Als het dan weer zo bagger verloopt ben ik er voor een tijdje helemaal klaar mee! Hoop er zo op dat het het gewenste effect weer geeft! Lijkt me sowieso raar als je niks van die 140 mg merkt. Het rare vind ik alleen, dat ik dus wel bij 70 mg al die knauwkaak heb en trillende ogen enzo. Maakt niet uit hoeveel MD ik pak, dat heb ik sowieso alleen het gevoel blijft dus uit! We gaan voor de 140 dus. Lijkt me sterk als ik daar niks van voel, wel?

Chris Pontius

Badass junkie
Ik had het gewoon nog 1x geprobeerd met een hogere dosis en als dat niet werkt; jammer dan.
Wat niet gaat, dat gaat niet. :)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Precies, dat is dus ook mijn idee. De pillen die ik wil gaan pakken zijn gedoseerd van 113 tot 140 mg. Nu twijfel ik alleen of ik nu alleen één hele moet pakken of 1 hele en een kwartje ofzo.

Bovenaan