Is het afgelopen?

Chris Pontius

Badass junkie
Ik had voor 1 hele gegaan en het even afgewacht.
Als je na een tijdje merkt dat er 'iets' gebeurt (en het blijft op dat niveau) maar dat het niet genoeg is, had ik er meer in gegooid. :wink:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Nou, dan ga ik dat maar eensch proberen. Heb hier sowieso nog driekwart liggen en ga morgen nieuwe halen dus misschien dat ik toch voor 1¼ ga maar kijk ik daar wel! Jullie horen van me hoe het is gegaan.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Klopt klopt, maar aangezien ik op decibel ook al een redelijke dosis MDMA had en er betrekkelijk weinig van voelde, denk ik dat zo rond de 140 mg een prima dosis is.

geemiesch-goedje

Experimenterende gebruiker
Harderstyles zei:
Ok, dan gaan we dat eens proberen. Als het dan weer zo bagger verloopt ben ik er voor een tijdje helemaal klaar mee! Hoop er zo op dat het het gewenste effect weer geeft! Lijkt me sowieso raar als je niks van die 140 mg merkt. Het rare vind ik alleen, dat ik dus wel bij 70 mg al die knauwkaak heb en trillende ogen enzo. Maakt niet uit hoeveel MD ik pak, dat heb ik sowieso alleen het gevoel blijft dus uit! We gaan voor de 140 dus. Lijkt me sterk als ik daar niks van voel, wel?
Ik denk dat naast vaak gebruik er meer factoren zijn die voorwaarde zijn voor een optimale ervaring.
Als ik je post zo lees spreekt er frustratie uit.
Ik denk als je er zo op gefocust bent vanuit een negatief perspectief dat je zelf als het ware de deur gesloten houdt voor een optimale ervaring.
MAW je verwachting is wellicht te hoog en je focus ook.
Heb je wel een besef dat je ook zonder een pilletje plezier kan hebben? Of moet en zal je koste wat het kost een 'love' gevoel hebben? Volgens mij maak je het jezelf dan alleen maar moeilijker.

rr00

geemiesch-goedje zei:
Harderstyles zei:
Ok, dan gaan we dat eens proberen. Als het dan weer zo bagger verloopt ben ik er voor een tijdje helemaal klaar mee! Hoop er zo op dat het het gewenste effect weer geeft! Lijkt me sowieso raar als je niks van die 140 mg merkt. Het rare vind ik alleen, dat ik dus wel bij 70 mg al die knauwkaak heb en trillende ogen enzo. Maakt niet uit hoeveel MD ik pak, dat heb ik sowieso alleen het gevoel blijft dus uit! We gaan voor de 140 dus. Lijkt me sterk als ik daar niks van voel, wel?
Ik denk dat naast vaak gebruik er meer factoren zijn die voorwaarde zijn voor een optimale ervaring.
Als ik je post zo lees spreekt er frustratie uit.
Ik denk als je er zo op gefocust bent vanuit een negatief perspectief dat je zelf als het ware de deur gesloten houdt voor een optimale ervaring.
MAW je verwachting is wellicht te hoog en je focus ook.
Heb je wel een besef dat je ook zonder een pilletje plezier kan hebben? Of moet en zal je koste wat het kost een 'love' gevoel hebben? Volgens mij maak je het jezelf dan alleen maar moeilijker.

Very true.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Niets is minder waar. Had er inderdaad hoge verwachtingen van, en het zou en het moest. Nu ga ik gewoon lekker knallen, het eerste deel zonder pillen en daarna als ik me gewoon echt top voel tussen mijn maten en met een dikke show, dan ff een pilletje erin knallen. Heb vandaag groene canadezen gekocht, dus die per hele proberen. Ga morgen ook direct uit school naar Kruidvat, zo'n potje Vitamine-C tabletten kopen! Preloaden alvast.

dollegekske

Bewuste gebruiker
ik herken me erin, ik gebruikte oo mijn 14,15e regelmatig xtc en toen was het altijd helemaal geweldig, kon gerust heel de nacht rondlopen, spacen alles was geweldig. tegenwoordig weet ik niet waar ik het zoeken moet als ik schijven op heb en heb all helemaal niet meer het love-gevoel..
Ik kan er ook niet echt meer van genieten, krijg altijd schuldgevoel tegenover mn ouders omdat ze alles voor mij doen en dan zit ik daar aan de schijven.. weet nie wa da is..

atbboy

Bewuste gebruiker
clockcable zei:
Speed is geen mdma, je word er juist wat alerter van.

Na grammen wordt je echt wel vaag in je hoofd...
Je neemt ook veel te weinig ik weeg 61kg en ben 1.80 ofzo miss iets langer... En ik neem 140mg pillen...

Harderstyles

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
clockcable zei:
Speed is geen mdma, je word er juist wat alerter van.

Na grammen wordt je echt wel vaag in je hoofd...
Je neemt ook veel te weinig ik weeg 61kg en ben 1.80 ofzo miss iets langer... En ik neem 140mg pillen...

Ja het hangt van zoveel factoren af. Ben je man/vrouw, ben je gespierd of juist wat dikker, heb je tolerantie, heb je gepreload of niet. Ik ga nu gewoon preloaden, en een hele canadees á 140 mg pakken. Eens kijken wat dat doet!

UeWEclipse

Ik zelf heb nu vanaf mei iedere 3 a 4 weken gebruikt, en moet zeggen dat het nog altijd super voelt, het love effect is minder maar ik focus me er niet op om het te krijgen :wink:

Daarbij dit weekend op Q-Base de laatste keer gebruiken en dan een mooie lange pauze, zodat het volgend jaar weer hard gaat.

Oja veel plezier voor iedereen die naar Q-Base gaat he :rock:

UeWEclipse

Harderstyles zei:
Jo bedankt, jij ook! Misschien dat ik je tegen kom :mrgreen:
Je kunt me herkennen op mijn Q-Dance tshirt met zilveren logo erop :) of een 100%hardcore vest eroverheen.

Tot 12 uur te vinden in Area 1 en daarna Area 2 gok ik

hansjuh

Newbie
Hoi,

Ik gah zaterdag ook naar qbase en las ook iets over vitamine pillen om hersenschade te verminderen o.i.d.
Nemen jullie dan vitamine C thuis vooraf, of nemen jullie het mee? Gaat de bewaking moeilijk doen om vitamine pillen enzo?

B.v.d.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
hansjuh zei:
Hoi,

Ik gah zaterdag ook naar qbase en las ook iets over vitamine pillen om hersenschade te verminderen o.i.d.
Nemen jullie dan vitamine C thuis vooraf, of nemen jullie het mee? Gaat de bewaking moeilijk doen om vitamine pillen enzo?

B.v.d.

Ik neem van te voren en na ´t feest een aantal dagen tot een week lang vitamine-C pillen, en gezond eten en voldoende slaap!

hansjuh

Newbie
Oke thanks,

Verder nog tips voor minder hersenschade enzo?
Ik eet trouwens vrij veel fruit. ( 3 appel p.d. )
Is het dan ook nog steeds aan te raden om vitamine pillen te slikken?

B.v.d.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ja hoor, het kan helemaal geen kwaad zolang je niet meer van die vitaminepillen slikt dan de aanbevolen dagelijke hoeveelheid die erop staat. Probeer goed te rusten van te voren en erna, zorg dat je een goede maaltijd achter de rug hebt en neem ongeveer 3 uur later je pilletje in voor een optimaal effect.

rr00

Kan geen kwaad maar heeft ook niet echt zin. Een goede voeding bevat in principe al alle vitaminen die je nodig hebt...

UeWEclipse

Achja extra vitaminen kunnen nooit kwaad :)

Al zou ik geen vitaminenpillen meenemen naar Q-Base, kunnen ze ook moeilijk overdoen enz hehehe zij gaan niet geloven dat het vitamintjes zijn.

Iedereen veel plezier morgen

Distance

Newbie
Het beste wat je kan doen is
lekker een half jaartje geen drugs gebruiken
zodat je verminderde serotonine gaan herstellen.

en dan kan je lekker weer gaan kicken.
wat je ook niet moet gaan doen is te veel verwachtingen van een pil
het kan een keer heel anders gaan inslaan dan dat jij had verwacht

Bovenaan