Is het niet alleen de herinnering??

TAWL

Experimenterende gebruiker
Hallo drugsgenootjes, hebben je het eigenlijk niet, dat als je s'middags blowt het op dat moment wel chill is, maar anderhalf uur later ja eigenlijk alleen maar suf en chagarijnig bent, en dat dat bijna de hele dag aanhoud.
En vaak ook nog een vreedkick er boven op, that's pretty stupid don't you think?
Toch doe ik het regelmatig weer, en vaak basseer ik dat dan op een keertje dat het wel vet bruut was weet je.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja ik word idd ook nooit sjagrijnig maar ben het wel gewend de hele dag gaar zijn alsk nu op school ben en kheb die dag nog niet geblowt dan word ik pas para

TAWL

Experimenterende gebruiker
execuse, het is natuurlijk gelul dat je zegt dat je para wordt als je niet stoned bent in de les, dan blow je naar mijn mening al teveel in de zin van gewoonte, op denduur wen je er idd gewoon aan, maar je kunt me niet vertellen dat je erop die manier nog iets van creativiteit uit kunt halen!!!

matthijs

Badass junkie
TAWL zei:
Hallo drugsgenootjes, hebben je het eigenlijk niet, dat als je s'middags blowt het op dat moment wel chill is, maar anderhalf uur later ja eigenlijk alleen maar suf en chagarijnig bent, en dat dat bijna de hele dag aanhoud.
En vaak ook nog een vreedkick er boven op, that's pretty stupid don't you think?
Toch doe ik het regelmatig weer, en vaak basseer ik dat dan op een keertje dat het wel vet bruut was weet je.

Moet je doorblowen. Dus als het uitgewerkt is weer een joint. Maarja...of dat nou aan te raden is :tongueout: Dan blijf je een hele avond smoken.

davie

Wijs gebruiker
Ik vind het daarom ook niet relax om overdag te blowen. Alleen 's avonds eigenlijk anders ben je zo gaar. Ik rook alleen hasj want van wiet word ik helemaal gaar.

spacekonijn

Badass junkie
TAWL je hebt helemaal gelijk, door veel te gebruiken verlies je idd alle creativiteit die je uit hasj/wiet kunt halen.
en als er een drug is waar je creatief van kunt worden dan is het THC wel.

alleen smoken als je leuke dingen gaat doen , of gewoon stoppen. :wink:

disaster

Bewuste gebruiker
Ja, dit is het moment om te minderen :P .
Ik ken dat gevoel wel, je rookt dan nog een joint en je zit dan lam op de bank totdat je niet meer zo stoned ben.

jasper

Wijs gebruiker
leg me eens uit hoe die creativiteit in elkaar zit?
ik heb bv als i kstoned ben heus geen zin om te beginnen tekenen hoor
acht zal miss aan mezelf liggen :)

Mindless1985

Badass junkie
Mijn favoriete creativiteit is toch wel knetterstoned in de shop met m'n beste vriend allemaal manieren bedenken om geld te verdienen. Echt te geniale plannen bedacht die er toch nooit van komen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja als ik stoned ben kan ik bijvoorbeeld bij tekenen wel iets bedenken wat me als ik nuchter ben nooit lukt kheb nuchter geen fantasie meer

zommes

Badass junkie
barry zei:
leg me eens uit hoe die creativiteit in elkaar zit?
ik heb bv als i kstoned ben heus geen zin om te beginnen tekenen hoor
acht zal miss aan mezelf liggen :)

Dan doe je iets niet goed, dat vond ik toch wel zo'n beetje het allermooiste aan blowen, om daarna te gaan tekenen of muziek te maken.

Jeller

Badass junkie
idd, maar dan mag je toch niet te stoned zijn hoor.. sommige dingen die ik of mijn maten retestoned hebben gemaakt klonken de dag erna echt slecht :tongueout:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja muziek maken als je stoned bent is wel leuk, maar na een tijdje, als het wat minder begint te worden begint het wel tegen te steken

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik doe zo goed als niks meer als ik ne joint heb gerookt.
daarom rook ik normaal gezien ook alleen maar savonds.

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook , als ik 's middags een joint rook dat ik dan na 2uurtjes suf ben . De enige remedie daartegen is : Rol er nog eentje :wink: .

Bovenaan